תפריט עמוד

טיולים מסביב לעולם לבעלי דרכון זר

עבור בעלי דרכון אירופאי, העולם הוא סוג של מגרש משחקים מלא באפשרויות לחופשות וטיולים בלתי נשכחים. מדינות רבות מתירות כניסה אליהן בלי צורך בוויזה (כן, כן, גם ארצות הברית), ונותנות לישראלים שמחזיקים בדרכון הנחשק את ההזדמנות לחקור תרבויות, נופים, מטבחים וחוויות שונים (תוכן שיווקי)

כבר בדקתם אם יש לכם אפשרות להוציא דרכון גרמני? אם כן – גם אתם יכולים להנות מכל הטוב הזה.

אז… אם אתם אנשים הרפתקנים שצמאים לגלות מקומות חדשים, המאמר הזה בדיוק בשבילכם. במהלכו נסקור כמה יעדים מרגשים ואפילו ניתן כמה טיפים חשובים.

יעדים ששווה להגיע אליהם

אירופה – יבשת אירופה נמצאת במרחק של שעות טיסה בודדות מאיתנו, והיא אחד היעדים החמים בקרב הקהל הישראלי. היא מציעה מגוון רחב של נופים ותרבויות. כבעלי דרכון אירופאי, לא תצטרכו להמתין שעות בכניסה למדינות השונות.

כולנו מכירים את הרחובות הרומנטיים של פריז, הקסם ההיסטורי של רומא, וחיי הלילה התוססים של ברלין. אנחנו מציעים לכם לסטות קצת מהשביל המסורתי כדי לגלות אבני חן נסתרות כמו הכפרים הציוריים של האלפים השוויצרים או הנופים השובים של סקוטלנד.

אסיה – במדינות רבות בדרום מזרח אסיה יש דרישות ויזה מינימליות לבעלי דרכון אירופאי, מה שהופך אותן ליעד אידיאלי עבור מטיילים. תאילנד, וייטנאם, קמבודיה, נפאל והודו מתהדרות בחופים מדהימים, מסלולי טרקים, שווקים תוססים ומקדשים עתיקים. זאת הזדמנות נפלאה להנות מנופים עוצרי נשימה ומטבח מסורתי.

דרום אמריקה – דרום אמריקה (הבית של השפה הכי יפה בעולם) ידועה בנופים מגוונים ובמורשת תרבותית עשירה. חצי מהישראלים טסים אליה לטיול גדול אחרי השחרור (החצי השני טס לסעיף הקודם), וגם ביבשת הזו יהיה לכם קל יותר לטייל עם דרכון אירופאי.

אפריקה – אם אתם מחפשים חוויה ייחודית והרפתקנית, תוכלו לצאת לטיול ספארי מרגש. מדינות כמו קניה, טנזניה ודרום אפריקה מברכות ומעודדות בעלי דרכון אירופאי לצאת למסע אחר חיות הבר המלכותיות בסביבת הגידול הטבעית שלהן.

אוסטרליה – אוסטרליה מזכירה לרובנו עכבישים בגודל לא נורמאלי, אבל היא מצליחה למשוך את סקרנותם של לא מעט ישראלים. היא מציעה חופים מרהיבים שמושכים גולשים מכל רחבי העולם, טיולי ואן לאורך ורוחב המדינה ועוד!

חשוב לציין שגם עם דרכון ישראלי, תוכלו להיכנס לרוב המדינות בעולם. הפלוס של הדרכון לא נגמר בזה. מיד נגיע לחלק במאמר שמדבר על יתרונות דרכון אוסטרי (ופורטוגלי, וגרמני, ורומני וכו').

עצות למטיילים

  • הכירו את המטבעות ושערי החליפין המקומיים כדי להבטיח שגם החוויה הפיננסית שלכם תהיה חלקה. כמו כן, הכינו לכם תקציב מסודר שתוכלו לעמוד בו.
  • נסו ללמוד כמה ביטויי מפתח בשפה המקומית, אלה יאפשרו לכם ליצור קשר בקלות רבה עם מקומיים ובמידת הצורך לבקש עזרה.
  • אל תשכחו את אמצעי הזהירות. גם עם דרכון אירופאי, אנחנו עדיין ישראלים. הישארו מעודכנים לגבי התראות ביטחוניות ביעדים שבחרתם ופעלו על פי הנחיות הנסיעה באתר הממשלה.
  • עשו מחקר קטן לפני שאתם נוסעים על התרבות והמורשת של מדינת היעד. כבדו את המנהגים והמסורות המקומיים כדי להבטיח אינטראקציה חיובית עם הקהילות שבהן תבקרו.

איזה עוד יתרונות יש לדרכון אירופאי?

כניסה למדינות מסוימות וקיצור התורים – בצורה משמעותית – הם בהחלט פלוסים מובהקים. אבל יתרונות דרכון אירופאי הם רבים ומגוונים ומאפשרים לכם:

  • ללמוד תארים במוסדות החינוך הגבוהים ברחבי אירופה, ולהנות מתנאי קבלה נמוכים ושכר לימוד מסובסד על ידי המדינה.
  • לשמור על האזרחות הישראלית ועדיין להחזיק באזרחות אירופאית שעוברת מדור לדור כמו נכס.
  • ואם כבר מדברים על נכסים – אזרחות במדינה אירופית תאפשר לכם לרכוש נדל"ן למטרות מגורים או השקעה בתנאי משכנתא מקומית.
  • מעברים חופשיים בין 29 המדינות החתומות על אמנת שנגן.
  • לגור בכל אחת מהמדינות החברות באיחוד ולהנות מזכויות חברתיות מלאות ותנאי מחייה זולים יחסית.

חושבים שאתם זכאים להוציא דרכון אירופאי? הגיע הזמן לעשות צעד ולדבר עם משרד עורכי דין מוביל בתחום.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.