תפריט עמוד

הסיילים המשתלמים בעולם

איפה הכי כדאי לקנות בניו יורק, בלונדון, בבנגקוק ובסינגפור? הנה כמה מקומות בעולם עם הסיילים הכי טובים, אם אתם בסביבה. ואף מלה (כמעט) על מייס'יס, בארני'ס ושות'

ניו יורק

סאקס פיפ'ט אבניו, מייסי'ס, בלומינגדייל'ס או בארני'ס – כבודן במקומן מונח, אבל יש עוד כמה חנויות מכובדות בעיר הזאת, ששווה להיכנס אליהן בכריסטמס סייל (במיוחד עכשיו, כשהדולר נמוך) וליהנות מהנחות שנעות בדרך כלל בין 20 ל-50 אחוז.

דיזל. לא רק לטינאייג'רים. גם מבוגרים שרוצים להוסיף למלתחה בגד קולי או פריט צעיר, ימצאו לא מעט אפשרויות בחנות הענקית הזו המאופיינת בעיצוב גיאומטרי ונקי , שנראית כמו מוזיאון בגדים אורבני. הנעליים והתיקים מוצגים בתוך חללים מוארים, ומשקפי השמש זוכים לכבוד משלהם, אך למרות ההיצע האדיר, מתחתונים ועד תכשיטים, השוס האמיתי הוא ג'ינסים, עם יותר ממאה גזרות וסגנונות.
כתובת: Union Sq. West at 14th St
אתר אינטרנט

מראה נפוץ בתקופת הסיילים | צילו: תומז לבסטק

פול סטיוארט. כבר יותר משבעים שנה שהחנות הזו מציעה בגדים לגברים עם כיסים עמוקים, ביזנסמן שעושים עסקים ברחוב מדיסון והסביבה. החנות ספונה בעץ אלון מבהיק, השטיחים בצבעי חלודה, כחול מלחים ואדום, הכורסאות מעור מפנק והתחושה ספוגת טסטוסטרון כמו בקזינו. המבחר אדיר ונע בין חליפות ובלייזרים מחויטים, מכנסיים תפורים לפי מידה, חולצות, סוודרים ותחתונים, ועד חגורות ממשי עבה ושלייק'ס. בקומה האמצעית יש מבחר קטן לאישה השמרנית. הצוות, למרבה הפליאה, לא פלצני ומאובן.

כתובת: Paul Stuart, 350 Madison Ave., New York, NY, at 45th St. אתר אינטרנט

לונדון
לא רק בבוטיקים היוקרתיים של צ'לסי או בבונד סטריט, ולא רק בהרודס. יש עוד כמה חנויות בלונדון שעושות הרבה רעש וצלצולים סביב הסיילים של כריסטמס.

מיס ללה. נשים עלולות להתעלף רק מלהציץ במבחר משולח הרסן של בגדים תחתוניים וכותנות לילה שחוגג בבוטיק האקסקלוסיבי הזה, שכולו תחרה, סרטים, מלמלה, אניצים ורקמה. אפשר לרכוש פה כתונת לילה ולהיראות כאילו יצאתן זה עתה מהמולן רוז', אך יש גם פריטים במראה בתולי, לצנועות. החנות ממוקמת בסמוך לשדרת פרימרוז שבתקופה האחרונה צצו בה לא מעט בוטיקים שווים. בהתחשב במחירים המאוד-לא-צנועים, שווה לחכות לסייל.
כתובת: Miss Lala's Boudoir, 144 Gloucester Ave, NW1 8JA

קונראן. החנות הכי הכי לכלי בית, מטבח ואמבטיה | צילום: באדיבות אתר www.conranshop.co.uk

קונראן. זו החנות הכי הכי לכלי בית, מטבח ואמבטיה. מבחר מעולה של כלי חרס וסכו"ם, ועד כיסאות ואביזרים לאמבטיה ולמקלחת.
כתובת: The Conran Shop, 55 Marylebone High Street, W1
אתר אינטרנט

סקנדיום. שווה להיכנס ולו רק כדי לשטוף את העיניים בטובין בחנות, המיובאים מסקנדינביה: בדים באיכות מהממת, ספלים, סכו"ם בעיצוב יפהפה, וגם כסאות ומראות.
כתובת: Skandium, 86 Marylebone High Street, W1, או בסמוך לאוקספורד סטריט 400.
אתר אינטרנט

בנגקוק
קשה להאמין שבודהה חגג אי פעם כריסטמס. לעומת זאת, התאילנדים יודעים דבר או שניים במסחר ומצטרפים לחגיגת הסיילים אחרי (וגם לפני) כריסטמס, בעיר החטאים בנגקוק.

סיאם סנטר. Shop till you drop. זו הסיסמה במרכז הקניות הענק Siam Center. יש כאן מבצעי הנחות של עד 80 אחוז במה שידוע

סיאם סנטר. גם התאילנדים מצטרפים לחגיגת הסיילים | צילום: באדיבות www.siamcenter.co.th

כ"מכירת חצות". ההנחות ניתנות על ים של מותגים בלמעלה מ-200 החנויות שבמתחם.

אתר אינטרנט

גטו פביולס. ב-Ghetto Fabulous יש שמות שיגרמו לחובבי המותגים האורבניים לרייר, מה גם שהם יימכרו ב-30 אחוזי הנחה בזמן הסייל . בין המותגים  aNYThing, Crooks&Castels,  Hell Bellz ואחרים.

כתובת: Ghetto Fabulous, Central World Shopping, Ratchaprasong

סינגפור

נדמה שהמזרח הרחוק כולו מצטרף לחגיגה וגם בסינגפור יעשו ה-כ-ו-ל כדי שתקנו. ואם צריך לקשט לשם כך את רחוב אורצ'רד באשוחים הכי מדהימים, להציב סנטות מחייכים על הבניינים ולהשמיע צילצולי פעמונים – מה טוב. חגיגת הקניות ברחוב העסקים והשעשועים הזה היא תאווה לעיניים. נראה אתכם מצליחים לא להיסחף עם נחילי הקונים אל שורת המולים האינסופית, שיש בהם ה-כ-ו-ל, מאופנה ממותגת, נעליים, גאדג'טים (חפיצים), שטיחים ועד קוסמטיקה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.