תפריט עמוד

הפיליפינים: מזמינים את הישראלים להגיע

עם חופים חלומיים, יערות טרופיים, טרסות אורז מהמרשימות בעולם, פסטיבלים וחגיגות לאורך כל השנה - הפיליפינים היא יעד שמתאים לכל סוגי המטיילים, כך אומר בראיון בלעדי למסע אחר אונליין שגריר הפיליפינים בישראל. הוא מדגיש כי השוק הישראלי חשוב מאוד לארצו

20,764, זהו מספר התיירים הישראלים שביקרו בפיליפינים בעשרת החודשים הראשונים של שנת 2019, כך אמר שגריר הפיליפינים בישראל, מר ניל אימפריאל, בראיון בלעדי למסע אחר אונליין. לדבריו, משרד התיירות של הפיליפינים מייחס חשיבות רבה לשוק הישראלי ונוקט פעולות שיווקיות שונות כדי להגדיל את מספר התיירים המבקרים במדינת האיים שבדרום-מזרח אסיה. "הפיליפינים היא לא רק חופים קסומים, למרות שיש לנו חופים מדהימים. היא גם תרבות מגוונת מאוד, נופים וטבע יפהפיים".

"מספר הישראלים המבקרים בפיליפינים גדל ב-2019 ביותר מ-13 אחוז בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד", מדגיש מנהל משרד התיירות של הפיליפינים בלונדון, ג'רי פנגה, האחראי גם על השוק הישראלי. לדבריו, היעד בשנת 2020 הוא להמשיך את הצמיחה ואף להגדילה בצורה משמעותית.

השגריר ניל אימפריאל (במרכז) בפתיחת הדוכן של הפיליפינים ביריד התיירות IMTM. משמאל, מנהל משרד התיירות של הפיליפינים בלונדון, ג'רי פנגה

השגריר ניל אימפריאל (במרכז) בטקס פתיחת הדוכן של הפיליפינים ביריד התיירות IMTM. משמאל, מנהל משרד התיירות של הפיליפינים בלונדון, ג'רי פנגה

האם יש יעד חדש שמשרד התיירות הפיליפיני מעוניין שהישראלים יכירו?

"בפיליפינים יש מעל 7,000 איים, כך שלא חסרים יעדים מרתקים למטיילים", אמר השגריר אימפריאל. "אחד המקומות שכדאי מאוד לישראלים להכיר הוא האי נגרוס (Negros)". הוא מספר כי האי, בדרום-מרכז הפיליפינים, מציע שלל חוויות למטיילים – מחופים מדהימים עם חול לבן ומי טורקיז צללים, דרך שקיעות קסומות, ג'ונגלים, הר געש מרשים ואתרי צלילה מצוינים. שתי הערים העיקריות בנגרוס, דומגטה וקולוד, ידידותיות מאוד לתיירים. בקלוד, הנחשבת לבירה הקולינרית של המחוז, מתקיים בכל חודש אוקטובר פסטיבל מסכות צבעוני ומיוחד. זהו רק אחד מעשרות פסטיבלים, חגיגות וקרנבלים המתקיימים בפיליפינים לאורך כל השנה.

ולמי מתאים היעד פיליפינים?

"למגוון רחב מאוד של מטיילים", אומר מר פנגה. "לאנשים שאוהבים חופים, כמובן, אבל גם לזוגות שמחפשים יעד לחופשה רומנטית, למשפחות, לאוהבי טבע ולצוללים". הפיליפינים, הוא מבהיר, הם אחד מיעדי הצלילה הטובים בעולם.

רקדנית בלבוש מסורתי בדוכן של הפיליפינים ביריד התיירות

רקדנית בלבוש מסורתי בדוכן של הפיליפינים ביריד התיירות

השגריר אימפריאל ומר פנגה הגיעו להשתתף בפתיחת הדוכן של הפיליפינים ביריד התיירות הבינלאומי השנתי IMTM. בטקס הפתיחה, כמו גם במהלך היריד, רקדניות ורקדנים מהפיליפינים, בתלבושות ססגוניות, הדגימו ריקודים מסורתיים ממחוזות שונים במדינה.

צילום תמונה פותחת: מתן כץ
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.