תפריט עמוד

וויז אייר חוגגת 15 שנות פעילות

חברת התעופה Wizz Air חוגגת 15 שנה מאז טיסת הבכורה שלה. בשנים הללו היא הפכה לחברת הלואו קוסט הגדולה ביותר במרכז ובמזרח אירופה, עם 146 יעדים ב-44 מדינות. מאז תחילת פעילותה, הרחיבה וויז אייר את צי מטוסיה ל -112 מטוסי איירבוס, כולל המטוס החדשני A321neo, המופעל על ידי שני מנועים טורבו אשר הופכים אותו למטוס היעיל ביותר עם מעבר יחיד.

במהלך השנה האחרונה, החברה פתחה את הבסיס החדש שלה בווינה, ייסדה חברת בת בבעלותה – Wizz Air UK, אשר תכלול  בקרוב 11 מטוסי איירבוס A320 ו-A321 חדשים, והכניסה לשימוש את המטוס ה-100 של צי החברה. כמו כן, היא פתחה בבודפשט, בהשקעה של למעלה מ-300 מיליון אירו, את מרכז ההדרכה הגדול ביותר בתחום התעופה במזרח אירופה.

ג'וזף ואראדי, מנכ"ל Wizz Air, אמר כי "ב-15 השנים האחרונות החברה הטיסה 200 מיליון נוסעים מ-146 שדות תעופה ב-44 מדינות. הודות למודל העסקי, Wizz Air הינה מובילה בתעשיית הסחורות ואחת החברות המוערכות ביותר באירופה. החברה הזמינה לאחרונה מעל 250 מטוסי A321neo, המציעים את טביעת הרגל הסביבתית הנמוכה ביותר לנוסע". עוד הוסיף ואראדי כי הוא מודה ללקוחות, לשותפים ולצוות של WIZZ על תמיכתם במהלך השנים האחרונות, והוסיף "אין ספק כי מצפות לנו עוד 15 שנים מרתקות ומלאות עשייה".

וויז אייר מציעה 24 קווים מישראל לעשר מדינות ברחבי אירופה. בין היעדים שאליהם החברה מפעילה טיסות ישירות מישראל: בודפשט בהונגריה, לובלין בפולין, ורנה בבולגריה, לונדון-לוטון ויעדים רבים נוספים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.