תפריט עמוד

כוכב נולד

הרעיון שעומד מאחורי CLUB MEDRAFT פשוט ומזמין. המועדון מיועד לטיולי משפחות בטבע שערוכים ומתוכננים כטיולי "כוכב" - לנים במקום אחד ממנו יוצאים בכל בוקר ואליו חוזרים בכל ערב. זו דרך נפלאה לבלות ולטייל בטבע, למלא את הטיול בתכנים ובכל זאת לחוש עצמאות ונינוחות של חופשה

טיול כוכב עונה בקלות על השאלה "איפה נישן הלילה?" כל הורה שטייל עם ילדים מכיר את השאלה הזו היטב. הילדים שואלים אותה בכל פעם שהם נאלצים "לנדוד" בין בתי מלון ומקומות לינה שונים. הרעיון של לינה בכל לילה במקום אחר ובמלון אחר מכבידה מאוד על טיול עם ילדים. הם אוהבים לדעת שיש מקום שהוא "הבית" גם אם זה למשך כמה לילות במהלך הטיול. הם אוהבים לחזור בסופו של יום טיול לסביבה מוכרת, לחדר שכבר ראו, למקום אליו התרגלו. על ההורים הרעיון של טיול "כוכב" כלומר טיול במהלכו לנים בכל הלילות, או כמעט בכולם, במקום אחד, מקל מאוד. לא צריך לסחוב חפצים ומזוודות, אפשר להכיר מקום אחד יותר לעומק, אפשר להיות נינוחים יותר גם בהשגחה על הילדים.

יתרון גדול של CLUB MEDRAFT טמון בעובדה שמשפחות שחוששות מעט מפני טיול מאורגן, בחברת מטיילים שאינם מוכרים לפני כן, יכולות ליהנות כאן מכל העולמות. הן זוכות לתוכן ולפעילות כמו בטיול מאורגן, כולל הדרכה, הפעלה, הסברים מקצועיים ואירוח איכותי, אך יחד עם זאת נשמרת להם גם התחושה העצמאית שאינם חלק מקבוצה שנוסעת יחד ימים ארוכים באוטובוס או בג'יפים.
תוכנית הפעילות של טיולי הקלאב היא אמנם תוכנית מובנית וידועה מראש, אלא שהאופי של הטיול, והחזרה בכל יום לאותו מקום, מאפשרת למטיילים לבלות ולשהות עם האנשים שהם אוהבים ועם מטיילים שהם מחבבים. הכורח בפעילות משותפת כקבוצה מצטמצם באופן משמעותי.

היתרון האחרון ואלי החשוב ביותר של טיולי CLUB MEDRAFT, בייחוד השנה, טמון במחיר. האופן בו מתוכנן הטיול, העובדה שלנים בכל הלילות במקום אחד, העובדה שבטיולים אלה נעשה שימוש בג'יפים רק במהלך יום אחד מאפשרת לנו להציע אותם במחירים זולים הרבה יותר מטיולים מקבילים ליעדים דומים. הדגש מושם על הבילוי המשפחתי, על התוכן שמוצע למטיילים במהלך הטיול, על השהות האיכותית בחיק הטבע וההיכרות איתו ועם האזור על לינה בצימרים כפריים ובלודג'ים הרריים שמספקים חוויה חזקה יותר מבתי מלון מפוארים.

שני היעדים שמוצעים בימים אלה במסגרת CLUB MEDRAFT הם חמישה ימים בבולגריה ומקדוניה והשני הוא טיול בן חמישה ימים בהרי הטאורוס ורכס האגמים בטורקיה. הנופים מגוונים והרריים, הטבע ירוק ומזמין, וזו יכולה בהחלט להיות החוויה המשפחתית החזקה שעליה חלמתם במשך כל השנה.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.