תפריט עמוד

חברת התעופה SWISS הודיעה על הרחבת רשת הנתיבים שלה בלוח הטיסות בקיץ 2017. SWISS תציע טיסות משדה התעופה של ציריך לחמישה יעדים חדשים ואטרקטיביים: ברגן (נורווגיה), קורק (אירלנד), פיגארי (קורסיקה), ניש (סרביה) וזילט (גרמניה).

בתוך כך, לראשונה יוכלו נוסעי SWISS לטוס מציריך לברגן, העיר השנייה בגודלה בנורווגיה ונקודת המוצא של צי האניות הורטיגרוטן המשייטות לאורך הפיורדים בחוף הנורווגי, שייט פופולרי בקרב הישראלים. אוהבי טבע, המעדיפים חופשה פעילה יותר, יוכלו לנצל את הטיסה הישירה של SWISS לקורק שבדרום אירלנד, תחילתו של מסלול ה-Wild Atlantic Way.

האי הפופולרי זילט (Sylt) בגרמניה ופיגארי בקורסיקה מתווספים אף הם לרשת היעדים החדשים של SWISS. שני יעדים אלה מציעים חופים נהדרים ומגוון אפשרויות לספורט ימי ומנוחה. את הרשימה סוגרת ניש בדרום סרביה, המשלימה יעדים אחרים של SWISS ו-Edelweiss באזור הבלקן.

SWISS תחל להפעיל טיסה שבועית לברגן, קורק וזילט החל מיוני 2017 ואילך, ושתי טיסות שבועיות בעונת השיא של החופשות בחודשים יולי ואוגוסט. לפיגארי וניש תפעיל SWISS שתי טיסות שבועיות החל מיולי 2017 ואפריל 2017 בהתאמה.

הטיסות ליעדים החדשים יופעלו במטוס הסילון הדו-מנועי Bombardier C החדש והמתקדם. SWISS היא חברת התעופה הראשונה בעולם אשר תפעיל את המטוס החדשני, אשר מציב רף חדש מבחינת נוחות, חיסכון תפעולי והגנה על הסביבה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.