תפריט עמוד

חופשת קמפינג בצפון – כך תבטיחו חופשה חלומית ומוצלחת

לינה בקמפינג בצפון הארץ יכולה בקלות להיות אחת החוויות המהנות ביותר, חוויה בלתי נשכחת עבור הורים וילדים כאחד. אך על מנת שהחוויה אכן תהיה כזו, כדאי לתכנן את החופשה בצורה נכונה, במיוחד בנוגע לאופן בו נבחר לעשות את הקמפינג. מתחמי קמפינג מסוימים בצפון יכולים לספק לכם את הסביבה המושלמת ללינת שטח במיקומים הטובים ביותר, ובתנאים המהנים ביותר (תוכן שיווקי)

מהם היתרונות של לינה במתחם קמפינג מסודר על פני לינה בשטח באופן "עצמאי" לחלוטין? היכן נמצא מתחם הקמפינג האולטימטיבי, הן מבחינת תנאים והן מבחינת מיקום, אשר יכול בקלות להפוך את החופשה שלנו לחלומית ומושלמת?

שהייה ולינה במתחם קמפינג לעומת לינה בשטח

חופשת קמפינג ולינה בשטח נשמעות בדרך כלל כמו אפשרויות מעניינות ואטרקטיביות, עד שיורדים לפרטים הטכניים הרבים ומבינים כי מבחינות רבות מדובר בפרויקט המצריך מאיתנו (ההורים…) הרבה מאוד עבודה והכנות. החופשה במהרה הופכת לפרויקט בפני עצמו, אותו אנחנו צריכים לארגן ו"להפיק". לינה בשטח (כלומר – קמפינג "עצמאי" לחלוטין) מצריכה מאיתנו להשיג ציוד קמפינג רב ומתאים, להעמיס את כולו על הרכב, למצוא מיקום טוב ונוח, להקים בעצמנו את ה"מחנה" כולו, לבשל ארוחת ערב בשטח ועוד. הרבה מאוד עבודה ומאמץ…

לינה במתחם קמפינג, לעומת זאת, חוסכת מאיתנו את רוב העבודה והמטלות, ומציעה לנו שילוב מושלם בין שני העולמות – מצד אחד ללון בשטח, מתחת לכיפת השמיים או בתוך אוהל גדול ומרווח ובמיקום הגיאוגרפי הטוב ביותר שניתן לבקש, ומצד שני לא לדאוג בעצמנו לכל הציוד, ההקמה וכו'.

במתחם קמפינג מסודר, דוגמת זה של קייקי כפר בלום, אליו נגיע מיד, נקבל אוהל גדול, מרווח ומוגן מפני יתושים ומזיקים, שירותים נקיים, מקלחת חמה ומסודרת, אזור מטבח בו ניתן לבשל את ארוחת הערב בנוחות, מקומות נעימים לשבת ולרבוץ בהם ואף פינות מדורה ומקומות המיועדים כאזורי משחק עבור הילדים.

איזו מהאפשרויות נשמעת לכם מהנה ומושכת יותר?…

מתחם קמפינג מסודר במיקום הטוב ביותר בארץ

יתרון נוסף של שהייה במתחם קמפינג מסודר במסגרת חופשת קמפינג בצפון הוא המיקום הגיאוגרפי. דוגמה טובה לכך היא כאמור זו של מתחם הקמפינג של כפר בלום – הקיבוץ הידוע גם בפעילויות הרפטינג והקייקים שהוא מפעיל על נהר הירדן.

מתחם הקמפינג ממוקם ממש בסמיכות לנהר, כך שניתן להגיע אל פעילות הקייקים או מסלולי ההליכה והטיול הרבים באזור בהליכה, או במרחק נסיעה קצרצרה בלבד. זאת במקום להתחיל לחפש בעצמנו אחר מיקום טוב לקמפינג באזור אותו איננו מכירים לעומק, ולקוות כי נמצא מקום נוח ונעים ומצד אחד, אך גם קרוב לאטרקציות ולאזורי הטיול מצד שני…

השהייה במתחם הקמפינג מהווה חוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה. הילדים נהנים מהקרבה לנהר ומשלל האזורים הקסומים בהם ניתן להשתולל וליהנות, המבוגרים נהנים מהתנאים הנוחים ומהשהייה בחיק הטבע (במקום במלון בנוי וסגור…) וכולם יוצאים עם זיכרונות מתוקים ורצון עז לחזור לחופשה זו שוב בשנה הבאה…

למידע נוסף אודות מסלולי הקיאקים הכנסו לדף:

https://www.kayaks.co.il/קיאקים-בצפון

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.