תפריט עמוד

זה הזמן לטוס לקובה

תקופת החגים שלנו היא זמן מצוין לטייל בקובה. אחרי שסיימתם את ההכנות הנדרשות ולמדתם כמה מילים בספרדית אתם מוכנים לצאת לטיול באחת המדינות המרתקות במרכז אמריקה

תקופת החגים מגיעה ואיתה גם החופשות המהנות ביותר. אם כל השנה חלמתם על נסיעה לקובה וכעת כל שאתם צריכים הוא לשחרר את הכסף מהחיסכון ולקנות כרטיס טיסה, הגיע הזמן לקרוא כמה משפטי הכנה אודות קובה ודברים שצריך לדעת ולעשות לפני קניית כרטיס הטיסה ותכנון המסלול המועדף עליכם בקובה.

קובה – כרטיס ביקור
קובה, או בשמה הרשמית הרפובליקה של קובה, ממוקמת בחלק הצפוני של הקריביים, במרכז אמריקה. זוהי אחת המדינות המאוכלסות ביותר באיים הקריביים והתרבות שלה הושפעה מתרבויות שונות – האינדיאנית, הספרדית והאפריקאית. המשטר במדינה זו הוא קומוניסטי, עיר הבירה של קובה היא הוואנה ונשיאה הוא ראול קסטרו. המטבע המקומי נקרא פסו קובני ואזור הזמן הוא מינוס חמש-שש שעות בהשוואה למדינת ישראל. האקלים בקובה טרופי. הסגנונות המוזיקליים הבולטים הם סלסה, ממבו וגוואחירה.

מכונית אמריקאית משנות החמישים בהוואנה. המכוניות הישנות הללו הפכו לסמל מוכר של קובה 

אם החלטתם שאתם מעוניינים לנסוע אל קובה בקיץ או בתקופת החגים שלנו, אנחנו שמחים לבשר לכם שמדובר על החודשים האידיאליים בשנה. בהשוואה לחודשים אחרים, מזג האוויר נסבל (יש לקחת בחשבון שמזג אוויר טרופי משמע לחות גבוהה ופעמים רבות הוריקנים). בעשירי לאוקטובר תוכלו ליהנות מיום התרבות הקובנית.

הולכים על בטוח – ביטוח נסיעות
חלק בלתי נפרד מההכנה לטיול בקובה תהיה מורכבת מקבלת חיסונים מתאימים, רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל במתכונת מורחבת, שמספקת כיסויים של הוצאות רפואיות, אשפוז, הטסה רפואית, פיצוי במקרה של תאונות אישיות, כיסוי מטען אישי, איתור וחילוץ בסיסי ועוד. חשוב להבין שרמת השירותים הרפואיים בערים הגדולות סבירה, אך אם, כמו מטיילים רבים, אתם מתכננים לנסוע לכפרים ולצאת לטרקים באזורים יפהפיים אך רחוקים, חובה לרכוש ביטוח הכולל כיסוי רפואי מורחב, כולל הטסה רפואית במקרה הצורך.

חוף קריבי בקובה. במהלך טיול במדינה, אל תוותרו על רחצה בחופים היפהפיים

חשוב לדעת בקובה
תחבורה: מומלץ להשתמש באוטובוסים, דבר שיחסוך לכם כסף רב.
המטבע המקומי: משתלם יותר לקנות דברים בפסו הקובני מאשר במטבע זר.
משא ומתן: בקובה נהוג להתמקח, לכן טרם אתם משלמים ביוקר נסו להוריד את המחיר. תהיו מופתעים עד כמה תצליחו להוריד במחיר של מוצרים שונים, בהם בגדים, מאכלים, חפצי אמנות ועוד.
לינה: המחירים של החדרים משתנים בהתאם לעונה בשנה ולמיקום.
אוכל: המאכלים העממיים ברחוב זולים וטעימים.
אטרקציות: ניתן ליהנות מטיולי סוסים עם מדריך, השכרת קטנועים, השכרה יומית של ג'יפ עם נהג, כניסה לפארק הלאומי ואטרקציות מהנות נוספות במחירים נמוכים, שמתחילים בפסו בודדים ועד 100 פסו.
שפה: רוב המקומיים לא יודעים אנגלית ולכן תמיד משתלם ללמוד כמה מילים חשובות בספרדית בטרם אתם יוצאים לקובה.

אישה מעשנת סיגר שגולגל ביד, עוד אחד מסמלי ההיכר של המדינה המרתקת 

קובה היא יעד יפהפה ואטרקטיבי לטיולים, בעיקר בתקופת החגים. אחרי שדאגתם לכיסוי רפואי, ביטוח מטען וכרטיס טיסה ותכננתם את מסלולי הטיול שלכם, ההמלצה שלנו היא לא לפספס את החוויה של השכרת מכונית אמריקאית ישנה ונסיעה בה ברחבי הוואנה וכמובן לא להחמיץ ביקור בעמק ויניאלס, שבו מגדלים טבק, ורחצה בחוף הים הקריבי, גן עדן עלי אדמות!

בתמונה הפותחת: העיר הקולוניאלית טרינידד, יעד מומלץ לביקור במהלך טיול בקובה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.