תפריט עמוד

5 מקומות מומלצים לחופשה בארץ

הגבולות עדיין לא ממש פתוחים ועונת התיירות בישראל אף פעם לא באמת נגמרת - כל ההמלצות לחופשת אביב בישראל (תוכן שיווקי)

מצד אחד, רבים מאיתנו מתגעגעים לחופשה בחו"ל, אבל אם יש משהו שהשנה האחרונה לימדה אותנו זה שאין כמו חופשה בארץ. עכשיו כשמזג האוויר מתחמם אבל עדיין לא חם מדי, מחכות לכם לא מעט אפשרויות מצפון עד דרום, גם לזוגות שמחפשים חופשה שקטה וגם למשפחות שמחפשות אטרקציות ועניין לילדים. כולם מחכים לכם בחודש הקרוב.

* שימו לב כי על פי הנחיות משרד הבריאות, רשאים להתארח במלונות רק בעלי תו ירוק (מחוסנים ומחלימים). עבור ילדים מגיל שנה עד גיל 16, ישנה חובת הצגת בדיקת קורונה שלילית, שבוצעה עד 48 שעות לפני מועד ההגעה.

דן – אילת

כשחושבים על חופשה בארץ, אילת נמצאת לרוב במקום הראשון, ובצדק. העיר הדרומית נחשבת לעיר הנופש האולטימטיבית בעיני ישראלים ותיירים כאחד ומציעה אפשרויות רבות לחופשה מפנקת, מלאה באוכל טוב, שמש, ים ובריכה. מלון דן אילת הוא מלון 5 כוכבים, ונחשב לאחד המלונות האהובים והוותיקים בעיר. המלון נמצא על חופה הצפוני של עיר הנופש הדרומית והוא מציע לצד עיצוב ייחודי, גם מגוון פעילויות המתאימות לכל המשפחה.

בטיחות: חדרי המלון והשטחים הציבוריים עוברים חיטוי וניקוי יסודי, כאשר בכל חדר מונחת ערכה הכוללת מסכה וחומרי חיטוי. בנוסף, מוצבים דיספנסרים לחיטוי ידיים ברחבי המלון.

להזמנת חופשה באילת

סטאי – תל אביב

סטאי תל אביב, הממוקם סמוך לכיכר השעון ביפו, נפתח רק לפני 3 שנים, וכבר הפך לשם דבר בעולם התיירות הישראלי. סטאי נחשב למלון יוקרתי, הכולל חדרים וסוויטות שמספקים לאורחים מרחב מרווח ונעים, בעיקר אל מול הסביבה הצבעונית והרועשת שלו. המלון כולל טרקלין מרווח, בר, את מסעדת המלון, ספא, חמאם טורקי ובריכת אינפיניטי על הגג. אחד היתרונות הגדולים של המלון הוא הקרבה שלו לשוק הפשפשים ובו חנויות רחוב מיוחדות, ברים ומסעדות שוקקות. חוץ מזה, המלון קרוב לנמל יפו היפהפה, לא מעט מסעדות שוות וכמובן חופי תל אביב.

בטיחות: מערכות המיזוג של המלון עברו תהליך טיהור ועובדי המלון עברו הכשרות מיוחדות לטובת שמירה על הנחיות התו הסגול ועל הניקיון. בחדרים מוגשות לאורחים ערכות היגיינה והמיטות בבריכה מופרדות במרחק של שני מטרים.
להזמנת חופשה בתל אביב

אוליב דריוס – כנרת

אם אתם מחפשים מקום נופש קצת אחר, שמציע שקט ונוף ירוק אמיתי, אוליב דריוס, מתחם בקתות עץ וצימרים שנמצא במרחק נגיעה ממי הכנרת, מציע בדיוק את זה. רצועת החוף והים של דריוס נחשבת לאחת היפות בארץ. במהלך חופשה באוליב דריוס, תוכלו לשלב בין הנאה על חוף הים לבין רגיעה בתוך הבקתה. קרוב למתחם נמצא חוף גולן, בו פועלות שלל אטרקציות בתשלום – סקי מים, אופנועי ים, סירות מנוע ועוד.

בטיחות: במלון מבקשים להקפיד על עטיית מסכת פנים בכל שטחי המלון הציבוריים. בכניסה למלון מבוצעות בדיקות חום למבקרים. בעל שטחי המלון ישנם מתקנים לחיטוי ידיים וישנה הקפדה על ריחוק חברתי של 2 מטרים, מלבד משפחות גרעיניות. מסכה על הפנים, כזו שמכסה גם את הפה וגם את האף.

להזמנת חופשה בטבריה והכנרת

ישרוטל כרמים – ירושלים

מלון ישרוטל כרמים הוא מלון יוקרה שנמצא במבואות ירושלים, ממוקם ממש כשמו – על רכס כרמים ויקבים פסטורלי. במלון עצמו מחכה לכם ספא כרמים – ספא יוקרתי המציע טיפולים ייחודיים בהשפעת האזור, בראשם – Vinotherapy – טיפול שמטפח את העור על ידי שימוש בסגולות הענבים והגפן. לצד הספא ישנם גם חמאם טורקי, חדר כושר, בריכה פנימית מחוממת ושתי בריכות חיצוניות שנפתחות בעונה.

בטיחות: במלון שמים דגש מיוחד על חיטוי לא רק בחדרים אלא גם בשטחים הציבוריים כגון הקבלה, מעליות, שירותים ציבוריים ועוד, ולאורך כל שעות היום. בנוסף, מצהירים בישרוטל כי כל המזגנים ומערכות האוורור צוידו במסננים מתקדמים השומרים על איכות האוויר כך שתוכלו לנשום בבטחה בין אם אתם יושבים בלובי או נחים בחדר.

להזמנת חופשה בירושלים

מילוס – ים המלח

מלון מילוס מרשת הרברט סמואל, הוא מלון חדש יחסית, ששוכן בעין בוקק בחוף ים המלח. כנרמז משמו – מדובר במלון באווירה יוונית, החל מהעיטורים שמקשטים את רחבי המלון ועד לתפריטים בהשראה יוונית במסעדות המלון וטברנה הפועלת במתחם הבריכה הראשית. במילוס יש בריכת אינפיניטי שמתמזגת עם קו המים, רצועת חוף צמודה וכן מתחם ספא שכולל חדרי טיפולים, סאונה יבשה, חמאם טורקי, בריכות גופרית, מלי מלח וג'קוזי. בנוסף ישנה בריכת מים מתוקים ולצידה בריכה לפעוטות ומתחם סולריום עם חדר מנוחה צמוד.
בטיחות: מלונות הרברט סמואל פועלים עפ״י הנחיות התו הסגול. בשטחי המלון מחכים לכם מתקני חיטוי ידיים, ישנה שמירה על ריחוק חברתי בזמן הארוחות וכן באזורים המשותפים. בנוסף, מתבצע חיטוי של יחידות האירוח בין השהייה של אורחים שונים.
להזמנת חופשה בים המלח

*תוכן שיווקי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.