תפריט עמוד

יוצאים לחופשה? מה יש לעשות בעמק יזרעאל?

משפחות וזוגות רבים בכל רחבי ישראל מעוניינים לצאת לנפוש ולטייל בארץ, ולא חסרים יעדים בתוך גבולות המדינה לצאת אליהם. עמק יזרעאל מהווה בהקשר זה יעד מומלץ במיוחד, מפני שמצד אחד יש בו המון מה לראות ולעשות, ומצד שני הוא צפוי להיות רגוע ונעים יותר מבחינת כמות המטיילים שיפקדו אותו, לפחות בהשוואה למוקדי תיירות הומים יותר דוגמת הירדן והכנרת בצפון או אילת בדרום. במהלך חופשה בעמק יזרעאל, מה יש לעשות בכל הנוגע לפעילויות ואטרקציות והיכן ניתן (ומומלץ) להתארח? (תוכן שיווקי)

האביב מגיע, הקורונה נרגעה משמעותית והזמן לצאת לחופשה טובה בהחלט כאן. משפחות וזוגות רבים בכל רחבי ישראל מעוניינים לצאת לנפוש ולטייל בארץ, ולא חסרים יעדים בתוך גבולות המדינה לצאת אליהם. עמק יזרעאל מהווה בהקשר זה יעד מומלץ במיוחד, מפני שמצד אחד יש בו המון מה לראות ולעשות, ומצד שני הוא צפוי להיות רגוע ונעים יותר מבחינת כמות המטיילים שיפקדו אותו, לפחות בהשוואה למוקדי תיירות הומים יותר דוגמת הירדן והכנרת בצפון או אילת בדרום. במהלך חופשה בעמק יזרעאל, מה יש לעשות בכל הנוגע לפעילויות ואטרקציות והיכן ניתן (ומומלץ) להתארח?

כהתחלה – בחירה נבונה במקום אירוח כפרי בצפון

הדבר הראשון והחשוב ביותר לבחור עבור החופשה שלנו בעמק יזרעאל הוא מקום אירוח כפרי בצפון – מקום נעים, מטופח ופסטוראלי אשר יספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים על מנת לנפוש בנוחות וברוגע בעמק, ולצאת מאותו מקום מדי יום לאטרקציות ולטיולים בסביבה.

בהקשר זה מומלץ במיוחד לבחון את האפשרות של כפר נופש בצפון, דוגמת כפר הנופש של קיבוץ מזרע השוכן בלב העמק. כפר נופש מספק את כל מה שצריך מבחינת אירוח ושהייה נעימה ונוחה לזוגות, יחידים, משפחות או קבוצות, כולל אזורים מטופחים לנפוש ולערוך בהם פיקניק, בריכה מקומית, מקום טוב לאכול וכ"ו. במקרה של כפר הנופש של קיבוץ מזרע מדובר גם במיקום מרכזי ואטרקטיבי בלב העמק, בקרבה לאינספור מסלולי טיולים ואטרקציות שונות. ברגע שנבחר ונסגור מקום אירוח כפרי בצפון (ספציפית בעמק עצמו), כבר דאגנו לחלק משמעותי ממה שיש לדאוג לו בחופשה. עכשיו נותר רק לבחור בפעילויות ובאטרקציות שנרצה לעשות.

אטרקציות ומסלולי טיולים בעמק יזרעאל

עמק יזרעאל שוקק חיים ומלא דברים לעשות הרבה יותר ממה שרובנו מכירים. בתור התחלה, מדובר באחד האזורים היפים ביותר בארץ, בו ניתן למצוא מגוון רחב של מסלולי טיולים, כמו גם פארקים וגנים לאומיים בהם תמיד יפה ונעים לבקר. כמה דוגמאות לכך הן הר תבור ונחל תבור, הר ארבל ובפרט מבצר ארבל שעל המצוק הצופה אל הכנרת, נחל ציפורי (מסלול הליכה קל לכל המשפחה של כארבעה קילומטרים), נחל הקיבוצים והגלבוע ועוד ועוד. באמת לא חסרים מסלולי טיולים בכל דרגות הקושי ועבור משפחות עם ילדים או מטיילים מיטיבי לכת.

גם הכנרת נמצאת באזור, ומלבד לרחצה באגם עצמו (ושלל האטרקציות שניתן למצוא במקום דוגמת ספורט מים וכיוצ"ב) כולל האזור מסלולי טיול רבים, דוגמת מסלול סובב כינרת.

לא חסרות גם אטרקציות שונות בעמק. למשל – טיולי שטח ברכבי ארבע על ארבע, נקודות תצפית מרהיבות רבות, אתרים היסטוריים ותרבותיים שונים, אתרים מקודשים למיניהם (הן ליהדות והן לנצרות) ועוד. כל מה שצריך לעשות זה לבחור את התחום וסוג האטרקציות הרלבנטיות יותר עבורכם, ובכל תחום ותחום המבחר רחב ועשיר.

מה לעשות במהלך החופשה בעמק יזרעאל – זו לא תהיה בעיה, רק אולי הבחירה מבין מגוון האפשרויות…

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.