תפריט עמוד

טיולי משפחות

טיולים משפחתיים בחו"ל הופכים בשנים האחרונות לחלק מן החוויה המשפחתית. היעד נקבע בתיאום עם הדור הצעיר, בניסיון להגשים חלום משותף של ההורים והילדים הלומי האושר. כמה אפשרויות מעניינות לטיול משפחתי

טיולי ג'יפים
טיול ג'יפים באירופה הוא אחת האפשרויות המוצלחות ביותר לטיול עם הילדים ומאפשר גיבוש משפחתי שלא תשיגו באף טיול אחר. יושבים יחד ברכב אחד וחווים יחד חוויות חדשות ומסעירות בנופים נפלאים. טיולי גי'פים מאפשרים להגיע אל ליבו של הטבע והשטח הפראי ולחוות מקרוב את יופיים. הם מאפשרים לנסוע בדרכים צדדיות ולבקר בכפרים נידחים בלי לוותר על הנוחות שחשובה כל כך בטיול עם כל המשפחה. כשלצד הנסיעה בג'יפ מוסיפים גם פעילויות שמתאימות לכל הגילאים הטיול הופך למושלם.

טיולי הליכה
מסלולי הליכה רגליים בהרים, ביערות או ליד אגמים מספקים את חוויית הטבע האמיתית ביותר. במשך מספר שעות משאירים את העולם המודרני מאחור וחוזרים לפשטות ולראשוניות. לא כל משפחה רוצה או מסוגלת לעמוד בטרק של מספר ימים, אבל בטיול ביעדים כמו הרי הפירנאים, מונטנגרו או גאורגיה אפשר לשלב מסלולי הליכה קצרים, יפיפיים ולא קשים במיוחד במסגרת טיול ברכב.

טיולי טבע והרפתקאות
המשפחות הספורטיביות וההרפתקניות ייהנו מפעילות נמרצת במהלך החופשה וברחבי היבשת מציעים אינספור אפשרויות שמתאימות גם לגיבוש ואחווה בין אבות לבנים ובין בנות לאימהות.
האפשרויות לא מעטות. למשל, שיט במורד נהרות, במים גועשים לחובבי ההרפתקאות או רגועים וצלולים לאוהבי השלווה. אתרי רפטינג מצוינים יש בטאורוס בתורכיה או בנהר הפאיירסה בפירנאים.
אפשרויות אתגריות נוספות כוללות טיסה בכדור פורח, הליכה בהרים, טיפוס צוקים, רכיבה על אופני הרים, ועוד ועוד. הרעיון פשוט מאוד – חוויות אתגריות משותפות יעזרו להורים ולילדים המתבגרים להוכיח את בגרותם ויכולתם המשופרת תוך כדי הנאה משותפת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.