תפריט עמוד

חופש גדול עם מלונות אטלס

מבחר אלטרנטיבות מרעננות לחופשה משפחתית בסגנון שלכם. בין אם תעדיפו לנפוש בכיף בממלכת הנופש האולטימטיבית של ישראל – אילת או להתפנק במלונות קונספט בוטיק בעיר הגדולה תל אביב או בעיר הבירה ירושלים. לכל מלון יש סיפור וזהות משלו והמלונות מציעים את חוויית האירוח שחיפשתם. באילת תוכלו לחסוך ולשלם חצי מחיר על ילדים עד גיל 18 ובמלונות בערים המרכזיות להיות קרובים לאטרקציות השוות (תוכן שיווקי)

בשיתוף מלונות אטלס

החופש קורא לכם. הילדים מחוץ למסגרות וזה הזמן להתגבש כמשפחה ולצאת ביחד לחופשה בלתי נשכחת. לצבור חוויות וליצור זיכרונות מיוחדים של המון רגעים קסומים. להחליף אווירה, לתת לילדים להכיר מקומות חדשים. איך אמר ד"ר סוס?: "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים".
רשת מלונות אטלס מציעה לכם מבחר אלטרנטיבות מרעננות לחופשה משפחתית בסגנון שלכם.
בין אם תעדיפו לנפוש בכיף בממלכת הנופש האולטימטיבית של ישראל – אילת או להתפנק במלונות קונספט בוטיק בעיר הגדולה תל אביב או בעיר הבירה ירושלים.
לכל מלון יש סיפור וזהות משלו והמלונות מציעים את חוויית האירוח שחיפשתם. באילת תוכלו לחסוך ולשלם חצי מחיר על ילדים עד גיל 18 ובמלונות בערים המרכזיות להיות קרובים לאטרקציות השוות ולהרגיש כאילו אתם חיים ביעד.

לפניכם הצצה כיצד נראה חופש גדול עם מלונות אטלס נבחרים:

ליהנות יותר באילת – לשלם פחות

מלון הסוויטות נובה לייק האילתי מבית מלונות אטלס הוא מלון אידיאלי למשפחות, שמגיעות לנפוש בעיר האדומה.
כ-12 דקות הליכה בלבד מהחוף, תגלו מלון באווירה סופר ביתית מרגיעה עם חדרי סוויטות משפחתיים מרווחים עד 5 נפשות המאובזרים בכל החומרים הדרושים לחופשה מוצלחת. במלון מועדון ילדים אטרקטיבי, חדר משחקי מחשב ובריכה גדולה, תוכנית בידור עונתית ומסעדה עם ארוחות בוקר עשירות ואוכל ים תיכוני אהוב.
גולת הכותרת היא שבנובה לייק אילת מקבלים 50% על הילדים כאשר ילד נחשב ילד עד גיל 18 בעוד במלונות אחרים נהוג להתייחס לילד עד גיל 12 בלבד.
בדרך הזו, תוכלו לשלם פחות ולמקסם את ההנאה שלכם באילת – עיר החופש המושלמת.
היכן שדולפינים ידידותיים מחכים לכם במים, משטח קרח בגודל אולימפי למי שמחפש חלל ממוזג, אפשרויות לצלילה וספורט ימי מכל עבר, הזדמנות לחקור את המדבר המסקרן ברכבי שטח, לפסוע בטיילת ולהרגיש בחו"ל ועוד. היכנסו להזמנת מלון סוויטות באילת >>

חופש משפחתי בסגנון תל אביבי

משפחות שמגיעות לעיר הגדולה יכולות לטעום מכל העולמות האפשריים. קולקציית החופים המסנוורת הנושקת לים התיכון, גנים ירוקים, שייט בירקון או סקי מים באגם TLV, לונה פארק, המימדיון, קולינריה, שווקים, מופעים, תחושה שהכל אפשרי במיוחד בעונה החמה.
הקיץ בתל אביב שופע אטרקציות ופעילויות וזה הזמן לגלות את תל אביב ולהרגיש כמו תל אביביים באחד ממלונות הבוטיק הנושאיים של אטלס.
מוזמנים למעל כיכר דיזינגוף ולחיות בסרט במלון CINEMA השוכן במבנה של קולנוע אסתר האגדי ועד היום מעוצב בהשראת עולם הקולנוע ממנו קל להגיע לדיזינגוף סנטר, שנקין, שדרות רוטשילד, נמל תל אביב וחוף הים.
אם תעדיפו את אזור החוף, כדי להדס בכפכפים ישירות על החול הרך או לרכב על אופניים לכל מקום או על סגווי בנמל, מוזמנים להתארח במלון YAM או במלון טל הסמוכים שמטיבים לבטא את אווירת הקיץ הנצחית של תל אביב. אורחי המלון יכולים ליהנות חינם משיעורי יוגה בחוף הילטון ומשיעורי גלישה וסאפ במחירים מסובסדים כחלק מחבילת האירוח במלון.
מעדיפים להתעורר למראה השדרה הכי ירוקה בעיר? מלון 65 באזור רוטשילד יאפשר לכם ליהנות מיופייה של השדרה, מרחק קצרצר מהבימה, שנקין, נווה צדק, שוק לוינסקי, שכונת פלורנטין הציורית, מתחם התחנה והסביבה. היכנסו להזמנת מלון בוטיק בתל אביב >>

צילום: מירב בן לולו

צילום: מירב בן לולו

עם כל המשפחה בעיר הבירה

ירושלים המרתקת תכבוש את ליבכם בקיץ במיוחד הודות לבריזה המרעננת ולמבחר ההפתעות והריגושים שהיא מציעה למשפחות. מפגש עם בעלי חיים בגן החיות התנ"כי, צפייה באוצרות המים באקווריום המושקע, חוויה פסטורלית בגן הבוטני, שעשועים במוזיאון המדע וזו רק ההתחלה.
בירושלים תוכלו להתארח במלונות בוטיק קסומים המחוברים להווי הייחודי של עיר הבירה, כמו מלון ARTHUR באזור בן יהודה התוסס השוכן בבניין קולוניאלי היסטורי ומציע גם מזנון ארוחת בוקר עשיר או במלון HARMONY ברובע נחלת השבעה בין השכונות הציוריות, קרוב לממילא, לכיכר ציון ומוזיאון מגדל דוד. ההזדמנות האולטימטיבית לצאת למסע במנהרת הזמן ולחזור הביתה עם הרבה סיפורים לספר כאשר חוזרים ללימודים. היכנסו להזמנת מלון בוטיק בירושלים >>

צילום: שרית גופן

צילום: שרית גופן

איך מתכננים חופשה משפחתית מנצחת?

אל תצאו לפני שתכננתם. בחרו את היעד המבוקש המועדף עליכם. בין אם זו אילת הכל יכולה או תל אביב שתמיד מפתיעה או ירושלים בה האגדה מתעוררת לחיים.
החליטו על מועד בחופש שיתאים לכולם והכינו תוכנית עם פעילויות שיענו על מבוקשם של המשתתפים במיוחד אם קיים פער גילאים.
בדקו איך בכוונתכם להתנייד בחופשה: האם ברכב פרטי או באמצעות מוניות או תחבורה ציבורית והיערכו בהתאם בבחירת מלון שקרוב למרכז העניינים על אחת כמה וכמה אם אתם מתכננים להיות בתנועה רגלית בערים הגדולות.
שימו לב להטבות והנחות שונות בביצוע ההזמנה של המלון וכן של אטרקציות בסביבה, כשלמשל, בחודשי הקיץ החמים תוכלו ליהנות מדילים לוהטים הכוללים הנחת לילה שלישי ב50% הנחה.
ארזו את כל מה שהילדים יצטרכו בחופש לפי התוכנית האומנותית: בגדי ים, כובע, צעצוע אהוב, משחקים לדרך.
הגיעו בראש פתוח ובמצב רוח מרומם, כדי ליהנות מחופש גדול מוצלח שתשמחו להיזכר בו ואל תשכחו לצלם!

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.