תפריט עמוד

טבעוני זה הכי אחי: היעדים הכי טובים לחופשה טבעונית

כמו בארץ, כך בעולם: שפע המסעדות הטבעוניות הולך וגדל. קבלו את הסקירה שתפתח לכם את התיאבון לטיול בחו"ל, עם כמה מהמסעדות הטבעוניות השוות בעולם (תוכן שיווקי)

הטבעונות הולכת ותופסת מקום מרכזי בכל העולם, וכבר אפשר למצוא לא מעט ארצות וערים בהן מסעדות ידידותיות לטבעונים. הבשורה המשמחת היא שהמבחר הולך וגדל ממש בכל יום. הנה 5 יעדים מעניינים לחופשה טבעונית שמשאירה טעם של עוד.

לונדון כן מחכה לי

אחת המסעדות המוכרות המשמשות כמוקד עלייה לרגל בלונדון, היא מסעדת "מקדש הסייטן". למסעדה מספר סניפים בלונדון, והיעד שלה הוא להתרחב לארצות נוספות וגם לשווק מוצרים טבעוניים. המסעדה הזו פשוט שמה את הסייטן על השולחן, ולא מתביישת להציג ג'אנק פוד לטבעונים על ראש שמחתה. הבשורה שלה היא ביכולת לאפשר לטבעונים ליהנות מאוכל מהיר, טעים וטבעוני.

את המסעדה השנייה, או ליתר דיוק בית קפה שווה, תמצאו בשכונת האקני שבלונדון: בבית הקפה "חתול שחור" מגישים מבחר של חטיפים טבעוניים, ארוחות קלות, לחמנייה עם נקניקיה (טבעונית כמובן) וסמוסות שבעלי המקום טוענים שהן הטובות ביקום. בית הקפה הוא קולקטיב טבעוני, ומלבד אוכל טבעוני טעים, תמצאו בו אווירה מיוחדת ואפילו מדרחוב שווה וסניף קטנטן של פריימרק.

המרכז המסחרי הענק (והטבעוני) בטורונטו

טורונטו נחשבת ליעד מאוד ידידותי לטבעונים, וזה ממש לא מפליא כשמבינים שממשלת קנדה משקיעה מיליוני דולרים בתעשיית המזון הטבעוני. בשנת 2018 הוקם בטורונטו מרכז מסחרי ענק בשם "ויגנדייל", כולו על טהרת אהבת בעלי החיים שגודלו כגודל שכונה שלמה. המרכז הוא סניף אחד מתוך כמה סניפים ברחבי אמריקה, והוא מכונה "ארץ ללא חלב ודבש".

מסעדות טבעוניות בניו יורק: מה הקשר לקצב?

בתפוח הגדול תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות, רבות מהן מותאמות גם לטבעונים, ולכל אחת אג'נדה מעניינת מעבר להיותה טבעונית. הנה שתיים מהמיוחדות שבהן:

שמה של המסעדה הראשונה לא מעיד על היותה טבעונית, וכאן טמון היופי. תכירו את מסעדת "בת הקצב": מסעדה ששוכנת בווסט וילג', ומציגה את עצמה כמשחטה של ירקות ופירות. באתר שלה כתוב: אנחנו מתייחסים לפירות וירקות, כמו שקצב מתייחס לבשר: קוצצים, מפלטים ומגלפים תוצרת טרייה של פירות וירקות למנות צמחוניות. כל המנות במסעדה מורכבות אך ורק מתוצרת עונתית.

מסעדה נוספת, גם היא נמצאת בווסט ווילג', נקראת "פריחה", ומעבר למנות הטבעוניות שהיא מציעה, היא מתאימה לאוהבי האלכוהול. כל המרכיבים האורגניים של המנות מגיעים למסעדה מחוות מקומיות וחברות הפצה קטנות, מה שמוסיף נופך נוסף של דאגה לסביבה.

וורשה: לא רק היסטוריה ושורשים משפחתיים

אצל רבים מאיתנו נתפסת פולין בכלל וורשה בפרט, כיעד היסטורי לטיול שורשים משפחתי. אך מי שיגיע אליה יופתע לגלות לא מעט מסעדות שבהן שורשים הם חלק בלתי נפרד מ… המנות הטבעוניות בצלחת.

יש בוורשה כמעט 40 מסעדות טבעוניות, ועוד כ- 60 מסעדות שמתאימות לאוכלי כל, וידידותיות גם לטבעונים. רוצים המבורגר טבעוני? יש. רוצים קציצות כמו בשר? יש. סושי טבעוני? גם. מסעדה מזרחית בוורשה שיש בה מנות טבעוניות? יש.

מסתבר שבניגוד לסטיגמה, מוורשה לא תצאו רעבים. גם אם אתם טבעונים.

הודו: גן עדן לטבעונים

בהודו פרות נחשבות לקדושות. הבחירה באורח חיים המבוסס על התחשבות בבעלי החיים ומניעת הסבל שלהם היא בת מאות שנים שם, והתזונה המקומית מתבססת במידה רבה על ירקות וקטניות. לא פלא שהודו נחשבת ממש גן עדן לטבעונים.

רוב המסעדות מגישות אוכל טבעוני וצמחוני משובח (וחריף) והמחירים זולים מאד. מכל חמשת היעדים הנפלאים והידידותיים לטבעוניים, הודו ידועה ומוכרת אולי כידידותית ביותר.

בחרתם ביעד המועדף עליכם לטיול טבעוני? עכשיו תדאגו לרכוש ביטוח לחו"ל שמתאים לאופי הנסיעה. ביטוח שיכסה הוצאות רפואיות במידה שתזדקקו לסיוע רפואי בארץ זרה.

איך בוחרים ביטוח נסיעות בהתאם לאופי הנסיעה?

אחרי שבחרתם את יעד הנסיעה, כדאי לבחור בביטוח נסיעות מתאים. בחרתם לנסוע לטיול בהודו, וליהנות מהמטעמים הטבעוניים שהיא מציעה? במיוחד במדינות עולם שלישי, חשוב להצטייד בביטוח נסיעות המכסה אתכם, ומאפשר לכם לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר בעת הצורך.

בנוסף, במקרים רבים הטיול להודו מלווה בפעילות אקסטרים – מצלילה ועד צניחה, מבנג'י ועד רכיבת שטח. במקרים מסוג זה, חשוב להוסיף לרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחו"ל גם הרחבת אקסטרים, שתכסה בעת הצורך את ההוצאות הרפואיות בעקבות ההשתתפות בפעילות אתגרית.

נוסעים ליעדים שבהם אחוז הגניבות גבוה? כדאי להוסיף לביטוח נסיעות לחול הרחבת כבודה ובמקרה שאתם לוקחים מחשב נייד או סמארטפון יקרים – לוודא שגם הם מבוטחים באמצעות הרחבה ייעודית.

נוסעים לניו יורק? בשונה למשל מהודו, הרפואה בארצות הברית נחשבת לאחת המתקדמות בעולם. אך באותה נשימה שירותי הרפואה בארצות הברית ידועים גם כיקרים במיוחד. במקרים מסוג זה, חשוב להצטייד בביטוח נסיעות לחול שכולל כיסוי הוצאות רפואיות ללא הגבלת סכום, כמו ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel. מדוע זה חשוב? מכיוון שבביטוחים שכוללים תקרת כיסוי, גם כאשר היא נראית גבוהה, אפשר לחרוג ממנה בעקבות טיפולים רפואיים מורכבים ויקרים. הגעה לתקרה במקרים מסוג זה, תיאלץ אתכם לממן את יתרת ההוצאות הרפואיות מכיסכם. עם הפניקס smart travel אתם יכולים לטוס בראש שקט, ובידיעה שגם אם עלויות הטיפול הרפואי ירקיעו שחקים – אתם מכוסים.

לאכול טבעוני ולדאוג לחיות זה חשוב. בדרך לטיול טבעוני בחו"ל, אל תשכחו לדאוג גם לעצמכם עם ביטוח נסיעות לחול.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.