תפריט עמוד

טיול פסח למצרים: יציאת מצרים הפוכה

הישראלים חוזרים למצרים: טיול ראשון של ישראלים במצרים מאז שזו חזרה לנפק אשרות כניסה. הטיול יתקיים יומיים לאחר קריאת ההגדה המספרת את סיפור יציאת מצרים

כארבע שנים לאחר ההפיכה במצרים, החלו שלטונות המדינה לאשר ויזות לקבוצות מטיילים מישראל. ניצן ראשון לכך הוא טיול מאורגן של חברת איילה גיאוגרפית למצרים, המתוכנן לצאת בפסח הקרוב. הטיול, שיארך כ-9 ימים בהדרכתו של אלי מאלי, מדריך טיולים למצרים מזה כ-30 שנים, יהווה טיול מקיף בין אתריה המפורסמים של מצרים העתיקה והמודרנית וישלב טיולי עומק רגליים בדרגה קלה ושייט בנהר הנילוס.

מקדשי אבו סימבל | צילומים: איילה גאוגרפית

הטיול כולל ביקור בין אתריה השונים של קהיר: בית הכנסת העתיק ע"ש איבן עזרא, מסגדי אבן טולון העבאסי וסולטן חסן הממלוקי, ביקור בפירמידות של אזור גיזה, בפסל הספינקס המפורסם ובמקדש העמק של חפרן. בנוסף, ייערך סיור בממפיס – בירתה הקדומה של מצרים, סיור בסקארה ואתריה, כולל פירמידת המדרגות שנחשבת למבנה האבן המונומנטלי הקדום בעולם. המשך הטיול יהיה בדרום מצרים: בלוקסור הטיול יכלול את אזור הגדה המערבית של הנילוס – מקדש המוות של רעמסס ה-3, קברו של תות אנך אמון וסיור בכדור פורח מעל האזור. כמו כן ייערך ביקור במקדש קרנק, המקדש הגדול ביותר בעולם והמפואר ביותר במצרים, בסכר אסואן ובמקדשי אבו סימבל ושייט על נהר הנילוס. בסיום חוזרים לקהיר ושם מבקרים במוזיאון הארכיאולוגי של קהיר, עולים לתצפית ממסגד מוחמד עלי, מסיירים בשוק באזר חאן חאלילי ועוד.

שייט על הנילוס

מחיר הטיול כולל טיסות ישירות לקהיר, טיסות פנימיות במצרים, 4 לילות במלונות 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון, 4 לילות על ספינת נהר מפוארת ברמת 5 כוכבים על בסיס פנסיון מלא, אוטובוס תיירים ממוזג ונוח, כניסות לאתרים שבמסלול, מדריך מומחה לאזור מצוות איילה גיאוגרפית, מדריך מקומי, טיפים לנותני שירות מקומיים, מיסים והיטלים. במהלך הטיול תזכה הקבוצה לאבטחה צמודה של רשויות החוק במצרים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.