תפריט עמוד

הפלגה רומנטית: הצעות לחופשה זוגית

הפינוקים על הסיפון, השקיעות המדהימות, הים שמקיף את האנייה, ערי הנמל המקסימות בהן עוגנים - כל אלה הופכים את הפלגות הנופש לבחירה מצוינת למי שרוצה לצאת לחופשה רומנטית. איך להפיק את המיטב מהבילוי באנייה ומה כדאי לעשות ביעדים שבדרך? יש לנו המלצות בשבילכם

זוגות רבים מתלבטים לאיזה יעד לצאת לחופשה רומנטית, בין אם הם רוצים לצאת לירח דבש, לחגוג יום נישואין או פשוט לרענן את הזוגיות שנוטה להישחק כשעסוקים במטלות היום יום. ההמלצה שלנו – צאו להפלגה רומנטית. קודם כל, הפלגה שכזו תחסוך מכם את הצורך להתלבט ותאפשר לכם לבקר בכמה יעדים בחופשה אחת. ב-12 ימים של הפלגה תוכלו לבקר באיי יוון, בסיציליה, ברומא, בנאפולי ובמלטה, וזוהי רק אפשרות אחת. בנוסף, בהפלגה יש כל מה שצריך לחופשה נטולת דאגות, מה שמבטיח מינימום חיכוכים ומקסימום רומנטיקה. לא צריך לארוז ולפרוק את המזוודות, לא צריך לתפוס רכבת או להיתקע בפקקים עם רכב שכור. אפילו לטוס, כי ההפלגות יוצאות מהארץ. האנייה לא סתם משמשת כמלון שט, היא גם מצוידת בשלל פינוקים – בריכה, ספא, ברים ומסעדות. וחשוב לא פחות – בהפלגה אתם מוקפים בים מכל הכיוונים, ואין תפאורה רומנטית יותר מהכחול הכחול הזה.

הפלגה היא דרך רומנטית להפליא לבלות עם מי שאוהבים | הצילומים באדיבות מנו ספנות

הפלגה היא דרך רומנטית להפליא לבלות עם מי שאוהבים | הצילומים באדיבות מנו ספנות

ב-12 ימים של הפלגה תוכלו לבקר באיי יוון, בסיציליה, ברומא, בנאפולי ובמלטה, וזוהי רק אפשרות אחת מתוך היצע ההפלגות בים התיכון. בנוסף, בהפלגה יש כל מה שצריך לחופשה נטולת דאגות, מה שמבטיח מינימום חיכוכים ומקסימום רומנטיקה. לא צריך לארוז ולפרוק את המזוודות, לא צריך לתפוס רכבת או להיתקע בפקקים עם רכב שכור. אפילו לטוס, כי ההפלגות יוצאות מהארץ. האנייה לא סתם משמשת כמלון שט, היא גם מצוידת בשלל פינוקים – בריכה, ספא, ברים ומסעדות. וחשוב לא פחות – בהפלגה אתם מוקפים בים מכל הכיוונים, ואין תפאורה רומנטית יותר מהכחול הכחול הזה.

ג'קוזי על הסיפון, היש רומנטי מזה?

ג'קוזי על הסיפון, היש רומנטי מזה?

כדי שההפלגה תהיה רומנטית במיוחד, כדאי ליהנות מכל מה שהאנייה מציעה לכם. יום טיפוסי בים, ללא עגינות, יכול להיפתח בארוחת בוקר עשירה במסעדת האנייה ולהמשיך בבילוי בבריכה או שיזוף על הסיפון. בהמשך תוכלו ליהנות מעיסוי זוגי בספא ואחריו לשבת יחד בסאונה. אחרי ארוחת צהריים ומנוחה, תוכלו להקדיש את שעות אחר הצהריים לטבילה בשניים בג'קוזי שבספא ולאחר מכן להשקיף על השקיעה עם קוקטייל או כוס שמפניה. בהמשך אפשר ליהנות מארוחת ערב משובחת, ולסיים את היום בחדר – אם שדרגתם לסוויטה תזכו ליהנות ממרחב גדול, אמבטיה, חלוקי רחצה והכי חשוב – נוף לים.

תענוג לסיים את היום בסוויטה שבאנייה

תענוג לסיים את היום בסוויטה שבאנייה

בימים בהם האנייה עוגנת סדר היום משתנה והוא כולל טיולים בערי הנמל השונות ובסביבתן. כדי שתוכלו לשמור על הרומנטיקה גם מחוץ לאנייה, בחרנו בשבילכם פעילויות רומנטיות במיוחד שתוכלו לעשות בכמה מערי הנמל בהן עוגנים במהלך שייט בים התיכון:

טיול בעיר העתיקה של חאניה בכרתים

העיר העתיקה של חאניה, הבנויה בסגנון ונציאני, היא השמורה והיפה ביותר בכרתים. טיילו יד ביד בסמטאות הצרות והמפותלות, שבו לקפה באחד מבתי הקפה הרבים בנמל, השקיפו על המגדלור וגלו את קסמה של העיר בעודכם יושבים בכרכרה הרתומה לסוס.

רחובות העיר העתיקה של חאניה מזמינים לטיול יד ביד

רחובות העיר העתיקה של חאניה מזמינים לטיול יד ביד

גנים ומזרקות ברומא

רומא, עיר הנצח, היא אחת הערים הרומנטיות בעולם. בטיול יום אולי לא תוכלו להספיק לראות את כל שכיות החמדה שלה, אבל יש לנו כמה המלצות בשבילכם: ערכו פיקניק עם תצפית פנורמית על העיר בגן התפוזים שבראש גבעת האוונטין, צאו לשיטוט בין החנויות והברים של רובע טרסטוורה מלא האווירה, לקקו גלידה באחת הגלידריות המשובחות ואל תשכחו להשליך מטבע למזרקת טרווי המרהיבה, כשאתם עומדים אליה בגבכם. לפי האמונה העממית, הדבר יבטיח שתחזרו לרומא לביקור נוסף….

זוג מאוהב משליך מטבעות למזרקת טרווי

זוג מאוהב משליך מטבעות למזרקת טרווי

אופרה ותצפיות בנאפולי

נאפולי היא אמנם עיר ססגונית והומה שלא תמיד עולה בקנה אחד עם הפנטזיה שלנו על יעד רומנטי, אבל נופי ההרים והים הנשקפים מכל עבר, כמו גם העיירות המקסימות הרבות שנמצאות במרחק נסיעה קצרה, כמו פוזיטאנו ורוואלו שבחוף אמלפי, יעשו רק טוב לזוגיות שלכם. אז מה אפשר לעשות בנאפולי? טפסו לראש מבצר Castel dell’Ovo כדי ליהנות מתצפית עוצרת נשימה על העיר ועל מפרץ נאפולי, תפסו שלווה בגנים הבוטניים ואם אתם חובבי מוזיקה, אל תוותרו על אופרה איטלקית בתיאטרון סן קרלו.

העיירה פוזיטאנו הבנויה על צוק היא אחת מהפנינים הרומנטיות של איטליה

העיירה פוזיטאנו הבנויה על צוק היא אחת מהפנינים הרומנטיות של איטליה

הר געש ואוכל משובח בקטניה

קטניה, העיר השנייה בגודלה בסיציליה, משמשת נקודת מוצא לטיולים נהדרים באזור. בין היתר, מכאן תוכלו לנסוע לאטנה, הר הגעש הפעיל הגבוה ביותר באירופה, ולטייל בנופיו הגעשיים. נסיעה קצרה מקטניה תביא אתכם לעיירה העתיקה והציורית טאורמינה, שמשקיפה על נוף מדהים. בטאורמינה יש הרבה מסעדות בהן תוכלו להתענג על מטעמי המטבח הסיציליאני.

מהעיירה טאורמינה נשקף נוף מדהים של הר הגעש אטנה ושל הים

מהעיירה טאורמינה נשקף נוף מדהים של הר הגעש אטנה ושל הים

שקיעות בסנטוריני

האי סנטוריני מפורסם בשקיעות היפות הנשקפות ממנו, שמככבות ברשימת השקיעות המדהימות בעולם. תצפית יפה במיוחד על השקיעה מובטחת לכם מהעיירה איה (Oia) בצפון האי, שתענוג לטייל בה גם לא בזמן שקיעה. העיירה ממוקמת בראש צוק מרשים, מציעה תצפית נהדרת על הים והאיים הקטנים הפזורים בו. מלבד נופים, נעים במיוחד לשוטט בחובות הציוריים, עם הבתים הלבנים והכנסיות שקירותיהן לבנים והכיפות שלהן צבועות בכחול.

השקיעות הנצפות מהכפר איה בסנטוריני הן מהיפות בעולם

השקיעות הנצפות מהכפר איה בסנטוריני הן מהיפות בעולם

אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.