תפריט עמוד

טיסות ישירות של אל על ליפן

אל על תהיה החברה הראשונה להציע טיסה ישירה סדירה מתל אביב לטוקיו, בירת יפן. הקו יחל לפעול במרץ 2020 עם שלוש טיסות שבועיות

אל על הודיעה על פתיחת קו טיסות ישיר וסדיר ליפן, הראשון מסוגו בין שתי המדינות. הקו יחל לפעול בחודש מרץ 2020 באמצעות שלוש טיסות שבועיות במטוסי הבואינג 787 דרימליינר החדישים של אל על. מכירת הכרטיסים בקו תחל בתקופה הקרובה.

הביקוש ליפן כיעד תיירותי ועסקי גדל בשנים האחרונות במספרים נרחבים. כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 וכ-20,000 יפנים הגיעו לישראל. השקת קו טיסות ישיר מישראל ליפן היא חלק מהאסטרטגיה של אל על להרחבת רשת היעדים שלה בהתאם לביקוש מצד הקהל הישראלי והתיירות הנכנסת לישראל, במקביל להתחדשות צי המטוסים של החברה. לאחרונה השיקה אל על קווים לסן פרנסיסקו, ניס ומנצ'סטר ובקרוב תחל להפעיל טיסות ישירות ללאס וגאס, אורלנדו (בחודשי הקיץ) ושיקגו.

הטיסה מת"א לטוקיו תארך 11 ורבע שעות והטיסה מטוקיו לישראל תארך כ-12 וחצי שעות. כיום ישראלים נדרשים לפחות לשתי טיסות כדי להגיע ליפן, שלרוב מסתכמות במסע של כמעט יממה שלמה.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר: "יפן הפכה לאחד מאתרי התיירות המבוקשים בעולם, וכעת יוכלו גם הישראלים לבקר בה באמצעות טיסה נוחה וישירה במטוסי הדרימליינר החדשים. בשנתיים האחרונות קיבלנו פניות רבות מלקוחותינו להפעלת טיסות ישירות של אל על ליפן. על פי נתוני למ"ס, כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 במקביל לכניסתם ארצה של 20,000 יפנים. התנועה בשנים האחרונות גדלה בקצב גבוה ואנו בטוחים כי פתיחת קו תעופה ישיר בין המדינות תוסיף להגדיל את התנועה ותחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ויפן".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.