תפריט עמוד

כל ישראלי צריך לחוות את סיישל פעם אחת בחיים, והנה למה

יש הרבה מאוד מקומות, מדינות ויעדים שהיינו רוצים לבקר ולטעום מהם. אבל יש מקום אחד שפשוט אי אפשר לוותר עליו. למרות שזהו יעד יקר יחסית, אין ספק שאתם חייבים להכניס אותו לרשימה שלכם ולבקר בו לפחות פעם אחת בחיים - איי סיישל. למה הפכה סיישל ליעד חלומי, שאסור בשום אופן לפספס? יש לכך כמה סיבות (תוכן שיווקי)

יש הרבה מאוד מקומות, מדינות ויעדים שהיינו רוצים לבקר ולטעום מהם. אבל יש מקום אחד שפשוט אי אפשר לוותר עליו. למרות שזהו יעד יקר יחסית, אין ספק שאתם חייבים להכניס אותו לרשימה שלכם ולבקר בו לפחות פעם אחת בחיים – איי סיישל.
למה הפכה סיישל ליעד חלומי, שאסור בשום אופן לפספס? יש לכך כמה סיבות:

חופים חד פעמיים

החופים באיי סיישל לא סתם נבחרים כל שנה ברשימה של החופים היפים בעולם. החופים שמקיפים את 115 האיים, נראים כאילו הם לקוחים מתוך גלויה, מתוך גן עדן עצמו. חופים לבנים, בתוליים, המוקפים בסלעי גרניט ומי אוקיינוס בגווני טורקיז מהפנטים. אם אתם חולמים כבר שנים על אי אקזוטי בודד, כדאי לדעת שלא קשה למצוא חוף פרטי מטריף בסיישל – האיים מוקפים באינסוף חופים בתוליים, כאלו שכמעט ולא נגעו בהם, ולכן מספקים חוויית גן עדן אמיתית תחת עצי הקוקוס. זוהי תחושה שכמעט ולא תמצאו בשום מקום אחר מסביב לגלובוס.

ריזורטים מפוארים

מיטב הרשתות הטובות בעולם ידעו להגיע למקום היפהפה הזה. מלבד החופים והנופים המטריפים, בסיישל יש ריזורטים חד פעמיים שיספקו לכם חוויית נופש מפנקת, יוקרתית ובלתי נשכחת. חבילות נופש לסיישל כוללות ריזורטים מפוארים ומפנקים מאין כמוהם, שלא רואים בכל מקום. הריזורטים המפוארים הם ריזורטים חמישה כוכבים הכוללים בריכות, מרכזי ספא, מרכזי צלילה, חופים פרטיים, מסעדות שף וכן חלק מהריזורטים מותאמים למשפחות וילדים וכוללים בריכה ומועדון ילדים. כל אחד מהמלונות בנוי בצורה שלא מפריעה ליופיו של הטבע ואף מוקף בצמחייה טרופית שמספקת את התפאורה המושלמת. לרוב, מדובר על מלונות שלא בנויים לגבוה, ולכן מציעים חוויה פרטית ומרגשת. בנוסף, טוב לדעת שבסיישל מקפידים על שירות ברמה הגבוהה ביותר.

צמחייה ייחודית

גם אם זה לא הדבר הראשון שאתם מחפשים בחופשה שלכם, אין ספק שהתפאורה באיי סיישל היא תפאורה שלא תמצאו בהרבה מקומות אחרים, וכשתהיו באיים תמצאו את עצמכם בוחנים צמחייה שלא ראיתם בחיים, מתפעלים מכל הטבע המיוחד הזה. עצי קוקוס מיוחדים, ציפור גן עדן, אננס פראי בכל פינה אלו רק חלק מהצמחים הייחודיים שנמצאים בסיישל. כל פינה נוטפת צמחייה צבעונית, אותנטית ופראית שצומחת באופן טבעי על האיים ומחזקת את תחושת גן-העדן המיוחדת שחווים כשנמצאים בהם.

שמורות טבע יפיפיות

האטרקציות בסיישל לא מסתיימות רק בחופי ים, ולטיול שלכם אתם יכולים להוסיף גם ביקור בשמורות הטבע המרהיבות של סיישל. שמורת טבע "ואל דה מה", למשל, היא אחת מהשמורות היפות ביותר וכשמדברים על אטרקציות בסיישל, היא כמעט תמיד נמצאת בראש הרשימה; בשמורה הזו תמצאו את עצי קוקוס הים הייחודיים לסיישל, לצד צמחייה מיוחדת נוספת וציפורים צבעוניות. שמורה נוספת היא "אלדברה", בה תוכלו לצפות בצבי ים ענקיים ולטייל בין ארבעה איים המוקפים באלמוגים.

תרבות אפריקאית אותנטית

איי סיישל מורכבים מ-115 איים באוקיינוס ההודי, המאופיינים בתרבות אפריקאית אותנטית לצד עירוב תרבויות אקזוטי. למעשה, התרבות של סיישל היא תרבות אפריקאית עם השפעות אירופאיות ואסייתיות, בשל חילופי השלטון באיים לאורך שנים, ולכן מדובר על תרבות מיוחדת מאוד. התרבות הזו מתבטאת באמנות, בארכיטקטורה, בשפה, וכמובן גם בקולינריה – הקולינריה בסיישל היא קולינריה קריאולית המורכבת מטעמים וניחוחות אקזוטיים ופיוז'ן ייחודי של המטבח הקריאולי והצרפתי, לצד אינסוף מסעדות ומטבחים בינלאומיים.

צלילות מרהיבות

ברשימת אטרקציות בסיישל שלכם אל תפספסו את הצלילות המרהיבות. סיישל מציעה צלילות מרהיבות באוקיינוס ההודי, בשוניות האלמוגים הנחשבות ליפהפיות ולצבעוניות בעולם ומספקות חוויה מהפנטת ובלתי נשכחת בתוך המים. תוכלו לצלול תצללו בין האלמוגים המיוחדים, לשחות בין להקות של דגים צבעוניים להתרגש מהעולם התת ימי הקסום.

איי סיישל זו ללא ספק החופשה המושלמת

חבילות נופש לסיישל מציעות את החופשה המושלמת, חופשה המשלבת בין טבע בתולי ופראי בשיאו לבין יוקרה ופינוק ללא פשרות. להנות מטיפול ספא מפנק, להשתזף בחוף פרטי ובתולי של הוילה שלכם, להתענג על פירות טרופיים או ארוחה במסעדת שף או לצאת לטיול בשמורת טבע מרגשת. כל אלו הופכים כל חופשה בסיישל לחוויית גן עדן בלתי נשכחת, שכל אחד מכם צריך לחוות לפחות פעם אחת בחיים.

"ספיריט הפקות עולם", הייתה הראשונה לפתוח את איי סיישל לישראלים בטיסות ישירות כבר לפני 15 שנים. המומחים של ספיריט מכירים את האיים על בוריים ויודעים להתאים עבורכם חבילות נופש לסיישל בהתאם לצרכים, לרצונות ולחלומות שלכם מהחופשה. הם יקחו אתכם אל המקומות שלא מופיעים על המפה ובטח לא באינטרנט.

המומחים של ספיריט לסיישל יציעו לכם מגוון חבילות נופש במחירים בלעדיים וידאגו שהחופשה שלכם באמת תהיה מושלמת, ללא אף דקה מבוזבזת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.