תפריט עמוד

ישרוטל משיקה את מלון מצפה הימים המחודש

לאחר שיפוץ יסודי ועיצוב מחדש, מלון מצפה הימים, הממוקם בגליל העליון סמוך לראש פינה, מצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל. השף ארז קומרובסקי משמש כיועץ קולינרי

מלון מצפה הימים נפתח מחדש לאחר שנה וחצי של שיפוץ יסודי, שדרוג ועיצוב מחדש בהשקעה של 80 מיליון שקל. בין החידושים, המלון הופך כשר והשף ארז קומרובסקי מצטרף כיועץ קולינרי. ישרוטל רכשה לפני כארבע שנים את המלון מסמי חזן, בעלות של 97 מיליון שקל. כעת, עם הפתיחה המחודשת, המלון מצטרף לקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל Isrotel Exclusive Collection, הכוללת  את המלונות יערות הכרמל, בראשית, כרמים, אוריינט, רויאל ביץ' אילת ורויאל ביץ' תל אביב. האירוח במצפה הימים הוא מגיל 10 ומעלה.

בעיצוב המלון החדש הושם דגש על שמירה על אותנטיות המלון וההיסטוריה שלו. נוצרו חללים המאפשרים מנוחה ורגיעה, שימוש בצבעים וחומרים טבעיים המשמרים את הקסם והייחודיות של המקום. חלק מריהוט המלון המקורי הפכו לפרטי וינטג' וחודשו וכך שולבו לצד העיצוב המודרני. במלון קיימת אווירה חמימה לצד אווירה יוקרתית. בחללים הציבוריים של המלון מוצגת תערוכה קבוצתית בנושא "נוף וקדושה" המציגה את יצירותיהם של אמנים ישראלים עכשוויים, צעירים ופורצי דרך.

מצפה הימים | צילומים וסטיילינג לינוי ודרור

מצפה הימים | צילומים וסטיילינג לינוי ודרור

במצפה הימים יש 115 חדרים וסוויטות, שתוכננו ועוצבו מחדש על ידי משרד ARA Design  מלונדון והאדריכלים יהודה ויואל פייגין. חדר סטנדרטי, בגודל 25 מ"ר כולל מרפסת המשקיפה לגינה פנימית או לנוף הפתוח של עמק החולה והגליל העליון. הסוויטות הן בגודל של 55-50 מ"ר, ואילו הסוויטה הנשיאותית בגודל 90 מ"ר והיא כוללת סלון נפרד, מרפסת עם נוף פנורמי ודק שיזוף. עוד במלון: מתחם ספא הכולל בריכה מקורה ומחוממת, סאונות, חדר כושר, חדרי טיפולים ועוד; מסעדה חלבית כשרה ומסעדה בשרית (לא כשרה); קונדיטוריה ומאפייה, חנות משק, ספרייה, לאונג' מרווח ומרפסת ענקית המשקיפה על הכנרת.

קולינריה

על התפריטים במסעדות המלון והייעוץ הקולינרי אחראי השף ארז קומורבסקי, המזוהה עם המטבח הגלילי. במסעדת המלון מוצב טאבון שממנו יוצאות חלק מהמנות, הכוללות בין השאר מנות דגים וטעמים נוספים מהמטבח הגלילי. מאפיית המלון מייצרת את כל הלחמים, המאפים, העוגות, עוגיות והקינוחים המוגשים כאן. בבר אפשר ללגום בירות בוטיק מאזור הגליל ולצדן מנות המתאימות למשקאות אלכוהוליים ויין. חומרי הגלם הטריים והעונתיים – ירקות ופירות, תבלינים וגבינות – מגיעים מהחווה האורגנית, ממשק החי ומהמחלבה.

המסעדה החלבית במצפה הימים

המסעדה החלבית במצפה הימים

בתפריט של מסעדת גריל עץ, מסעדת בשרים איכותית בהובלתו של השף ארז קומורבסקי, ניתן למצוא, בין השאר, שקדי עגל, נתח קצבים, מסבחה חמה, צלעות טלה, פילה עגל ומנות נוספות. בין הקינוחים – כנאפה קרם פיסטוק, בסבוסה מלבי עם סירופ תפוזים ועוד. המסעדה, שפועלת בכל ימות השבוע, אינה מחזיקה בתעודת כשרות והיא פתוחה לאירוחי המלון ולקהל הרחב.

בחנות המשק, הפתוחה לאורחי המלון ולציבור הרחב, ניתן לרכוש מוצרים טריים המיוצרים מדי יום בחווה האורגנית, במשק ובקונדיטוריה: חליטות תה, עוגות ועוגיות, שמן זית איכותי, ריבות בייצור ביתי, טחינה גלילית, סבונים ממפעל בוטיק ומוצרים נוספים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.