תפריט עמוד

יפן: ממלכת התחפושות בטוקיו

מדי יום ראשון מתמלא פארק יויוגי שבטוקיו בחבורות צבעוניות של בנות עשרה, המחופשות לשלל דמויות: זמרות רוק, מכשפות ועב"מיות. מבט אחר על בירת יפן

רובע הרג'וקו (Harajuku) שבטוקיו הוא "השינקין של יפן". הוא מהווה מוקד משיכה לצעירים וצעירות מכל הגילים וידוע במגוון חנויות האופנה והבוטיקים שפורחים בו. ליד תחנת הרכבת של הרג'וקו משתרע פארק יויוגי (Yoyogi) רחב הידיים, שבו מקדש לזכרו של הקיסר מייג'י, מוזיאון, גן ומגוון של מסלולי הליכה. הפארק הוא ריאה ירוקה ואי של שלווה במטרופולין הסואן והרועש.
במהלך השבוע נראה הפארק ככל פארק, אך בימי ראשון הוא מתחפש ונערך בו הפנינג המוני, המהווה מוקד משיכה לתיירים, למקומיים ובעיקר לצלמים. ההפנינג כולל הופעות מגוונות: מופעי סטנד אפ, פעלולים, להקות של בני נוער ומופעי רחוב אחרים.

כיום האטרקציה העיקרית של ההפנינג הן בנות העשרה, המגיעות לפארק מאופרות ומחופשות בתחפושות מושקעות. הנערות הללו הן חלק מתת תרבות ססגונית במיוחד שפורחת בטוקיו, הכוללת הערצה של להקות רוק, שמהן הן מקבלות השראה להתבטא בחופשיות ולנהוג בביטחון ובנינוחות. מדובר בחוויה יפנית אחרת, מעט לא צפויה ובוודאי צבעונית ויפה. לכן אם אתם מבקרים בטוקיו, אל תחמיצו את יום ראשון בפארק יויוגי עם הנערות המחופשות.

צילומים: נוי פלדזון, שי בן אפרים

יום בבית ספר ביפן

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.