תפריט עמוד

העונה החדשה של הישרדות – בפיליפינים

משתתפי העונה החדשה של הישרדות יצאו לפיליפינים, שנערכת לקראת פתיחת השמיים לתיירות בינלאומית בהמשך השנה. בין המאמצים להגדיל את מספר התיירים מישראל, נפתח אתר חדש בעברית ובקיץ נציגים מהפיליפינים ישתתפו ביריד התיירות הבינלאומי בתל אביב

משתתפי העונה החדשה של "הישרדות" המריאו בימים אלה לפיליפינים לצורך הצילומים לעונה החדשה, שתשודר ברשת 13. גורמי תיירות בארץ ובפיליפינים מקווים שזאת הסנונית הראשונה שמבשרת את חידוש התיירות בין שתי המדינות בהמשך השנה. לפני פרוץ מגפת הקורונה, הישראלים התחילו לגלות את הקסם המיוחד של הפיליפינים, עם חופים יפהפיים, אתרי צלילה מושכים, הרי געש וטרסות אורז מרשימות במיוחד.

שנת 2019 הייתה שנת שיא בתיירות מישראל לפיליפינים, עם 22,851 תיירים מישראל שביקרו בפיליפינים, גידול של 12.33 אחוז בהשוואה לשנת 2018. משאבים רבים מושקעים כעת בתשתיות התיירותיות בפיליפינים, וקווי התעופה החדשים לאיחוד האמירויות ובהמשך גם לבחריין פותחים פתח להגברת התיירות למדינת האיים שבדרום-מזרח אסיה.

עוד נמסר כי הפיליפינים תשתתף גם השנה ביריד התיירות הבינלאומי IMTM אשר יתקיים בתל אביב ב-16-15 ביוני 2021. בין השאר, משתתפי התערוכה יוכלו לצפות בסרטונים מושקעים בדוכן של הפיליפינים שישתרע על שטח של 50 מ"ר. בנוסף, משרד התיירות של הפיליפינים העלה בימים אלה לאוויר אתר חדש בעברית ובו מידע על אתרי התיירות השונים בפיליפינים.

צילום תמונה פותחת: שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.