תפריט עמוד

ורשה וגדנסק ברשימת הערים הבטוחות באירופה

הערים ורשה וגדנסק נבחרו לרשימת היוקרתית של "הערים הבטוחות ביותר באירופה בימי הקורונה". הבחירה, שנעשתה על ידי ארגון התיירות הבינלאומי European Best Destinations כוללת את הערים שהכי פחות הושפעו ממגפת הקורונה ואלו שהטמיעו בהצלחה פרוטוקולים מחמירים בכל הנוגע לשמירה על נהלים בבתי מלון, מסעדות, חנויות ועוד – החל מהחלפת פילטרים במזגנים בין אורח לאורח, דרך זמינות של מסכות ועד הקפדה על חוקי הריחוק החברתי. שיקול נוסף הוא הקרבה של אותם יעדים לבתי החולים ומספר גבוה של מיטות זמינות ביחס לכמות התושבים.

ורשה, בירת פולין, נהנית כבר שנים ממעמד של יעד אירופאי תיירותי מוביל, מרשים ומגוון. ההיסטוריה המורכבת שלה, אשר בימים כתיקונם הופכת את הביקור בעיר למרתקת כל כך, היא זו שאפשרה לתושביה להגיב במהירות ובאפקטיביות למשבר, עם המוטו הברור: "ורשה שרדה שתי מלחמות עולם. גם את זה נעבור בשלום, ונתראה בקרוב!".

ורשה, בירת פולין. בתמונה למעלה: עיר הנמל ההיסטורית גדנסק | הצילומים באדיבות לשכת התיירות של פולין

ורשה, בירת פולין. בתמונה למעלה: עיר הנמל ההיסטורית גדנסק | הצילומים באדיבות לשכת התיירות של פולין

גדנסק, המכונה "פנינת הים הבלטי", היא עיר נמל היסטורית בצפון פולין המושכת מבקרים רבים מאירופה ומשאר העולם. גם כאן הוטמעו אמצעים סניטריים קפדניים בבתי מלון, במסעדות ובחנויות ברחבי העיר ונרשמה תגובה מהירה ויעילה נגד המגפה.

חשוב לציין כי פולין היא אחת המדינות האירופאיות שהושפעו באופן מינימלי מהנגיף, עם מספר נדבקים נמוך משמעותית ממדינות אירופאיות אחרות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.