תפריט עמוד

טורקיש אירליינס מרחיבה את הקו לטוקיו

החל מסוף מרץ 2020, טורקיש אירליינס תפעיל קו חדש לשדה התעופה הבינלאומי האנדה שבטוקיו יפן, אשר זכה השנה במקום השני בדירוג שדה התעופה הטוב בעולם של  SKYTRAX. קו זה יתווסף לקו הקיים של החברה לשדה התעופה נריטה, אף הוא בטוקיו. לשדה התעופה האנדה יש כמה יתרונות: הוא קרוב יותר למרכז טוקיו וטיסות פנים ארציות רבות ממריאות מממנו, רבות […]

החל מסוף מרץ 2020, טורקיש אירליינס תפעיל קו חדש לשדה התעופה הבינלאומי האנדה שבטוקיו יפן, אשר זכה השנה במקום השני בדירוג שדה התעופה הטוב בעולם של  SKYTRAX. קו זה יתווסף לקו הקיים של החברה לשדה התעופה נריטה, אף הוא בטוקיו.

לשדה התעופה האנדה יש כמה יתרונות: הוא קרוב יותר למרכז טוקיו וטיסות פנים ארציות רבות ממריאות מממנו, רבות מהן של חברות תעופה החברות בסטאר אלייאנס (אפשרות לטיסות קוד-שייר). טורקיש תפעיל שבע טיסות שבועיות בקו איסטנבול – האנדה.

בנוסף, החל ב-13 באפריל 2020, החברה תוסיף שלוש טיסות שבועיות לקו הקיים איסטנבול – נריטה, כך שיהיו 10 טיסות שבועיות בקו זה. לקראת הקיץ והאולימפיאדה בטוקיו יעלה מספר הטיסות השבועיות בקו זה ל-11. בסך הכל בקו בין איסטנבול לטוקיו יופעלו החל מחודש יוני 2020 18 טיסות שבועיות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.