תפריט עמוד

יורדים לסיני? חשוב לזכור לעשות ביטוח נסיעות

אחד היעדים המבוקשים ביותר הוא גם אחד הקרובים שבהם – סיני, על חופיה המושלמים והאווירה הרגועה ביותר בעולם. רגע לפני שיורדים לסיני, בין אם לסוף שבוע בלבד ובין אם לתקופה ארוכה יותר, חשוב מאוד לזכור לעשות ביטוח נסיעות. מדוע זה מומלץ כל כך ומה חשוב לקחת בחשבון בנוסף? (תוכן שיווקי)

 

גבולות העולם נפתחו בחודשים האחרונים לאחר שנתיים של מגיפה במהלכן רבים מהם היו סגורים, וישראלים וישראליות רבים זוכים סוף כל סוף לצאת לחופשה טובה בחו"ל. אחד היעדים המבוקשים ביותר הוא גם אחד הקרובים שבהם – סיני, על חופיה המושלמים והאווירה הרגועה ביותר בעולם. רגע לפני שיורדים לסיני, בין אם לסוף שבוע בלבד ובין אם לתקופה ארוכה יותר, חשוב מאוד לזכור לעשות ביטוח נסיעות. מדוע זה מומלץ כל כך ומה חשוב לקחת בחשבון בנוסף?

להפוך סיטואציה שעלולה להיות מאוד לא נעימה לפשוטה הרבה יותר – ביטוח נסיעות לסיני

הסיבות העיקריות לעשות ביטוח נסיעות לסיני דומות לסיבות לעשות ביטוח מסוג זה לפני הטיסה לכל יעד אחר בעולם. אך מבחינות מסוימות דווקא במקרה של סיני מתבקש עוד יותר לבטח את עצמנו מפני מצבים לא נעימים בהם נזדקק לטיפול רפואי.

מערכת הבריאות של מצרים אינה מהמתקדמות בעולם (בלשון המעטה…), בטח ובטח בחצי האי סיני, אשר אינו קרוב לקהיר ולמרכז הכלכלי והתרבותי של מצרים. לכן, במקרה ואנו נפצעים או נפגעים בצורה זו או אחרת וזקוקים לטיפול רפואי, הרבה פעמים הדבר המתבקש ביותר לעשות הוא לחזור לישראל על מנת לקבל אותו (במידה וזה מתאפשר, כמובן). ביטוח נסיעות כולל גם אפשרות של הטסה רפואית, אשר תהפוך את המצב לפשוט הרבה יותר, וכולל כמובן גם כיסוי מלא עבור טיפולים והוצאות רפואיות במצרים עצמה. כאשר נמצאים במדינה כמו מצרים בחופשה חלומית בסיני, הכל עלול להתהפך ברגע במקרה ונפצעים ונזקקים פתאום לטיפול רפואי מתקדם ומקצועי. ביטוח נסיעות יכול להפוך סיטואציה בלתי נעימה שכזו לפשוטה וסבירה הרבה יותר…

כיסוי עבור אובדן כבודה וספורט אתגרי

החל מהשנה ישראלים רבים טסים לסיני, במקום לעבור במעבר הגבול היבשתי בטאבה. טיסות סדירות לשארם יוצאות מישראל מדי שבוע, ובמקרה בו טסים לסיני ניתן ומומלץ לרכוש במסגרת ביטוח הנסיעות גם כיסוי עבור מקרה של אובדן הכבודה, או עיכוב בהגעתה. כך, תפוצו במידה והכבודה שלכם תתעכב, מה שיכול גם כן להפוך סיטואציה מתסכלת ובלתי נעימה לסבירה הרבה יותר…

כמו כן, במסגרת ביטוח לסיני מומלץ לרכוש גם כיסוי עבור ספורט אתגרי. גם אם אינכם צוללים עם בלונים ורישיון, אחת האטרקציות העיקריות בסיני היא הים ושנירקול בריף האלמוגים המפורסם. אטרקציה פופולארית נוספת היא טיולי ג'יפים במדבר של סיני. אלו הן פעילויות הנחשבות מבחינה פורמאלית לספורט אתגרי, כך שחשוב לעדכן את ביטוח הנסיעות כך שיחול גם על פציעות שעלולות לקרות במהלכן. תוספת התשלום היא זניחה כמעט, ומה שנקבל במידה ונזדקק חלילה לטיפול רפואי, חילוץ והצלה או הטסה רפואית לארץ, במידה ונפצע במסגרת הפעילויות הללו, הוא עצום כמובן. מומלץ בחום לשקול כאשר רוכשים ביטוח נסיעות לפני הנסיעה/טיסה לסיני.

 

הכתבה באדיבות שוק הביטוח – ביטוח נסיעות הזול בישראל שתהיה חופשה נעימה, רגועה ובטוחה!

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.