תפריט עמוד

השטיח המעופף תפעיל קווים לבאקו וגליפולי

חברת השטיח המעופף תפעיל החל מחודש מאי 2018 קו חדש לבאקו, בירת אזרבייג'ן, וביולי 2018 תפעיל קו חדש לגליפולי, עיר נמל תוססת בדרום איטליה

חברת השטיח המעופף תציע חבילות נופש למבחר בתי מלון בבאקו, בירת אזרבייג'ן, וכן טיולים מאורגנים לשלושה-ארבעה לילות. הטיסות יצאו מנתב"ג לשדה התעופה היידר אלייב בימים ראשון וחמישי על ידי חברת התעופה הסדירה של אזרבייגן, אזרבייג'ן איירליינס. מחירים לדוגמה: חבילת נופש במלון 4 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר תעלה החל מ-469 דולר לאדם, טיול מאורגן יעלה החל מ- 699 דולר לאדם.

באקו, השוכנת על שפת הים הכספי, מציעה מבנים מרשימים, טיילת יפה, כיכרות, מדרחוב ומרכז תרבות בעיצובה של האדריכלית הבינלאומית המפורסמת זאהה חדיד. בסביבת העיר יש כמה אתרי טבע ותרבות מרתקים, שאפשר להגיע אליהם במהלך טיולי יום.

הטיסות לגליפולי יחלו ב-7 ביולי 2018 ויעלו החל מ-449 דולר, חבילות נופש לצעירים, הכוללת טיסות הלוך ושוב לברינדיזי בדרום איטליה, העברות לגליפולי ובחזרה ולינה בבית דירות 7 לילות על בסיס ארוחת בוקר – החל מ-699 דולר.

מסיבת חוף בגליפולי

מסיבת חוף בגליפולי

גליפולי, למי שעוד לא שמע, נחשבת למוקד מסיבות לצעירי אירופה, גרסה חדשה לאיביזה. במרחק טיסה של כשעתיים וחצי מתל אביב אל שדה התעופה בברנדיזי (כ-40 דקות נסיעה מגליפולי), צעירים נהנים מרצועת חוף מקסימה, מסיבות חוף, מועדונים פתוחים על החוף ומלונות המותאמים לצעירים עם מסיבות בריכה וכדומה. גם משפחות ייהנו בליפולי, עם רובע ישן, כנסיות, חופים יפים, מסעדות חוף ופארק מים, Splash Parco Acquatico.מגליפולי אפשר לצאת לטיולי יום במחוז פוליה ובמחוזות נוספים בדרום איטליה.

יאיר אשר, סמנכ"ל השיווק בחברת השטיח המעופף אמר: "הקהל הישראלי צמא ליעדים חדשים, כאלו הנותנים תמורה מלאה לביקור. באקו היא ללא ספק הדובאי של הקווקז והשילוב של שפע רב של נופים, אוכל, תרבות, היסטוריה ושופינג יביא את הישראלים להתאהב בה… גליפולי היא עיירת המסיבות החדשה וגם משפחות ימצאו בה אטרקציות מדליקות לילדים".

בתמונה הפותחת: באקו, בירת אזרבייג'ן | צילומים: יח"צ
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.