תפריט עמוד

כרטיס אשראי בין־לאומי – כל מה שצריך לדעת

לנסוע לחו"ל זה תמיד כיף גדול, הזדמנות מדהימה לראות עולם, ליהנות מטעמים מקומיים ולהטעין מצברים מחדש. אך הנסיעה לארצות מעבר לים דורשת כמובן גם הוצאות בעת השהות על שופינג, אוכל, לינה ואטרקציות. הימים שבהם נאלצנו להסתובב עם חגורת מזומנים עמוסה, עברו חלפו, וכיום ישנם כרטיסי אשראי בין־לאומיים, המאפשרים לנו לבצע רכישות בנוחות. אך חשוב שתדעו כיצד להתנהל נכון עם הכרטיס, כדי שתוכלו לשוב הביתה כשעוד יש לכם כסף בעובר ושב. לפניכם מספר טיפים שבאמצעותם תוכלו לעשות זאת (תוכן שיווקי)

קחו בחשבון את העמלות

בכל פעם שמבצעים תשלום בכרטיס האשראי בחו"ל או כאשר מבצעים משיכת מזומנים, ישנה עמלת משיכה של כ־3% מסך התשלום או המשיכה. זוהי עמלת המרה משקלים למטבע המקומי, במקום שבו אתם מבקרים. כאשר אתם מתכננים תקציב לנסיעה, קחו בחשבון את עמלות ההמרה הללו. מומלץ לבדוק מבעוד מועד כמובן את עמלת ההמרה הקבועה בבנק שאליו כרטיס האשראי שייך כדי שתהיה לכם תמונה ברורה יותר. כדאי תמיד ללא קשר לנסיעה לחו"ל לבחור בכרטיס אשראי ללא עמלות, כדי שלא תצטרכו לשלם דמי מנוי חודשיים על הכרטיס, דבר שיאפשר לכם כמובן חופש רב יותר בתקציב הנסיעה גם כן.

תמיד תהיו עם יד על הדופק

ברכישות בחו"ל היד קלה על ההדק בשל תחושת החופש המבורכת. כרטיס אשראי המחובר לאפליקציה המתעדכנת בלייב, תאפשר לכם להיות תמיד עם יד על הדופק עם ההוצאות שלכם. באפליקציה תקבלו התרעה בכל פעם שתבצעו רכישה וכך תדעו כמה אתם מוציאים הרבה לפני שמגיע החיוב החודשי. בנוסף, האפליקציה תתריע בפניכם על חיובים כפולים, העשויים לפעמים להתרחש בטעות בבית העסק. ההתרעה תיעשה באופן מידי ותוכלו בלי בעיה להתעדכן על כך כשאתם עוד נמצאים בחנות.

כרטיס האשראי חייב להיות בטוח

במרבית המקומות בחו"ל, כמו שנהוג לעשות גם בארץ כעת, כדי לאשר את התשלום בכרטיס תצטרכו להזין קוד סודי. כך אתם יכולים להגן על כרטיס האשראי שלכם ולמנוע רכישות בו במקרה של גניבה. כשכרטיס האשראי משויך לבנק דיגיטלי, תוכלו להיות בטוחים עוד יותר, שכן לא תצטרכו להתקשר למוקד במקרה של גניבה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאפליקציה ולבטל או להקפיא את הכרטיס בכמה לחיצות כפתור פשוטות. ישנם מכשירים וכרטיסים המאפשרים תשלום באמצעות הנייד בלבד, כך שתוכלו לשמור את הכרטיס במקום בטוח ולהימנע מלהוציא אותו עבור תשלום. זו גם אפשרות נהדרת לשמור על ביטחון אמצעי התשלום שלכם.

ודאו שתמיד יש למי לפנות

שאלות על השימוש בכרטיס האשראי יכולות לעלות, לא משנה היכן אתם נמצאים. אך כאשר אתם מטיילים בחו"ל הדחיפות בדרך כלל עולה עוד יותר כאשר אתם זקוקים לשירות של נציג. כרטיס המחובר לבנק דיגיטלי יאפשר לכם לפנות לנציג כמעט בכל שעות היממה, גם אם אתם קמים מוקדם בבוקר לטייל או כאשר אתם יוצאים לבלות בשעות הקטנות של הלילה. לפני שאתם נוסעים, ודאו שיש לכם למי לפנות עם כל שאלה או תקלה, כדי שתוכלו להיות רגועים גם כשאתם רחוקים מהבית.

הימנעו מכספומטים שאינם משויכים לבנקים

אם אתם נמצאים במקום שבו יש דרישה רבה למזומן, ייתכן שתצטרכו להוציא כסף מהכספומט במהלך השהייה שלכם. הימנעו בכל מחיר ממשיכה מכספומטים שאינם משויכים לבנקים, שכן בהם תשלמו בנוסף לעמלת ההמרה גם עמלה על השימוש בכספומט עצמו, דבר שעשוי להצטבר לכדי סכום לא מבוטל. לכן, חסכו לעצמכם את הכסף ודבקו בכספומטים של בנקים בלבד.

*אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. פרסום זה אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות להעמדת אשראי.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.