תפריט עמוד

טרק אל רכסי האלפים הדינאריים במונטנגרו

להכיר את מונטנגרו דרך הרגליים: טיול הליכה ברמה בינונית-קשה בשמורות טבע עוצרות נשימה, עם תנאי לינה ואוכל מצוינים. מתאים לקבוצות קטנות של 8-4 מטיילים

מונטנגרו התברכה בטבע עוצר נשימה, שנפלא להכיר דרך הרגליים. טיול הליכה באלפים הדינאריים עובר בשבילים היפים ביותר, דרך נופים אלפיניים של פסגות נישאות, יערות צפופים, נהרות ואגמים ושפע של תצפיות נוף מרהיבות. הטיול מתאים לקבוצות קטנות של 8-4 מטיילים, אוהבי לכת ברמה בינונית-קשה, והוא כולל תנאי לינה ואוכל מצוינים. בכל יום הולכים כחמש עד שש שעות, בשבילי טיול הכוללים עליות וירידות תלולות ודורשים מאמץ גופני ויכולת טכנית בסיסית, ובסופו של יום שוקעים בשלווה נפלאה במלונות נוחים, במיקומים הכי יפים. כל שאתם צריכים לעשות זה לצעוד ולהתפעם מהמראות שבדרך.

עוד טרקים כאן

מסלולי ההליכה עוברים בקניונים מרשימים, יערות עבותים ואגמים תכולים

הטיול מתחיל בקו החוף המפורץ והיפהפה של מונטנגרו, עם ערים ציוריות שמשדרות יוקרה אירופית, ממשיך במעלה ההרים אל הטבע המתפרץ של רכסי הקומובי, הביאלשיצ'ה והדומיטור, עם שמורות מרהיבות, אגמים קרחוניים, יערות צפופים וכפרים נידחים, שהרועים עולים אליהם בחודשי הקיץ. חלק מהטיול עובר בצד המזרחי והלא מוכר של מונטנגרו, במפגש הגבולות עם קוסובו ואלבניה, באזור פראי, הררי ולא מתויר.

מונטנגרו התברכה בנופים מרהיבים מעין כמותם

מסלולי ההליכה עוברים לאורך ערוצי נהרות ובלב יערות עבותים, בכרי אחו אלפיניים, סביב אגמים תכולים ודרך כפרים קטנים שבהם פוגשים את התושבים המקומיים הלבביים. את הקניון של נהר הטרה, העמוק ביותר באירופה, מכירים לא רק בהליכה, אלא גם בשיט רפטינג חוויתי שמשלב פעילות אדרנלינית עם נופים קסומים. אל פסגות רכס דומיטור מטפסים ברגל או ברכבל לתצפית מדהימה על הפסגה הגבוהה ביותר במונטנגרו.


רפטינג חוויתי בנהר הטרה היפהפה

חלק בלתי נפרד מהחוויה הוא המפגש עם התושבים המקומיים, שחיים בפשטות  ובקרבה רבה אל הטבע. קבלת הפנים החמה והלבבית לאורחים מבחוץ והמפגש עם מסורות מקומיות מוסיפה עוד נדבך להיכרות עם המדינה המרתקת.


מפגשים עם תושבים מקומיים והיכרות עם אורח חייהם מעצימים את חוויית הטיול

בסופו של הטיול חוזרים אל חופי הים האדריאטי, לקוטור האלגנטית ואל סמטאות האבן היפות של דוברובניק, מעבר הגבול הקרואטי. משם טסים בחזרה הביתה, עמוסים בזכרונות מהטבע המופלא של מונטנגרו.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.