תפריט עמוד

חברת התעופה וואו מציעה ג'וב חלומי לקיץ

חברת התעופה האיסלנדית WOW air מציעה את הג'וב המושלם לקיץ הקרוב: עוברים לגור באיסלנד, מטיילים ברחבי העולם ומקבלים משכורת. אז איפה נרשמים? כל הפרטים כאן

הועלה לאתר בפברואר 2018

WOW air, חברת התעופה האיסלנדית לטיסות לואו קוסט לטווח ארוך, מזמינה אנשים מתאימים להתמודד על העבודה הכי שווה בקיץ הקרוב. במסגרת העבודה, הזוכה יעבור לגור ביחד עם חברה או חבר במרכז רייקיאוויק, בירת איסלנד, למשך כשלושה חודשים בתקופה הקיץ. במהלך הזמן הזה השניים יצאו למסעות של יומיים עד ארבעה ימים לשמונה יעדים נבחרים מתוך 38 היעדים שהחברה טסה אליהם: לדוגמה, ניו יורק, בוסטון, מיאמי, שיקגו, סן פרנסיסקו, מונטריאול, ברצלונה, ברלין, שטוקהולם ועוד. המשימה כוללת גם נסיעה לארבעה יעדים לפחות בתוך איסלנד.

מטוס של חברת WOW. הזוכה המאושר יכיר את מטוסי החברה מקרוב מאוד

מטוס של חברת WOW. הזוכה המאושר יכיר את מטוסי החברה מקרוב מאוד

בכל אחד מהיעדים הללו הזוכה יצטרך ליצור מדריך דיגיטלי על היעד, ברוח החברה. המדריך יהיה מורכב מדיווחים בווידאו, העלאת תמונות וסיפורים לאינסטגרם ולרשתות חברתיות נוספות. המידע העדכני צריך לכלול המלצות על מסעדות מקומיות שוות, חיי תרבות ולילה, אתרי טבע ופארקים, תחבורה נוחה וגם איך להתנהל ביעד בתקציב סביר. בתמורה, WOW תשלם את עלויות הנסיעה ליעדים השונים, את השהות באיסלנד ומשכורת (על פי התקנון).

כיצד מציגים מועמדות לתחרות?

המועמדים, מעל גיל 18, נדרשים לצלם וידאו קליפ בן שתי דקות (באנגלית), לבד או עם השותף לנסיעה, שיהווה מדריך לעיר שבה הם נמצאים עכשיו (למשל, תל אביב). את הסרטון, המהווה בעצם הגשת מועמדות לעבודה, צריך להגיש עד  14 במאי 2018. ההכרזה על הבוחר תהיה ב-18 במאי ותקופת העבודה היא מ-1 ביוני עד 15 באוגוסט. המועמד צריך גם לשתף לינקים למדיה החברתית בה הוא פעיל.

גודפוס, מפל האלים, אחד מאתרי הטבע הנפלאים של איסלנד

גודפוס, מפל האלים, אחד מאתרי הטבע הנפלאים של איסלנד | צילום: שאטרסטוק

סקולי מוגנסן, מייסד ומנכ"ל WOW air, אומר: "אנחנו נרגשים ומצפים לקבל מועמדויות רבות ולבחור את המועמד הדינמי ביותר, שייהנה מטיולים ברחבי העולם ויצור מדריך דיגיטלי עם מידע שימושי למטיילים עם תקציב מוגדר".

WOW air מפעילה טיסות ישירות מישראל לרייקיאוויק שלוש פעמים בשבוע ומשם טיסות המשך נוחות ליותר מ-10 יעדים בארצות הברית וקנדה. וואו מציעה כרטיסי טיסה (ללא תוספת מזוודה וללא ארוחה) במחירים נוחים במיוחד והיא מתגאה בצי המטוסים הצעיר בעולם, עם גיל ממוצע של שנתיים.

• פרטים נוספים על התחרות והגשת מועמדות בלינק הבא

בתמונה הפותחת: רייקיאוויק, בירת איסלנד, בקיץ | צילום: שאטרסטוק

אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.