תפריט עמוד

חברת תעופה חדשה מתחילה לטוס בין גרמניה לישראל

בשורה משמחת לישראלים שמחפשים יעד נוסף בגרמניה: חברת תעופה גרמנית, בעלת שם ישראלי מאוד, תתחיל להפעיל קו טיסות חדש בין המבורג, בצפון גרמניה, לישראל. הקמתה של חברת התעופה תל אביב אייר מהווה סממן נוסף להתאוששות של ענף התיירות, ובגרמניה מצפים לחצי מיליון מבקרים ישראלים בשנת 2022

דווקא בתקופה הקשה ביותר לענף התעופה קמה חברת תעופה חדשה בגרמניה עם שם ישראלי מאוד. תל אביב אייר נוסדה בסוף שנת 2020 בהמבורג, בירת צפון גרמניה, ובחודש מרץ השנה היא תתחיל להפעיל טיסות ישירות בין המבורג לתל אביב. בשלב הראשון יהיו שתי טיסות שבועיות בין שני היעדים, בימים ראשון וחמישי, במחיר התחלתי של 99 אירו לכיוון. בהמשך החברה מתכננת להרחיב את הפעילות ולהפעיל טיסות לישראל מיעדים נוספים בגרמניה.

פתיחת קו הטיסות החדש בין המבורג לתל אביב מבשרת על התעוררות מחודשת של התיירות הישראלית לגרמניה. בכנס שערכה לשכת התיירות הגרמנית בישראל, הובאו נתונים מעניינים, בין השאר כי בעיצומה של תקופת הקורונה, בין ינואר לאוקטובר 2021, ביקרו בגרמניה 150,000 ישראלים – העלייה המרשימה ביותר לעומת מבקרים ממדינות אחרות. התחזית לשנת 2022 עומדת על חצי מיליון ישראלים. לדברי גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, הישראלים מעדיפים את גרמניה בשל מספר סיבות: היא מספקת סביבה בטוחה גם בתקופת הקורונה, זהו יעד ידידותי למשפחות, תמורה גבוהה ביחס להוצאות וזמן הטיסה הקצר.

מתוך הכנס של לשכת התיירות הגרמנית בישראל, בו הוכרזה פתיחת הקו החדש: פול סקולדרו (מימין) ושלמה אלמגור (משמאל), בעלי תל אביב אייר, גולדי מולר, מנהל לשכת התיירות הגרמנית בישראל ומיכאל אוטרמבה, מנהל לשכת התיירות של המבורג

ואם כבר הזכרנו טיסות, נחזור לחברת התעופה החדשה. תל אביב אייר נמצאת בבעלות של שני אנשי עסקים בעלי ניסיון רב בתחום התיירות והתעופה – פול סקודלרו, מנהל בכיר לשעבר בגרמניה איירליינס, ושלמה אלמגור, איש עסקים ישראלי שחי בגרמניה מעל 30 שנה. אלמגור אמר באירוע שבו הוצג הקו החדש: "תל אביב אייר כשמה כן היא – חברה הטסה רק לתל אביב ואשר קמה על מנת להגדיל את התנועה בין ישראל לערים ברחבי גרמניה, בדגש על המבורג ואזור צפון גרמניה". הוא ציין כי החברה קיבלה תמיכה משמעותית מגופים רשמיים בהמבורג.

המבורג, העיר השנייה בגודלה בגרמניה אחרי ברלין, היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בגרמניה. העיר, השוכנת על גדות נהר האלבה, משגשגת מבחינה כלכלית ותרבותית והיא מציעה שפע של אטרקציות, בילויים ואירועי תרבות למבקרים בה.

עוד על טיולים, אתרים ואטרקציות בגרמניה >>

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.