תפריט עמוד

כרטיס נטען: לטעון את הכסף ולנסוע

נוסעים שמתלבטים באיזו צורה עדיף לקחת את הכסף, ישמחו לגלות פתרון זול ובטוח - כרטיס נטען מט"ח, הרבה יותר בטוח ומאפשר שליטה בהוצאות

מי לא מכיר את ההתלבטות הזו לפני הנסיעה לחו"ל – האם לקחת את כל הכסף במזומן ולהסתכן באובדן או בגניבה או אולי להשתמש בכרטיס אשראי ולהסתכן בבזבוזים ללא הכרה? ומה עושים כשהילדים, שעדיין אין להם כרטיס אשראי בינלאומי, נוסעים עם החברים לחו"ל? אחד הפתרונות האפשריים, שעונה במידה רבה על רוב השאלות והחששות, הוא כרטיס חכם, סמארטקאד, שמטעינים בו מטבע זר לפני הנסיעה לחו"ל וסכום העסקה יורד מהיתרה הטעונה בכרטיס.

איך זה עובד?
כרטיס מאסטרקארד נטען מט"ח, הוא כרטיס רב פעמי, שעליו ניתן לטעון את סכום הכסף המבוקש בשני מטבעות זרים – אירו ולירה שטרלינג. בחו"ל ניתן להשתמש בכרטיס בקלות רבה: אפשר למשוך איתו כסף בכספומטים גם במטבע מקומי ולשלם בבתי עסק שמכבדים מאסטרקארד, כאשר סכום הקניה יורד באופן מיידי ולא ניתן לחרוג מהסכום שנטען מראש. כך אפשר להימנע מההפתעה הלא נעימה שמחכה לנו פעמים רבות עם שובנו לארץ, כשאנחנו בודקים את חשבון הבנק ומגלים שהוצאנו הרבה יותר כסף מכפי שחשבנו. ומה קורה אם בכל זאת נתקעים בלי כסף? תמיד ניתן לטעון את הכרטיס מחדש בסניפי הדואר בארץ על ידי צד ג' גם ללא נוכוחות בעל הכרטיס או צורך להציג את הכרטיס עצמו. הכרטיס רב פעמי ותוקפו עד חמש שנים.

לפרטים על ה"סמארטקארד" – הכרטיס הנטען מהמתקדמים בעולם לחצו כאן >>


בכרטיס הנטען אפשר למשוך מזומן ביותר משני מיליון מכשירי כספומט בחו"ל

למה זה כדאי?
מלבד העובדה שמדובר בדרך הבטוחה ביותר לקחת כסף לחו"ל, לכרטיס יש עוד יתרונות רבים. הנה כמה מהם:

על הכרטיס מוטבע שבב ביטחון, שמקשה מאוד על זיוף הכרטיס. בנוסף, ברבים מבתי העסק, בעיקר באירופה ובדרום אמריקה, גם בעת רכישה (ולא רק בעת משיכת כסף) נדרש הלקוח להקיש את הקוד הסודי, כך שגם אם הכרטיס נגנב לא ניתן יהיה להשתמש בו ללא הקוד הסודי. גם אם פרטי הכרטיס נסרקו והועברו לכרטיס אחר – הכרטיס לא יכובד ללא השבב.

הכרטיס מכיל בתוכו שני ארנקים – אחד של אירו ואחד של ליש"ט, והוא יודע מתי להשתמש במטבע הרכישה הרלוונטי. בזמן השימוש בכרטיס במדינות האיחוד האירופי או בבריטניה, לא נגבים מהלקוח הפרשי שער וסכום העסקה הוא בדיוק הסכום שנגבה בכרטיס, בלי הפתעות. הכרטיס טוב גם למדינות במטבע שלישי (כמו תאילנד, נפאל וכו'), שמטבע המקומי אינו דולר, אירו או ליש"ט, כיוון שההתנהלות היא דומה לכל הכרטיסים (לא משנה באיזה מטבע הם מתנהלים) בעת רכישה במטבע המקומי של אותה מדינה.

הכרטיס נמסר מיד בעת הרכישה כך שאין צורך להמתין זמן רב לאישור ולקבלת הכרטיס כפי שנהוג בהזמנת כרטיס אשראי בינלאומי.

הכרטיס מכובד ביותר מ-35 מיליון בתי עסק וניתן למשוך באמצעותו כסף ביותר מ-2.1 מיליון מכשירי כספומט ברחבי העולם.

ניתן לטעון את הכרטיס טעינה חוזרת בסניפי הדואר, גם ללא נוכחות בעל הכרטיס, כך שגם אם המטייל נתקע בחו"ל בלי כסף אפשר להעביר לו כסף בקלות ובמהירות.

במידה שהכרטיס אבד או נגנב קיימת אפשרות לקבל את הכסף במזומן עד לגובה הסכום הטעון בכרטיס. שימו לב: בעת רכישת הכרטיס הראשוני מומלץ לקנות כרטיס נוסף המקושר לאותן יתרות. ברטיס זה יכול לשמש כגיבוי כאשר הכרטיס הראשוני אבד או נגנב. כך לא יהיה צורך להמתין לכרטיס חלופי. כרטיס נוסף על אותו חשבון ניתן לרכוש אך ורק בעת רכישת הכרטיס הראשוני.


הכרטיס מכובד ביותר מ-35 מיליון בתי עסק ברחבי העולם

למי זה מתאים?
כרטיס מאסטרקארד נטען מט"ח מתאים מאוד לכל מי שנוסע לחו"ל (מלבד לארצות הברית) – מתרמילאים, דרך משפחות ועד לנוסעים עסקיים. הוא מתאים במיוחד למטיילים צעירים ולתרמילאים, שאין להם כרטיס אשראי בינלאומי, עם האפשרות לטעון את הכרטיס שוב במידת הצורך. בנוסף, הוא שימושי מאוד לנוסעים לאירופה, שכן יותר ויותר בתי עסק מכבדים רק כרטיסים עם שבב אלקטרוני, ומכיוון שאחד המטבעות בכרטיס הוא אירו, אין הפרשי שערים בעת הרכישה.

אז בפעם הבאה שאתם נוסעים לחו"ל, בין אם לחופשה קצרה או לטיול ארוך ומקיף, כדי שתוכלו לצאת לדרך בראש שקט, אל תשכחו להצטייד בכרטיס נטען מט"ח. לפרטים נוספים על הכרטיס לחצו כאן. נסיעה טובה!

לפרטים על ה"סמארטקארד" – הכרטיס הנטען מהמתקדמים בעולם לחצו כאן >>

– כתבה פרסומית –


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.