תפריט עמוד

זוכי תחרות הצילום

במהלך החודשים האחרונים נאספו במערכת תמונות רבות לתחרות "חלף עם הרוח". האיכות הגבוהה של הצילומים, הקשר המעניין לנושא, הרוח שנחה על הצלמים כל אלה יצרו לא מעט התלבטויות בקרב צוות השופטים של מערכת מסע אחר. הנה לפניכם הצילומים הזוכים

מקום ראשון (למעלה): הזקן והרוח. צילם יהודה שמח
"בחודשים אוקטובר-נובמבר 2007 טיילתי בחבל שיאן בסין. העצים נצבעו בצהוב מרהיב. לפתע ראיתי את הזקן החביב שהלך צעד אחר צעד כנגד הרוח. זקנו המתנפנף ביחד עם העלים הזהובים שנשרו המעצים עשו לי את הקליק".


מקום שני: נאבק ברוח, צילם עומר סחייק
התמונה צולמה בבלק רוק סיטי בנוואדה, בפסטיבל האיש הבוער, בין ה-27.8.07 ל-3.9.07


מקום שלישי: מעבר הרים בשיאן, צילם יהודה שמח
אחד ממעברי ההרים בחבל שיאן אשר בסין. המאמינים אשר עומדים לחצות מעבר זה,קושרים סרטים צבעוניים ומתפללים לאבות להצלחת דרכם.


מקום שלישי: אינואיטים בגרינלנד, צילם דודו בנצור
"התמונה צולמה במהלך סוף חורף 2001 כשיצאתי לתעד קבוצת ציידים גרינלנדים (אינואיטים) צפונית לאזור Qanaaq; קו רוחב שמונים מעלות צפון.
האינואיטים נעו על גבי הים הקפוא עם מזחלות כלבים עד שגילו מקום בו שכבת הים הקפוא הפשירה ומשם יצאו בסירות מנוע קטנות לחפש כלבי ים ענקיים. הקור היה לעתים מינוס עשרים ומטה במיוחד על גבי הים שהיה תמיד על סף קפיאה ורוח חזרה נשבה. הקור הקפיא לי את האצבעות ובקושי רב הצלחתי להוציא יד מהכפפה על מנת לצלם. האינואיט שבתמונה מדרבן את 10 הכלבים הגוררים את המזחלת על גבי הים הקפוא".


מקום שלישי: נאבקים ברוח, צילם שמואל שוקלנדר
התמונה צולמה באתר סקי בנורווגיה



מקום שלישי:
דגלים ברוח, צילם אסף רז
דגלי תפילה בודהיסטים ברקע פסגות ענק במהלך טרק בצפון סיקים שבהימליאה ההודית.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.