תפריט עמוד

טיול פרטי: ללכת עם ולהרגיש בלי

אם אתם חולמים על טיול במקומות אקזוטיים אבל חוששים לעשות זאת לבד, אם אתם מעדיפים לטייל רק עם בן הזוג או חברים קרובים, אך עדיין ליהנות מיתרונות של חברת טיולים מקצועית – כדאי לכם להכיר את הטרנד החדש בעולם התיירות

עד לא מזמן, מי שחשקה נפשו לבקר במדבריות של מרוקו או בהרי הקווקז הפראיים שבגאורגיה היה יכול לבחור בין טיול מאורגן בקבוצה או בטיול עצמאי.

טיול ליעדים אקזוטיים וכניסה לעומקו של הטבע, אל בין הנופים המדהימים החבויים במקומות נסתרים, המזמנים מפגשים עם אוכלוסיות אותנטיות, יכול להיות בעייתי למי שבחר לטייל באופן עצמאי. אתם עלולים להיקלע לדרכים שאינן משולטות, לגלות שאתם מחזיקים במפות שגויות, לעבור גבול בלי לשים לב, לפספס נקודות עניין בדרך או לחזור לארץ ולגלות שחייבו אתכם על נזקים שלא קרו ברכב ששכרתם. ההיכרות עם השטח, עם האוכלוסייה המקומית ומנהגיה והכנה מקדימה יסודית, הם קריטיים כשמדובר בטיולים פחות קונבנציונליים. מצד שני, למי שלא מוכן לוותר על חוויית טיול אינטימית, רק עם בן זוג או קבוצת חברים קרובה, טיול מאורגן אינו פיתרון הולם.

מונטנגרו. הכניסה אל עומקו של הטבע עלולה להיות בעייתית בטיול עצמאי

"הטיולים הפרטיים" הם זן חדש בעולם התיירות, המשלב את היתרונות שבטיול מאורגן עם אלה שבטיולים העצמאיים. טיול פרטי מיועד למי שרוצה לצאת רק עם בן הזוג או עם קבוצת חברים וליהנות מהיתרונות שמביאה איתה חברת טיולים מקצועית: ניסיון, מדריכים טובים, היכרות עם יעדי הטיול.

בדקנו עם גלעד תלם, מדריך בכיר בחברת MEDRAFT, המובילה את תחום הטיולים הפרטיים, מה כוללת חבילה שכזו: "טיול פרטי 'תפור' עד לפרט האחרון, כולל מסעדות, בתי מלון ואטרקציות בהתאמה אישית. לכל טיול מצטרף מדריך מקומי שמכיר את רזי המסלול, על השבילים הנסתרים שבו והכפרים הנידחים שחבויים בין היערות. המסלולים הייחודים של חברת הטיולים וההיכרות שלה את היעדים, מבטיחים שהמטיילים יגיעו לכל אותם מקומות מדהימים שלא מופיעים על המפה, למסעדות אותנטיות שלא צוינו באף מדריך ולמפגשים מרגשים עם אוכלוסיות מקומיות".

ואם תהיתם באשר למחיר התענוג, כדאי לדעת כי טיול פרטי אמנם אינו מתאים לכל כיס, אך למי שהדבר אפשרי עבורו, מדובר בעסקה משתלמת שמספקת תמורה שקשה למצוא לה תחליף.

עדר חוצה את הכביש בגאורגיה. טיול פרטי מוביל מעבר למסלול המוכר

ההשקעה הכספית והציפייה לחוויה יוצאת דופן דורשות תשומת לב בבחירת טיול פרטי והבחירה שעומדת מאחוריו. הנה שלושה טיפים חשובים שיעזרו לכם בבחירה:

המלצות: אין חכם כבעל ניסיון. ולכן, היעזרו בהמלצות של מי שחווה טיולי פרטי. אם אתם לא מכירים כאלה באופן אישי, חפשו המלצות באינטרנט או בקשו מחברת הטיולים שתפנה אתכם לממליצים.

מסלולי הטיול: טיול פרטי צריך להעניק ערך מוסף ברור. אם המסלול לוקח אתכם לאתרים הבנאליים והתיירותיים, לא בטוח שעשיתם בחירה נכונה.

ניסיון ומקצועיות: כשיוצאים לטיול פרטי כדאי לוודא שעומד מאחוריכם "גב איתן" של חברת טיולים מנוסה. מעבר להנאה שלכם, מדובר קודם כל בביטחון אישי.

לסיכום, אם עברתם את גיל התרמילאות, אבל יצר הסקרנות, ההרפתקנות ואהבת הטבע עדיין פועמים בכם, טיולים פרטיים יכולים לספק לכם חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת!

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.