תפריט עמוד

אניית קרוז חדשה במנו קרוז

בשורה משמחת לחובבי ההפלגות: קראון איריס, האנייה החדשה של מנו קרוז (מקבוצת מנו ספנות), מציעה סטנדרטים גבוהים במיוחד עם סוויטות מרווחות עם מרפסת, חמש מסעדות, בריכות, מגלשת מים, ספא איכותי, מופעי בידור מגוונים וחנויות דיוטי פרי. כשמשלבים את הבילויים על האנייה עם טיולים ביעדים נהדרים באירופה, מתקבלת חופשה מושלמת. כתבה פרסומית

את שנת 2019 אפשר לפתוח על הים, בהגשמת כל הפנטזיות על שייט מפנק באניית קרוז מפוארת. קראון איריס (Crown Iris), האנייה החדשה של מנו קרוז (מבית מנו ספנות), מציעה סטנדרטים שעדיין לא נראו בישראל. קראון איריס משתרעת על פני 11 קומות ויכולה לארח עד אלפיים נוסעים, אשר נהנים משירות אישי ומוקפד של כ-650 אנשי צוות.

פינוקים ופעילויות ללא הפסקה

ההבטחה לסטנדרטיים גבוהים מתקיימת בכל פינה. נתחיל באטרקציות הרטובות: באנייה יש שתי בריכות גדולות, בריכת ילדים, שני ג'קוזי, סיפוני שיזוף והדובדבן שבקצפת – מגלשת מים שיורדת מהקומה ה-11 ומספקת חוויה עוצרת נשימה.

כשכחול פוגש כחול: בריכה על הסיפון מול הים בקראון איריס | הצילומים בכתבה באדיבות מנו ספנות

כשכחול פוגש כחול: בריכה על הסיפון מול הים בקראון איריס | הצילומים בכתבה באדיבות מנו ספנות

אחרי שטבלתם בבריכה והשתזפתם על הסיפון, הגיע הזמן להפעיל את השרירים. גם כאן קראון איריס מציעה בדיוק מה שצריך כדי להתאמן: מסלול הליכה מעגלי באורך של כ-500 מטר תחת כיפת השמיים, שמקיף את השטחים הציבוריים, מגרש כדורסל וחדר כושר חדיש ומאובזר. גם בערב מובטח לכם שלא תשתעממו לרגע. באנייה יש אולם מופעים גדול ומהודר שבו מעלים מדי ערב מופעי בידור מושקעים עם זמרים, רקדנים ושחקנים בתלבושות מרהיבות. בין השאר מועלים באולם המופעים מחזות זמר, מופעי סטנד-אפ, תחרויות, שעשועונים ועוד.

קראון איריס מציעה עוד הרבה מאוד אפשרויות לכל הגילים ולכל ההעדפות. הצעירים שבחבורה ייהנו מפעילויות מגוונות במועדון הילדים, המבוגרים יכולים להירגע ולהתפנק בספא האלגנטי הכולל סאונה, מספרה עם צוות מעצבי שיער מקצועי, קוסמטיקאית ומגוון טיפולים ועיסויים הוליסטיים. חובבי הקניות (ובינינו, מי לא?) יכולים לנצל את ההפלגה כדי לקנות מוצרים פטורים ממכס בחנויות הדיוטי הפרי – בקראון איריס יש ארבע חנויות כאלה המציעות שעונים, תכשיטים, אלכוהול, שוקולדים, בשמים ומוצרי קוסמטיקה, מוצרי חשמל, טלפונים ניידים ועוד. שלא כמו בשדה תעופה, כאן אפשר לקחת את הזמן, לא צריך למהר לפני שמכריזים על עלייה למטוס, החנויות עומדות לרשותכם במהלך ההפלגה.

בר אלגנטי בקראון איריס. האנייה מספקת שפע של אפשרויות לבילוי ביום ובלילה

בר אלגנטי בקראון איריס עם נוף לים. האנייה מספקת שפע של אפשרויות לבילוי ביום ובלילה

לילה שקט על המים: איפה ישנים?

החדרים של קראון איריס הם מקום מושלם למנוחה. החדרים בקראון איריס חדשים ונבנו בשנת 2019 , בין החדרים ישנן סוויטות עם מרפסת. החדרים מעוצבים בסגנון חמים עם נגיעות מודרניות. המגוון גדול ומאפשר לכל אחד להחליט איזה חדר יתאים לו: אפשר לבחור בין חדר קלאסיק עם או בלי חלון, חדר דלוקס עם או בלי חלון, סוויטה פנורמית הכוללת אמבטיה, סוויטת פרימיום עם מרפסת וסוויטה נשיאותית בגודל של כ-37 מ"ר.

סוויטה עם מרפסת בקראון איריס. עיצוב מודרני עם קווים נקיים, הרבה מרחב ונוף לים

סוויטה עם מרפסת בקראון איריס. עיצוב מודרני עם קווים נקיים, הרבה מרחב ונוף לים

מה אוכלים?

כל מי שהפליג יודע שהצד הקולינרי מהווה חלק חשוב בהנאה מהקרוז. ההפלגה היא על בסיס פנסיון מלא, עם אפשרות בחירה בין חמש מסעדות: חדרי אוכל עם מזנונים עשירים ומושקעים, מסעדת סיפון בסגנון איטלקי ומסעדת ביסטרו ואינטימית. בין אם אתם צמחוניים או אוכלי בשר, תמצאו שפע של מנות מצוינות לבחירה, וגם הילדים ישמחו לגלות אוכל שהם אוהבים. דבר אחד בטוח – לא תישארו רעבים.

מסעדה בקראון איריס. אוכל טוב וים כחול, היש שילוב מוצלח מזה?

מסעדה בקראון איריס. אוכל טוב וים כחול, היש שילוב מוצלח מזה?

לאן מפליגים?

לצד הפינוקים והבילויים באנייה, מהם אפשר ליהנות בימים שבהם מפליגים בים, האנייה עוגנת במבחר יעדים אטרקטיביים בים התיכון וזוהי הזדמנות נהדרת ליהנות מטיולים באתרים מרכזיים, מאטרקציות משפחתיות, כמו פארקי מים ופארקי הרפתקאות, ממסעדות ובתי קפה מקומיים ומקניות בשווקים ססגוניים ובקניונים חדישים.

לצד בילויים ואטרקציות על הסיפון, האנייה עוגנת ביעדים ים תיכוניים נהדרים

לצד בילויים ואטרקציות על הסיפון, האנייה עוגנת ביעדים נהדרים

הקרוז כולל עגינות באיים יווניים מקסימים, כמו רודוס, כרתים, סנטוריני וקרפטוס. בהפלגה לאיטליה תוכלו לטייל ברבעים ההיסטוריים של רומא וליהנות מפסטה משובחת וגלידה איטלקית מענגת, לבקר בפומפיי המרתקת ולטפס על הר הגעש אתנה בסיציליה. יש עוד הרבה יעדים נהדרים שבהם עוצרים במהלך הקרוז, כמו דוברובניק המדהימה בקרואטיה, ערי החוף הפופולריות ורנה ובורגס בבולגריה ועיר הנופש התוססת קונסטנצה ברומניה. הוסיפו לכל אלה את האנייה האיכותית החדשה ותקבלו חופשה מושלמת על המים.

– כתבה פרסומית –

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.