תפריט עמוד

הפלגת נופש: למה שווה להזמין מראש

את החלום לצאת לקרוז קל מתמיד לממש אם מקדימים להזמין הפלגה מספיק זמן מראש. המחירים בהזמנה מוקדמת אטרקטיביים מאוד וכך גם זמינות החדרים. הנה כמה סיבות מצוינות למה כדאי לכם להירשם כבר עכשיו להפלגה בשנת 2020

החלום לצאת לקרוז משותף לרבים מאתנו. הדמיון עובד שעות נוספות: אתם עולים לאנייה ומפליגים ללב ים. כל התענוגות פרושים בפניכם – אפשר לשחות בבריכה, להתפנק בספא, לצפות בשמש השוקעת שצובעת את הים בכתום מקסים, לבחור בין כמה מסעדות וליהנות מארוחות מושקעות וטעימות, ליהנות ממופעי בידור מרהיבים ועוד ועוד… ואז, כשהאנייה עוגנת, אתם יורדים אל החוף ויוצאים לטייל בערים נפלאות ובכפרים מסורתיים, עוצרים בשוק מקומי או קופצים לקניון גדול וחדיש, שותים קפה במרינה נוצצת או מתענגים על עוגה טעימה בבית קפה קטן בלב הרובע העתיק. בקיצור, חיים את החיים הטובים.

בריכת שחייה בקראון איריס. באנייה החדישה יש שתי בריכות, בריכת פעוטות ומגלשת מים

החיים הטובים: אחת משתי הבריכות שעל סיפון האנייה קראון איריס | צילומי האנייה באדיבות מנו ספנות

קל להבין את המשיכה של הפלגת נופש, אבל לא תמיד החדר שאותו אתם רוצים זמין ולפעמים גם המחיר עלול להרתיע (למרות שאם משווים מחיר של חופשה רגילה בחו"ל לחופשת הקרוז, היתרון הברור הוא לטובת הקרוז, שכן המחיר כולל הכל – תחבורה, לינה, אוכל ובילויים). הפתרון לכך קל ופשוט: מקדימים להזמין. בהרשמה מוקדמת לעונת 2020 תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים ומזמינות של חדרים, כך שתוכלו לבחור בדיוק את סוג החדר המועדף עליכם. איך עושים את זה? פשוט מאוד: לוחצים על הקישור וממהרים להזמין הפלגה.

פיאנו בר בקראון איריס

פיאנו בר בקראון איריס

ולאן תוכלו להפליג בשנת 2020? השמיים, או יותר נכון הים הוא הגבול… הנה טעימה קטנטנה משלל הקרוזים של מנו קרוז בעונה הבאה:

הפלגה של 3 לילות לקפריסין

אם זמנכם קצר ואתם רוצים בכל זאת טעימה קטנה מהתענוגות של חופשת קרוז, למה שלא תצאו להפלגת 3 לילות לקפריסין? האנייה יוצאת ביום חמישי אחר הצהריים מנמל חיפה, שזה עוד יתרון מובהק – לא צריך לטוס כדי לצאת לקרוז, פשוט נוסעים לחיפה, עולים על הסיפון והכיף מתחיל. בשישי בצהרים עוגנים בלרנקה שבקפריסין ולפניכם 24 שעות שבהן תוכלו ליהנות מכל הטוב שהעיר מציעה: 25 ק"מ של חופים, טיילת יפה ומטופחת עם הרבה מסעדות, בתי קפה וטברנות, אתרים ארכאולוגיים חשובים, טירה מרשימה מהמאה ה-14, וסמוך לעיר יש אגם מלח המשמש כתחנת ביניים לציפורים נודדות, בהן להקת פלמינגו שמתגוררת פה.

הטירה של לרנקה משקיפה אל הים התיכון

הטירה של לרנקה משקיפה אל הים התיכון | צילומים: שאטרסטוק

לא רחוק מלרנקה ישנם כמה כפרים יפים שכיף לטייל בהם וכשעה נסיעה צפונה תביא אתכם לניקוסיה, בירת קפריסין, עם רובע עתיק מקסים ומלא אווירה.

בתום יממה בקפריסין האנייה יוצאת בחזרה בדרכה לחיפה, הזדמנות להתענג על כל הדברים שחלמתם עליהם – מהבריכה ועד למסעדות המגוונות והעמוסות בכל טוב.

הפלגה של 5 לילות לאיי יוון

מעדיפים חופשת קרוז ארוכה יותר? מה דעתכם על הפלגת 5 לילות באיי יוון? רודוס, מיקונוס וכרתים הם שלושה מהאיים היוונים הכי פופולריים ואהובים, ואין פלא. כל אחד מהם מציע לצד חופים יפים, גם שפע של אתרים היסטוריים, כפרים מקסימים ואתרי טבע מרשימים.

העגינה הראשונה בהפלגה הזאת היא ברודוס, שם תוכלו לטייל בעיר העתיקה, המוקפת בחומות אדירות. מעבר למבנים היפים והמעניינים של העיר העתיקה, יש פה גם אינספור חנויות קטנות והמון מסעדות וברים, כך שההנאה מובטחת. אם תרצו להכיר את האי קצת יותר לעומק, תוכלו לבקר בעיירה היפהפייה לינדוס (כשעה נסיעה מדרום לבירת האי, רודוס), שבתיה המסוידים לבן משקיפים על מפרץ קסום ומעליה ניצבת מצודה עם תצפית עוצרת נשימה על כל האזור.

העיר העתיקה של רודוס עמוסה במבנים מרשימים, כיכרות יפות והמון חנויות וטברנות

העיר העתיקה של רודוס עמוסה במבנים מרשימים, כיכרות יפות והמון חנויות וטברנות

מרודוס מפליגים למיקונוס, אי הנופש החביב על סלבריטאים מאירופה (וגם מישראל). כשתטיילו בסמטאות המטופחות, בין הבתים המסוידים בלבן, הים הכחול וטחנות הרוח הציוריות – תבינו את סוד המשיכה של האי.

היעד היווני האחרון בהפלגה הוא האי כרתים. האנייה עוגנת בעיר הנמל אגיוס ניקולאוס, בחוף הצפוני של כרתים. זוהי עיר נופש תוססת ומלאת שמחה, עם בתים צבעוניים שנושקים למים, אגם יפה במרכז ומגוון עצום של טברנות וברים, לחגוג בהם את החופש היווני שלכם.

הבתים הצבעוניים של אגיוס ניקולאס, עיר תיירותית תוססת

הבתים הצבעוניים של אגיוס ניקולאס, עיר תיירותית תוססת

את הקרוז חותמת הפלגה בחזרה לחיפה, עם יום שכולו כיף על הים, שאפשר לנצל אותו להשלמת קניות בחנויות הפטורות ממכס באנייה, ליהנות מעיסוי אחרון בספא, להתאמן בחדר הכושר או פשוט לנוח על הסיפון, כשהים הכחול נשקף מסביב.

7 לילות – אתונה, סלוניקי, מטאורה וסירוס

עדיין יוון, אבל באווירה אחרת מזאת של האיים. הפלגת 7 לילות מציעה עצירות בכמה מהמקומות הכי יפים ומעניינים ביוון היבשתית. אחרי יום כיף בים, העגינה הראשונה היא בפיראוס, עיר נמל מלאת חיים הסמוכה לאתונה (זוכרים את השיר "הקולות של פיראוס"? פה תוכלו לפגוש אותם במציאות).

עגינה בפיראוס, עיר נמל סמוכה לאתונה, מאפשרת ליהנות משתי הערים הנהדרות הללו

עגינה בפיראוס, עיר נמל סמוכה לאתונה, מאפשרת ליהנות משתי הערים הנהדרות הללו

מפיראוס, הנהדרת לכשעצמה, כדאי לקפוץ לאתונה, בירתה התוססת של יוון. כאן תוכלו לבקר באקרופוליס, להשקיף על העיר מגבעת ליקאבטוס ("גבעת הזאבים"), לחזות בטקס המרתק של חילופי המשמר מול בניין הפרלמנט, לאכול ארוחה יוונית אותנטית לצלילי בזוקי ברובע פלקה הציורי, לשוטט בין הדוכנים של שוק הפשפשים במונאסטיראקי ועוד ועוד.

העגינה הבאה היא בעיר הנמל המקסימה וולוס, על חוף הים האגאי. בוולוס תגלו מסעדות טובות, מוזיאון ארכיאולוגי מרתק והרבה חנויות נחמדות. אבל גולת הכותרת של היום הזה היא טיול למנזרים התלויים של מטאורה, אחד האתרים המדהימים ביותר ביוון.

אחד מהמנזרים התלויים של מטאורה, גולת הכותרת של צפון יוון

אחד מהמנזרים התלויים של מטאורה, גולת הכותרת של צפון יוון

עוד עיר שקל להתאהב בה היא סלוניקי, העצירה הבאה בקרוז היווני. זוהי עיר מודרנית ושמחה, עם כיכרות יפות, פארקים ירוקים, אתרים ארכאולוגיים מעניינים וחיי תרבות עשירים. בין השאר, כדאי לבקר במוזיאון היהודי, המציג את תולדות הקהילה היהודית המפוארת של סלוניקי, לאורך הדורות ועד מלחמת העולם השנייה.

המגדל הלבן של סלוניקי, עיר שקל להתאהב בה

המגדל הלבן של סלוניקי, עיר שקל להתאהב בה

גם בהפלגה הזאת לא פוסחים על עצירה באי יווני: האי סירוס, בים האיגאי, הרבה פחות מוכר לישראלים מכרתים או רודוס, וזאת הזדמנות מצוינת להכיר אותו. יש כאן שילוב מנצח של אווירה יוונית שמחה, מוזיקה חיה שמתנגנת בברים ובמסעדות (אוהבי מנות דגים יחגגו כאן) ואחוזות מרשימות בסגנון ונציאני וניאו-קלאסי.

האי סירוס משלב אווירה אותנטית, מסעדות דגים נהדרות ואחוזות מרשימות

האי סירוס משלב אווירה אותנטית, מסעדות דגים נהדרות ואחוזות מרשימות

את חופשת הקרוז מסיימים ביום כיף בים, שבו ממשיכים ליהנות מכל הטוב של האנייה. או במילים אחרות: מגשימים את החלום, שהשכלתם להזמין מספיק זמן מראש.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.