תפריט עמוד

יונטייד איירליינס – לטוס בסטייל לניו יורק

אם יעד הטיסה הוא ניו יורק, כדאי לטוס במחלקה משודרגת, כפי שיעיד הבלוגר ועיתונאי הבידור עמרי חיון שהוזמן לאחרונה להתנסות ולהכיר מקרוב את מחלקת הביזנס-פירסט של יונייטד איירליינס

אין ספק ששמחתי על ההזדמנות שניתנה לי לטוס במחלקת ביזנס פירסט לניו יורק, הזמנה כזו משנה את כל חוויית הטיסה. האווירה מתחילה כבר בשרותי צק אין יעילים ומהירים בנתב"ג, ולאחריה מגיעה חווית הטיסה שכוללת ישיבה נוחה ומפנקת, עם מושב מיטה שטוח, שירות קשוב, שפע של תוכניות בידור ושמע על המסך האישי ותפריט עשיר במיוחד. התפריט מושקע מאוד, ולי כצמחוני היו הרבה אפשרויות מצוינות. הדיילים סיפרו לי כי קונגרס השפים הישראלי, בו חברים השפים מאיר אדוני ואביב משה, עושים כל העת על מנת שהרמה הקולינרית של המנות תהיה הגבוהה ביותר, גם במנות הכשרות, דרך אגב.


מושב מיטה שטוח במחלקת ביזנס פירסט של יונייטד

חווית הטיסה לא מפסיקה גם על הקרקע. בטרקלין הביזנס פירסט בניוארק, ניו יורק, יש כורסאות רחבות, בר משקאות חמים וקרים, וגם אלכוהול וחטיפים מוצעים לכל מי שממתין לטיסה הבאה, כמו גם מקלחת מפנקת עם שמפו ריחני ומגבות רכות. האופרציה היא ענקית, ואף על פי כן, כשהתעמקתי בהיסטוריה של החברה, כיום חברת התעופה הגדולה בעולם, התרשמתי מכל המספרים והעובדות הבאים:

United Airlines ו-United Express מפעילות בממוצע יותר מ- 5,300 טיסות ביום ליותר מ-360 יעדים בשש יבשות. בשנת 2013, United ו-United Express הובילו יותר תנועת נוסעים מאשר כל חברת תעופה אחרת בעולם והפעילו כמעט 2 מיליון טיסות עם 139 מיליון נוסעים. יונייטד איירליינס צוברת גם פרסים ומדליות: היא זכתה במדליית הזהב כ"חברת התעופה של השנה" בתחום התעופה הירוקה מטעם המגזין Air Transport World ‏(ATW). זהו הפרס הגבוה ביותר המוענק על-ידי ATW בטקס חלוקת הפרסים השנתי בתחום התעופה הירוקה. הפרס "חברת התעופה הירוקה של השנה" מוענק לחברת תעופה מסחרית עולמית כהוקרה על הובלת העשייה בתחום התעופה הירוקה, כפי שהיא באה לביטוי בפעולה עקבית ורבת השפעה למען הסביבה בתוך החברה עצמה ובתעשייה כולה.

הפרס הוענק לחברת יונייטד על מתן עדיפות למדיניות ביחס לסביבה, על פעילותה בקבוצות עבודה וביוזמות בתחום שינויים אקלימיים ודלקים אורגניים ועל דבקותה בפעילויות המשפרות הן את יעילות חברת התעופה והן את הסביבה שבה היא פועלת.


United זכתה בפרס חברת התעופה של השנה בתחום התעופה הירוקה

חברת United המפעילה קרוב ל-‏700 מטוסים בטיסות ראשיות, תקבל בשנה הקרובה 35 מטוסי בואינג חדשים, בהם את המטוס החדיש מדגם 787-9 ותהיה החברה הראשונה שתפעיל אותו בארצות הברית. United היא חברה מייסדת של קבוצת Star Alliance, המספקות שירותים ל-‏195 מדינות באמצעות 28 חברות תעופה החברות בו. יותר מ- 85,000 עובדי United המתגוררים בארה"ב וברחבי העולם. בישראל, חוגגת בימים אלה יונייטד 15 שנות פעילות, עם שתי טיסות יומיות בקו לניו-יורק במטוסי 777.

___

עומרי חיון הוא בלוגר ועיתונאי בידור

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.