תפריט עמוד

חופשת אופניים בסלובניה היפהפייה

חופשת אופניים בסלובניה מציעה מסלולי רכיבה בנופים עוצרי נשימה של הרים, אגמים ויערות, במדינה ידידותית להפליא לרוכבים. הטיול מתאים לרוכבים בכל הרמות

סלובניה התברכה בנופים מהיפים באירופה. יש בה הרים נישאים שפסגותיהם מושלגות, יערות עבותים, אגמים קסומים, נחלים שוצפים, קניונים מרשימים וכפרים מבודדים. מכל היופי הזה אפשר ליהנות בביקור שגרתי, אבל ההנאה כפולה ומכופלת כשבוחרים לגלות את סלובניה על שני גלגלים. סלובניה היא מדינה ידידותית להפליא לרוכבי אופניים ויש בה אינספור מסלולים נופיים שמתאימים לרוכבים בכל הרמות. כשמוסיפים לאלה את המקומיים מסבירי הפנים ואת האוכל המשובח, מתקבלת חופשה חווייתית ומרגשת, שלא תישכח לאורך שנים.

הטיול משלב רכיבה בכפרים המסורתיים על רקע נופים מרהיבים

הסלובנים אוהבים לעסוק בפעילות גופנית בחיק הטבע, והרכיבה חביבה עליהם במיוחד. הם גם קנאים מאוד לאיכות הסביבה ולשמירה על הטבע. השילוב הזה הצמיח תרבות אופניים מפותחת. במדינה הקטנה, שהצמיחה לא מעט אלופי רכיבה, יש תשתיות אופניים מצוינות, פארקי רכיבה לאוהבי האקסטרים ואלפי קילומטרים של שבילי אופניים נוחים, שעוברים ביערות, לאורך נהרות, ליד מפלים ומול קניונים, עם נופים מרהיבים שיבטיחו שלא ישעמם לכם לרגע.

למרות שסלובניה היא מדינה הררית והרכיבה לא תמיד קלה, טיול האופניים מתאים לא רק לרוכבי אקסטרים, אלא לכל מי שאוהב אופניים ורוכב להנאתו מפעם לפעם. לאורך הדרך פוגשים רוכבים רבים, ויש הרבה מלונות אופניים, מה שמקל על ההתארגנות והופך את הטיול לפשוט ונוח.


רכיבה במכרה נטוש, אחת מהחוויות המרגשות של חופשת אופניים בסלובניה

טיולי האופניים של MEDRAFT מאפשרים ליהנות מכל הטוב שיש לסלובניה להציע לרוכבים. הם כוללים לא מעט ריגושים, כמו רכיבה במכרה נטוש במעבה האדמה, כשפנסי ראש מאירים לרוכבים את הדרך, רכיבה בפארק אופניים אתגרי, שאירח את אליפות אירופה בדאונהיל, עלייה ברכבל להר פצה שבאוסטריה וירידה משם בסינגלים מדליקים – לא לפני שממלאים מצברים עם שניצל וינאי משובח ובירה מהחבית. צוות מדריכים מקצועי עומד לרשות הרוכבים, מלמד טכניקות ומסייע לרוכבים הפחות מנוסים.


סלובניה מציעה אלפי קילומטרים של מסלולי רכיבה בנופים יפהפיים

הטיול משלב גם ימים רגועים, שבהם העיקר הוא רכיבה על רקע הנופים היפים שמסביב, בין כפרים וחוות מבודדות, ביערות ובשמורות טבע יפהפיות. ולא פוסחים גם על כמה מהחוויות שאסור להחמיץ בסלובניה: רכיבה לאורך אגם בלד, טיול רגלי בקניון וינטגר, שחייה באגם בוהין וביקור במפלי סביצ'ה.


חופשת האופניים כוללת כמובן גם רכיבה לאורך אגם בלד המקסים

גם הלינה מהווה חלק מהחוויה. בחלקו הראשון של הטיול מתמקמים במלון אופניים פשוט ונעים, ששוכן בחווה אקולוגית אורגנית בלב האלפים היוליאניים. סביב החווה יש אינספור מסלולי רכיבה וסינגלים שעוברים בנופים מרהיבים. בחלקו השני של הטיול לנים במלון אופניים ליד אגם בלד היפהפה. בסיומו של כל יום רכיבה נהנים מארוחה שכוללת את מיטב המטעמים של המטבח הסלובני, שמשלב את הטעמים של אוסטריה, איטליה והונגריה השכנות. אוכל שהוא גם טעים וגם עוזר למלא את המצברים לאחר יום רכיבה מלא פעילות.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.