תפריט עמוד

חברת התעופה השווייצרית מחדשת טיסות מישראל

חברת התעופה השווייצרית, SWISS, חוזרת לפעילות אחרי למעלה משלושה חודשים, ובשלב הראשון תפעיל חמש טיסות שבועיות מישראל. בכך היא מצטרפת לשתי חברות התעופה הנוספות בקבוצת לופטהנזה, שאף הן שבו לטוס מישראל

חברת תעופה נוספת מקבוצת לופטהנזה חוזרת לטוס מישראל: חברת התעופה השווייצרית SWISS את פעילותה, לאחר הפסקה של למעלה משלושה חודשים. הטיסה הראשונה תמריא ביום חמישי 2 ביולי מנמל התעופה בן גוריון אל שדה התעופה בציריך. SWISS תציע גם טיסות המשך ליעדים רבים באירופה, בהם אמסטרדם, מדריד וליסבון. במהלך חודש יולי החברה תרחיב את פעילותה ליעדים ארוכי טווח ותפעיל טיסות לניו יורק, סאו פאולו, יוהנסבורג ועוד.

אחרי הפסקה של כארבעה חודשים, מטוס של SWISS על המסלול בנתב"ג

אחרי הפסקה של כארבעה חודשים, מטוס של SWISS על המסלול בנתב"ג

חברת התעופה השווייצרית מצטרפת ללופטהנזה ולאוסטריאן איירליינס, אשר חידשו את פעילותן בשבועות האחרונים. במהלך חודש יולי יופעלו חמש טיסות שבועיות מתל אביב לציריך. הטיסות יופעלו תוך הקפדה על הנהלים שנקבעו בשווייץ ובישראל, תוך שמירה על בריאותם ובטיחותם של הנוסעים ואנשי הצוות.

נציגים של קבוצת לופטהנזה מקבלים את פני היוצאים בטיסה הראשונה מתל אביב לציריך

נציגים של קבוצת לופטהנזה מקבלים את פני היוצאים בטיסה הראשונה מתל אביב לציריך

לרגל חידוש טיסות SWISS לתל אביב, התכבדו הנוסעים היוצאים בטיסה הראשונה בשוקולדים שוויצריים, שנחתו לפנות בוקר מציריך במיוחד עבורם

משהו מתוק לדרך: הנוסעים בטיסה הראשונה מתל אביב התכבדו בשוקולד שווייצרי שהגיע במיוחד מציריך בטיסה שנחתה לפנות בוקר

נכון לכתיבת שורות אלו, בעלי דרכון ישראלי אינם מורשים להיכנס לאיחוד האירופי או למדינות השנגן (בהן שווייץ), אלא אם כן יש להם ויזות ארוכות טווח – ללימודים או לעבודה – או אישורי שהייה באירופה. אזרחים זרים אינם מורשים להיכנס לישראל וישראלים החוזרים לארץ צריכים להיכנס לבידוד של 14 יום, כך שבשלב זה רק מעטים יכולים להשתמש בטיסות הללו. עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל בירך על חידוש הטיסות והוסיף כי "קבוצת לופטהנזה חוזרת לטוס למספר רב של יעדים ואנו ממשיכים להרחיב את פעילותינו בהתאם לאפשרויות". לדבריו, "אנחנו מוכנים לשוב לפעילות מלאה ברגע שיתאפשר".

עודכן ב-2 ביולי 2020
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.