תפריט עמוד

חברת הסעות לטיולים – המדריך המלא והמקיף לבחירה נכונה ונבונה

ישראל מציעה שפע אטרקציות טבעיות ומסלולי טיול לכל חובבי הנופים, ההרפתקאות והאתגרים. מטבע הדברים, אין כמו טיולי הליכה מאתגרים, אך כדי להגיע לתחילתו ולסיומו של כל מסלול, נזדקק לשירות חברת הסעות לטיולים שתספק לנו אוטובוס תיירים מפואר ומפנק (תוכן שיווקי)

בעזרת חברת הסעות לטיולים באוטובוסים ומיניבוסים נוכל לחרוש המדינה היפה שלנו. ישראל מציעה שפע אטרקציות טבעיות ומסלולי טיול לכל חובבי הנופים, הרפתקאות ואתגרים. מטבע הדברים, אין כמו טיולי הליכה מאתגרים, אך כדי להגיע לתחילתו ולסיומו של כל מסלול, נזדקק לשירות חברת הסעות לטיולים שתספק לנו  אוטובוס תיירים מפואר ומפנק. חלק חשוב וחשוב בתכנון הטיולים הוא בחירת חברת הסעות לטיולים מומלצת, בעלת ניסיון רב ועתיר שנים עם קבוצות מטיילים.

חברת הסעות גמבורג היא מהמובילות בתחום שירותי הסעות לטיולים באוטובוסים ומיניבוסים ומחלוצות שוק התחבורה בארץ. בנוסף גמבורג הסעות אוחזת בחטיבת טיולים מפורסמת ויוקרתית בשם גמבורג הסעות לטיולים, המספקת שנים רבות אוטובוסים, מיניבוסים, וואנים ורכבי הסעות פאר למגוון רחב של הסעות לטיולים.

חברת הסעות לטיולים – באילו דרישות עליה לעמוד?

חפשו חברת הסעות לטיולים  עם ניסיון רב והמלצות רבות ברחבי הרשת. חברת הסעות גמבורג  מקיימת מערכות יחסים עם כל חברות הנסיעות והתיירות הגדולות שבחרו לעבוד איתה לאורך השנים.

נהגים שמכירים את כבישי הארץ

חבל  לבזבז את רוב הזמן הנסיעה שלך בחיפוש אחר שבילים וכבישים בארץ. לכן, בחר חברת הסעות לטיולים ותיירים אשר לנהג יש ניסיון בנהיגה באוטובוסים והכרת שבילי ארץ ישראל. נהגי ״חברת הסעות גמבורג״ המנוסים בתחבורה תיירותית ומומחים ביצירת חוויות נסיעה נעימות למטיילים ישראלים, בדגש על טיולי גיל הזהב. נהגי גמבורג הסעות, ובעיקר נהגי חטיבת ״גמבורג הסעות לטיולים״ מכירים את כל הכבישים וכל המסלולים המסובכים ביותר והלא מוכרים שתעלו על דעתכם.

נהגים רגועים ואדיבים

בחרו בחברת הסעות לטיולים שתיישם את כל כללי הבטיחות ותערוך בדיקות רציפות לכל הרכבים בחברה, כולל מבדקים חודשיים לנהגים. חברת ״גמבורג הסעות״ פועלת בהתאם לתקני הבטיחות המחמירים ביותר, כך שתוכלו ליהנות מכל אוטובוס או מיניבוס הכשירים ב-100% לביצוע טיולים. בכך אנו מבטיחים לכם שקט נפשי מלא.

גמבורג הסעות לטיולים – התחייבות לרכבים מודרניים וחדשים

כדי למקסם את ההנאה מהטיול במלואה, חשוב כמובן לקחת מנוחה בין המסלולים ואחרי הטיול הרגלי והמייגע, במיוחד אם הטיול מתרחש בחודשי הקיץ החמים בישראל. כל המושבים בכל האוטובוסים של ״חברת הסעות גמבורג״ מרופדים בנוחות ומצוידים בריקליינרים כדי שתוכל להטות את המושב לאחור ובכך להרגיע את גופך ולנוח לאחר הטיול המפרך.

לאחר טיול שכולל הליכה מרובה, אין כמו להיכנס לאוטובוס או מיניבוס קפוא וממוזג, ולכן אנו מספקים לך מערכות מיזוג  מתקדמות בכל אוטובוס טיולים כדי להפוך את המסע למהנה ולשמור אותך מנותק מהעולם החיצון. מערכות המיזוג של גמבורג הסעות נבדקות באופן קבוע על מנת להבטיח אקלים קר ומושלם בכל עונות השנה.

אוטובוסים מאובזרים במערכות מולטימדיה משוכללות

גמבורג הסעות מספקים לכם מגוון אפשרויות בידור אחרות ומגוונות. כל אוטובוס גמבורג מצויד במערכת שמע מתקדמת, נגן תקליטורים ומיקרופון. באוטובוסים ובמיניבוסים שלנו, תוכלו ליהנות גם ממסכי DVD ומסכי טלוויזיה.

האוטובוסים כולם מאובזרים בשקעי USB כדי שתוכלו להטעין את הטלפונים הניידים שלכם.

יוצאים לטיול – בחרו גמבורג הסעות לטיולים.

הסעות לטיולים מחיר

המחיר משתנה – בגדול המחיר יכול להתחיל מ-1600 ש״ח עבור מיניבוס צמוד ליום שלם, ויכול גם להגיע ל-6000 ש״ח , עבור אוטובוס צמוד למספר ימים.

בכל מקרה אנחנו בגמבורג הסעות מקבוצת RENT A BUS ISRAEL נשמח להעניק לכם הצעה הוגנת ותחרותית.

ניתן לפנות אלינו במייל sales@rentabus.co.il

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.