תפריט עמוד

ישראייר תפעיל טיסות ישירות לרואנדה

ישראייר הודיעה כי החל מסוף נובמבר היא תפעיל טיסה שבועית ישירה בין ישראל לרואנדה, מדינה ירוקה שהחוזרים ממנה אינם חייבים בבידוד

המידע עדכני נכון ל-11.2020
רשימת המדינות הירוקות שאליהן ישראלים מורשים להיכנס מצומצמת מאוד, ולמעשה היא הולכת ומצטמצמת. אחת מהמדינות הללו היא רואנדה, אלא שמאז שחברת התעופה הלאומית, רואנדה אייר, הפסיקה את הטיסות הישירות לישראל, רק מעטים בחרו לטייל במדינה האפריקאית. עם ההכרזה של ישראייר כי תפעיל טיסה שבועית ישירה לרואנדה החל מ-26 בנובמבר 2020, יהיה קל ופשוט בהרבה לטייל ברואנדה, המכונה "ארץ אלף הגבעות". טיול ברואנדה מאפשר מפגש אנושי מרתק, עם אומה שידעה לאחות את הקרעים באופן מעורר התפעלות, לצד טבע ירוק ושופע ומגוון גדול של בעלי חיים, בהם גורילות הרים הנמצאות בסכנת הכחדה חמורה.

הטיסות הישירות לרואנדה יתקיימו בימי חמישי ומחיר כרטיס טיסה יהיה החל מ-399 דולר לאדם. בנוסף לטיסות, ישראייר תציע, דרך חברת נתור, טיולים מאורגנים ברואנדה.

נכון לכתיבת שורות אלו רואנדה נחשבת למדינה ירוקה ועל כן אין חובת בידוד בחזרה ממנה. הטסים ידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית עדכנית שנערכה בארץ, לאחר הנחיתה הם יעברו בדיקת קורונה נוספת, ועד לקבלת תשובה שלילית יאלצו להמתין במלון.

רוצים לדעת מה אפשר לעשות ולראות ברואנדה? על המדינה היפה והמסקרנת תוכלו לקרוא כאן >>

בתמונה הפותחת: נוף כפרי ברואנדה, המכונה ארץ אלף הגבעות | צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.