תפריט עמוד

הנאות קטנות: בילויים אחרי יום עסקים

נסיעת עסקים לא חייבת להסתכם בפגישות עבודה ובדרינק קצר בלובי של המלון בסוף היום. אפשר לשלב טיולים במקומות מעניינים, מסעדות טובות ואפילו מופע מוזיקלי מבדר. הצעות לבילויים ביעדים עסקיים מובילים

אם בעבר השילוב בין ביזנס ופלז'ר נחשב לטאבו, בשנים האחרונות מתחוללת מהפכה בעולם הנסיעות העסקיות, ומתפתחת מגמה חדשה שדווקא משלבת בין שני התחומים (bleisure). במקום לסיים את היום עמוס הפגישות בארוחת ערב קצרה או בדרינק מהיר בלובי של המלון, אפשר לנצל את ההזדמנות להכיר את העיר וליהנות מכל מה שהיא מציעה. הנה המלצות למקומות שכדאי לבקר בהם ביעדי העסקים המובילים בעולם.

שוק לילה בהונג קונג
הונג קונג היא עיר קוסמופוליטית גדולה וסואנת המשמשת מרכז עסקים חשוב לחברות בינלאומיות רבות. שפע של אפשרויות בילוי מחכות לכם כאן, החל ממוזיאונים, מקדשים דתיים ומרכזי קניות גדולים ועד שווקים, מסעדות ואוכל רחוב שאי אפשר לעמוד בפניו. שוק הלילה של רחוב טמפל מציע חוויה סינית אותנטית שלא כדאי להחמיץ, הכוללת עשרות דוכנים עמוסי כל טוב בהם ניתן לרכוש תכשיטים משובצים באבנים טובות, שעונים, טלפונים ניידים ומזכרות סיניות מקוריות ולהתענג על אוכל סיני ואווירה אוריינטלית סוחפת.


שוק הלילה של רחוב טמפל בהונג קונג | צילומים: שאטרסטוק

לאורך הטיילת בשנחאי
העיר המודרנית ביותר בסין היא גן עדן לאנשי עסקים. הבונד (The bund), הרחוב המפורסם שלה השוכן על גדת נהר החואנגפו, יעניק לכם פסק זמן מהנה לאורכה של טיילת מרהיבה, שבחזיתה ניצבים מבנים קולוניאליים מרשימים לצד דוכנים, מסעדות, מועדונים ובתי מלון. הטיילת משקיפה על הבניינים האייקוניים של אזור הסחר פודונג, וכדאי לחצות את הנהר ולבקר במגדל הפנינה האוריינטלית (Oriental Pearl Tower), שמאכלס את מוזיאון ההיסטוריה המרתק של שנחאי ומציג רחובות משוחזרים מימיה הראשונים של העיר, דרך מלחמות האופיום והכיבוש הבריטי ועד תחילת המאה ה-20.


מגדל הפנינה האוריינטלית בשנחאי

העיר האסורה בבייג'ינג
בירת סין מספקת חוויה מסעירה לכל החושים, וגם אם אתם אנשי עסקים ש"ראו כבר הכל" הביקור בה לא יותיר אתכם אדישים. זוהי עיר עתיקה, מלאה באתרים היסטוריים ואוצרות לאומיים יפהפיים, בהם החומה הגדולה, כיכר טיאננמן, קברי שושלת מינג ומקדש השמיים. אבל גולת הכותרת בבייג'ינג היא ללא ספק העיר האסורה, ארמונם מוקף החומה של קיסרי סין. מתחם הארמון הוא מופת ארכיטקטוני המאכלס מאות מבנים וחדרים מרוהטים בפאר סיני מלכותי. כיום פועל בו "מוזיאון הארמון" שמציג אוסף מהמם של תכשיטים ויצירות אמנות של שושלות מינג וצ'ינג.


פסל בכניסה לעיר האסורה בבייג'ינג

הסושי הכי טוב בטוקיו
טוקיו היא עיר נדירה ורבת ניגודים שקשה לתאר בכמה מילים. יש בה שילוב של גורדי שחקים עצומים מול גנים ומקדשים מרהיבים, קצב חיים מודרני מול איפוק מסורתי, תרבות, אמנות והמון אתרים יפים. אך בעיקר יש בה את הסושי הכי טוב בעולם, כמו זה המוגש במסעדת קנסאקה (Kanesaka) השוכנת ברובע גינזה היוקרתי. מדובר במסעדת שף קטנה ומעוצבת להפליא, שמציעה מגוון מלהיב של סושי בשלל טעמים וטקסטורות ומנות פתיחה מעוררות תיאבון בסגנון טוקיו מסורתי, שמכינים לעיני הלקוחות ומגישים בצלוחיות שנראות כמו יצירות אמנות קטנות.
כתובת: B1F, Ginza Misuzu Bldg, 8-10-3 Ginza, Chuo-ku, Tokyo

סשימי במסעדה בטוקיו

מיוזיקל בברודווי בניו יורק
האמפייר סטייט בילדינג או רוקפלר סנטר? שופינג בשדרה החמישית או טיול לילי על גשר ברוקלין? לא משנה כמה תנסו, אי אפשר להספיק את כל מה שיש לניו יורק להציע בזמן קצוב, אבל אפשר לנסות לראות כל פעם קצת. אז אם כבר ביקרתם בכל המקומות השווים ואכלתם במסעדות הכי טובות, זה הזמן לפרגן לעצמכם מחזמר טוב בברודווי. ההמלצה שלנו: שיקגו (Chicago) עתיר התשבוחות והפרסים, המגולל עלילה רומנטית סבוכה ומפותלת על שתי נשים המואשמות ברצח, ומציע חוויה מוזיקלית ניו יורקית במיטבה.


תור בכניסה למחזמר שיקגו בתיאטרון אמבסדור בברודווי


שופינג במייל המופלא בשיקגו
לא רבים מכירים את שיקגו, שנחשבת לאחת הערים היפות בארה"ב. העיר השוכנת על חופה הדרומי של ימת מישיגן, מספקת שפע של אתרים מעניינים ומבנים אדריכלים מרשימים, מוזיאונים, פארקים, תיאטראות ופסטיבלים מצוינים. אזור הלופ (The Loop) הוא מרכז העסקים הראשי וההיסטורי של העיר ומצפון לו נמצא המייל המופלא (The Magnificent Mile), רחוב הקניות המפורסם, בו תוכלו להתענג על חווית שופינג מסחררת עם מאות חנויות של מותגים ורשתות אופנה, בתי קפה ומסעדות מצוינות.


גורדי שחקים במייל המופלא בשיקגו

לשבת בסן פרנסיסקו על המים
סן פרנסיסקו היא עיר נפלאה לעשות בה עסקים, במיוחד אם משלבים בהם נופים יפים, אתרים מרתקים ואווירה מלאת קסם. יש הרבה מה לראות ולעשות בסן פרנסיסקו ובין האתרים הבולטים בעיר נמצאים גשר הזהב והפארק הצמוד אליו, מגדל קויט ופירמידת טרנס אמריקה, שכונת צ'יינה טאון התוססת וכמובן מזח הדייגים (Fisherman's Wharf). זהו רציף דייגים שוקק שיש בו מסעדות, מרכזי קניות ומופעי רחוב, ונחמד לשבת בו בשעות הערב מול הנוף המשגע ולצפות בלהקות של אריות ים המשתובבים במים.

מסעדת Fog Harbor במזח הדייגים בסן פרנסיסקו | צילום: Fog Harbor ©

אמנות עכשווית בסן חוזה

בירת עמק הסיליקון היא עיר בעלת קסם מיוחד, שמלבד חברות הייטק משגשגות מציעה גם אטרקציות מהנות ומעניינות. בין נקודות הציון החשובות בסן חוזה נמצאים גן ורדי המורשת, פארק ההיסטוריה, ספריית מרטין לותר קינג ומצפה הכוכבים "ליק". שוחרי האמנות ישמחו לגלות כאן את מוזיאון האמנות של סן חוזה (San Jose Art Museum), שמתמקד באומנות קליפורנית עכשווית ומציג אוספים מאלפים של ציורים, תצלומים, יצירות מפוסלות ויצירות זכוכית.
כתובת: 10 S Market St, San Jose, CA1

בילוי לילי בציריך
מי שמגיע לעיר הגדולה ביותר בשוויץ מגלה עיר נעימה ומצוחצחת שנראית כמו כפר גדול ושלו. מלבד תעשיית הבנקאות, שוקולד מעולה ושעוני יוקרה, יש בציריך פארקים ירוקים, רחובות קניות מהודרים וחיי תרבות מהמעלה הראשונה. גם בתחום הקולינריה וחיי הלילה מצפה לכם הפתעה נעימה. בין הסמטאות הציוריות של העיר העתיקה תמצאו מסעדות מצוינות, כמו מסעדת Lindenhofkeller שמציעה צלי עגל עשיר ונימוח וכ-600 סוגים של יינות, פאבים שוקקים ובתי יין מסוגננים. גם באזור התעשייה הישן של העיר מתרחשת סצינה לילית, עם מועדוני ריקודים בהם תוכלו לפזז בחברת המקומיים.


העיר העתיקה של ציריך בשעת ערב

קפה ועוגה בווינה
ערים רבות באירופה חולקות מאפיינים דומים, בעיקר בתחום הארכיטקטורה, אולם בירת אוסטריה, למרות היותה עיר אירופאית קלאסית, ניחנה בקסם ייחודי שאין בשום מקום אחר. יש בה אמנם ארמונות מרשימים, מוזיאונים חשובים וכנסיות גדולות, אבל הכל אפוף בניחוח רומנטי של פעם. כזה הוא בית הקפה והקונדיטוריה דמל (Demel), בעל ההיסטוריה המפוארת, שמציע קפה מצוין ושוקו חם נפלא יחד עם מגוון מעלף של טורטים, עוגיות ומיני מתיקה, שהיו חביבים גם על הקיסר פרנץ יוזף ובני משפחת המלוכה האוסטרית.
כתובת: , Vienna Kohlmarkt 14‬

סיום מתוק במיוחד ליום עסקים בבית קפה וינאי

טיול בעיר העתיקה של פרנקפורט
פרנקפורט על המיין היא אחת הערים החשובות בגרמניה ובירתה הכלכלית של אירופה. היא גדושה באטרקציות מכל הסוגים ומציעה היסטוריה עשירה לצד תרבות מגוונת, קולינריה מפותחת וחיי לילה תוססים. אם יש לכם כמה שעות פנויות צאו לטיול ברובע רומרברג (Römerberg), הרובע ההיסטורי המשוחזר של העיר. מסביב לכיכר המזרקה היפה נמצאים בניין העירייה, כנסייה גותית דרמטית, מסעדות ובתי קפה, שנעים לשבת בהם אחרי יום של פגישות, ליהנות ממשקה וארוחה טובה ולצפות בעוברים ושבים ובנוף המרתק.


העיר העתיקה של פרנקפורט

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.