תפריט עמוד

טיולי טבע וחוויה

טיולים משפחתיים המשלבים טבע מלהיב, נופים ירוקים, כפרים ציוריים ושלל אטרקציות מרגשות לכל הגילים: רכיבה על אופניים, טיולים רגליים, טיולי סוסים, גלישה באומגות, רפטינג, קיאקים, שיט ועוד חוויות שיישארו אתכם לאורך זמן

טיול משפחתי מוצלח הוא כזה שכל המשתתפים בו מוצאים עניין והנאה. באופן אידיאלי צריכים להיות בו כמה שיותר מרכיבים מרגשים, שיתאימו לגילאים שונים ושיאפשרו גיבוש משפחתי וצבירת חוויות שייזכרו לאורך זמן. ואם חשבתם שטיול משפחתי באירופה פירושו שהות בעיר עם גיחה לפארק שעשועים, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת – טיול שכולו טבע, נופים, חוויות אתגריות ונופים מרהיבים. כאלה הם טיולי המשפחות של MEDRAFT. הטיולים האלו, בין אם בצ'כיה, בבולגריה או באוסטריה, כל אחד מהם מציע שילוב מוצלח במיוחד של מרכיבים שונים ומוצלחים: נופים אירופים עוצרי נשימה, טבע ירוק ומרהיב, מפגשים מרתקים עם תושבים מקומיים, אוכל נהדר והמון הרפתקאות ואטרקציות, הכוללות רפטינג, שיט בקיאקים, רכיבה על סוסים ועל אופניים, פארקי חבלים, גלישה במזחלות ועוד ועוד.

רפטינג בנהר. טיולים של טבע, הרפתקאות וגיבוש משפחתי | צילום: אייסטוק

אבל חופשה משפחתית לא נמדדת רק ברמת הריגושים שהיא מציעה, צריך לחשוב גם על הפרטים הנוספים שיבטיחו הנאה מושלמת, כמו לינה, אוכל, הדרכה ובטיחות. גם כאן, טיולי המשפחות של MEDRAFT מביאים לכם את הטוב שבטוב, ואתם יכולים ליהנות בראש שקט, מתוך ידיעה שתכנון הטיול מתחשב בצרכים של הילדים – החל מהיכולות הפיזיים שלהם, דרך אוכל שילדים אוהבים וכלה בתחומי עניין שמתאימים לכל אחד מבני המשפחה. בטיולים המשפחתיים לנים במלונות איכותיים, יש הדרכה של מדריכים מנוסים ודוברי עברית, דאגה מלאה לבטיחות ושימת לב גם לפרטים הקטנים. הטיולים נערכים ברכבים פרטיים, דבר המאפשר לטייל בקצב שלכם ולצבור חוויות משפחתיות בפרטיות ובנעימות. ולאן נטייל? הנה כמה טיולים משפחתיים של MEDRAFT שההנאה בהם מובטחת.

גלישה מסחררת במזחלות | הצילום באדיבות לשכת התיירות הצ'כית

צ'כיה ברכבים פרטיים
טיול באתרי טבע מופלאים, אגמים, פארקים, רכסי הרים ונופים עוצרי נשימה יחד עם מפגשים מעניינים ואותנטיים עם אוכלוסייה מקומית. בנוסף, יש שפע של אטרקציות מלהיבות המתאימות לכל גיל: רכיבות אופניים, שיט קיאקים, גלישה במזחלות, אומגות בפארק חבלים, טיולים רגליים ועוד. הנסיעה ברכב פרטי תורמת לגיבוש המשפחתי ומעצימה את חווית הטיול.

טיול כוכב בטירול האוסטרית
חבל טירול ההררי והיפהפה שוכן בלב אירופה, והוא מאפשר פעילויות וחוויות מגוונות, עם שלל פינוקים. מתמקמים במלון ארבעה כוכבים בעיירה ציורית למרגלות האלפים, וממנו יוצאים בכל יום להרפתקאות מרגשות ומהנות. בין האטרקציות שהאזור מציע ניתן למנות טיולים רגליים אל מפלים אדירים, רחיצה באגמים קרירים, גלישת אומגות מרגשת, רפטינג, שעשועי מים, גלישה מסחררת במגלשות, רחיצה במרחצאות חמים ועוד ועוד. צרפו לכל אלה את נופי ההרים המרהיבים, קניונים מרשימים, מפלים שוצפים, בקתות יער קסומות ותקבלו חופשה משפחתית שלא תישכח בנקל.

כוכב בלקני בבולגריה
מתמקמים בלודג' הרים הנמצא ליד כפר עתיק, ואשר מציע שפע של אפשרויות בילוי לילדים, מבריכה ועד מסלול מיני גולף. בכל בוקר יוצאים מהלודג' ובכל ערב חוזרים אליו, דבר המקל מאוד על הטיול: לא צריך לארוז מזוודות או לחכות שהחדר במלון יהיה מוכן. בין ההרפתקאות המחכות לכם בטיול – שיט בים השחור בספינת עץ מסורתית, כולל רחצה בים וארוחת צהריים על סיפון הספינה, טיול סוסים ביער ירוק, סיורים רגליים בכפרים מסורתיים, קומזיץ' ליד מדורה ועוד ועוד.

כמו להיכנס לתוך ספר אגדות. ממראות הטיול במורד הדנובה

טיול אופניים במורד הדנובה
טיול שמתאים לרוכבים בכל הגילים ובכל הרמות, בנופים של אירופה הקלאסית, לאורך נהר הדנובה היפהפה. מדוושים בקצב רגוע, על שבילי אופניים מסודרים ובטוחים, ללא מכוניות, עם עצירות להתרעננות, שכשוך במי בריכות לצד הדנובה, ביקור בטירות קסומות וכפרים ציוריים. הטיול נעשה ללא לחץ, כל משפחה מדוושת בקצב שלה, ובסוף כל יום לנים במלונות משפחתיים או פנסיונים ביתיים, עם אוכל טוב שגם ילדים אוהבים, ולהורים – בירה ויין לשמח את הלב. הטיול מסתיים בווינה, בסיור באתריה היפים והמרשימים.

כתבה פרסומית


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.