תפריט עמוד

טיולי קיץ ליליים מושכים קהל

הקסם המיוחד של עונת הקיץ מתגלה דווקא בשעות הלילה, הקרירות הנעימה המגיעה עם החשיכה והשמים זרועי הכוכבים משמשים כחופה מרשימה למסלולי טיול רבים המגלים את קסמם עם רדת הערב.

מסלולי הטיול עוברים דרך מקורות מים, מצודות עתיקות, מערות תת קרקעיות, שמורות טבע ועוד כשאור הירח מלווה את המטיילים.
הקיץ מוצעים בידי רשות הטבע והגנים סיורי עששיות, טיולי שקיעה לצד טיולי זריחה, טיולים הכוללים לינה תחת חופת השמיים במלון עם הרבה מאד כוכבים וטיולי לילה לאור הירח… הטיולים מיועדים לכל המשפחה.

סיורי העששיות פונים לכל סוגי המטיילים, אוהבי הרומנטיקה יוכלו לצאת לסיורים המלווים את שקיעת השמש באחד המקומות היפים בארץ, מצודת נמרוד, חוויה לילית מלאת קסם ומסתורין לאור עששיות, המתובלת בהרבה מעשיות. אוהבי ההרפתקאות יגלו אווירה קסומה וייחודית לאורן של העששיות במסתורי מערות בית גוברין המורכבת מכוכים רבים בהם בורות מים, מערות מבוך ומערות קבורה, סיור זה טומן בחובו הפתעות המנצלות את הלילה… אוהבי מורשת הקרב וסיפורי גבורת ישראל, יטיילו בשבילי שמורת המסרק, ישמעו על הקשיים שבהעברת שיירות האספקה לעיר הנצורה, בין המשלטים ולאור עששיות יטיילו בתעלות הקשר ויחוו את סיפורו המופלא והמרגש של "הקסטל", אשר כיבושו היווה את אחת מנקודות התפנית של מלחמת העצמאות.

טיולי הלילה לאור ירח, מציעים חוויה ייחודית ההולמת את הצינה הנעימה המגיעה עם אור הלבנה. אתרים היסטוריים שנשמרו, עתיקות וממצאים ארכיאולוגים ישאבו את המטיילים לתקופות קדומות ולמקומות העתיקים בעולם. מסלולי המים והטבע המתפרץ יחשפו בפני המטיילים את רזי הלילה המגלים את בעלי החיים הליליים המשמיעים קולות לילה שאפשר להאזין להם רק בטבע. במסגרת טיולים אלה מוצעת לינת שטח לכל המשפחה בחניון מסודר, שישבת של לינת לילה משפחתית בשטח (עם מקלחת ושירותים) את ארוחת הערב אפשר לבשל בנוסטלגיה על אש מדורה, להצטייד בכלי נגינה וליהנות מלהיות רחוק אך קרוב. לפני השינה מוצעת למטיילים פעילות לילית בנושא כוכבים וירח…

גם שעות בין הערביים ודמדומי הבוקר טומנים בחובם קסם מיוחד. במכתש רמון, על רקע צבעי השקיעה, המבליטים את יופיו של המכתש, מוצע טיול לילי הכולל לינה. הטיול נפתח בתצפית על בקעת ארדון ומזרח המכתש מראש גבעת חרוט והליכה בערוץ הנחל העשיר בתופעות גיאולוגיות מרשימות וצמחיה מגוונת. את הלילה מעבירים בלינה חווייתית בחניון בארות, בלב המכתש, הכוללת ארוחת בוקר מפנקת. עם הזריחה יוצאים המטיילים לסיור אל עין סהרונים ופרסת נקרות. טיול מרגש לא פחות, לקראת שבת המלכה, מתקיים בעיר הקודש, ירושלים. המסלול יוצא מן השכונות היפהפיות של המאה ה-19, משכנות שאננים וימין משה, סובב חומות ירושלים ומגיע לדרך עולי הרגל אל העיר העתיקה והרובע היהודי. עם השקיעה יקבלו המטיילים את השבת בכותל המערבי עם מתפללי תפילת ערב שבת.

טיולי הקיץ של רשות הטבע והגנים, מציעים שפע מסלולים באתרים היפים ביותר בישראל. המגוון הרחב מאפשר לכל משפחה מטיילת למצוא את המסלול והחוויות המתאימים לה ביותר בעונת הקיץ, עונת הטיולים.

הסיורים בהרשמה ובתשלום ב"כוכבית בטבע" *3639, ומתאימים לילדים מגיל 5 ומעלה.
למעט הטיולים בהם מצוין אחרת.
לפרטים נוספים: www.parks.org.il או 3639*

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.