תפריט עמוד

המלונות הכי מטורפים בעולם

סוויטה יוקרתית במטוס בואינג בלב יער גשם, חדרים יוצאי דופן בראש מנוף, סוויטה חצובה בעומק האדמה או יחידות אירוח בתוך קפסולות התלויות על ענפי עצים - בחרנו בשבילכם כמה מלונות משוגעים מסביב לעולם, באוויר, בים וביבשה (וגם מתחת לה)

חופשה היא הזדמנות נהדרת להגשים חלומות. אם בעבר זה התבטא בעיקר ביעד עצמו ובפעילויות במהלך החופשה, הרי שבשנים האחרונות המקום שבו לנים הפך כר פורה למימוש פנטזיות. אז אם תמיד חלמתם לישון בראש מנוף או עמוק מתחת לאדמה, להירדם בין צמרות העצים או להתעורר מתחת למים – יש לנו הצעות בשבילכם למלונות משוגעים במיוחד:

Free Spirit Spheres, האי ונקובר, קנדה

לפני שנים לא רבות, בקתות על עצים היו הדבר החם בתיירות האקולוגית. במלון Free Spirit Spheres שבאי ונקובר במערב קנדה מציעים שדרוג לבקתות האלה. המלון מורכב מקפסולות עץ עגולות, התלויות בין העצים ביער גשם. הגישה היחידה אל החדרים-קפסולות היא דרך גשר עץ תלוי, המתחבר לגרם מדרגות ספירלי שמתפתל סביב גזע עץ.

אחת הקפסולות התלויות בין ענפי העצים | צילום: Steven Olmstead Photography

אחת הקפסולות התלויות בין ענפי העצים | צילום: Steven Olmstead Photography

במלון יש בסך הכל יש שלוש קפסולות כאלה, הנבדלות בגודל ומתאימות לאורח בודד עד שלושה אורחים (רק למבוגרים). בכל קפסולה יש כמה חלונות (כולל אחד בתקרה) שמכניסים פנימה את האור ואת נופי היער, מיטה זוגית, שולחן אוכל קטן, מקרר קטן וכיור. המקלחת והשירותים (פרטיים לכל יחידה) נמצאים במרחק חמישים מטר מהחדר, על קרקע יציבה. אתר אינטרנט

כך נראות הקפסולות של Free Spirit Spheres מבפנים | צילום: Adam Clarke

כך נראות הקפסולות של Free Spirit Spheres מבפנים | צילום: Adam Clarke

Costa Verde, קוסטה ריקה

בלב הפארק הלאומי מנואל אנטוניו בקוסטה ריקה, ניצב מטוס בואינג 727 שבמבט ראשון נראה כאילו התרסק בין צמרות העצים. אם מסתכלים טוב יותר מבחינים שהמטוס ניצב באלכסון על בסיס בגובה 15 מטר מעל הקרקע. המטוס הזה הוא למעשה סוויטה, אחת ויחידה, במלון Costa Verde, ומלבדה יש חדרים סטנדרטיים (עם נוף לא סטנדרטי בכלל) לצד בונגלוס וקוטג'ים.

מטוס בואינג 727 שנראה כאילו התרסק ביער הוסב לסוויטה מפנקת

מטוס בואינג 727 שנראה כאילו התרסק ביער הוסב לסוויטה מפנקת | צילום: באדיבות Hotel Costa Verde

המטוס, שנבנה ב-1965 וסיים את חייו במגרש גרוטאות, הוסב לסוויטה מפנקת עם שני חדרי שינה עם נוף מרהיב של היער והים. הסוויטה מרוהטת ברהיטי עץ טיק מאינדונזיה, ויש בה מטבחון, אמבטיה ומרפסת חיצונית, שבה תוכלו ליהנות לא מהנוף אלא גם מקופים, עצלנים ותוכיים שקופצים לבקר. להשוואת מחירים והזמנות למלון זה לחצו כאן

הסוויטה במטוס - חיפוי מעץ טיק, רהיטים מעוצבים ונוף לג'ונגל

הסוויטה במטוס – חיפוי מעץ טיק, רהיטים מעוצבים ונוף לג'ונגל | צילום: באדיבות Costa Verde

Palacio de Sal, בוליביה

בדרום-מערב בוליביה, במדבר המלח העצום סלאר דה אויוני, אך טבעי שיקום שם מלון המלח הראשון בעולם, Palacio de Sal. המלון עשוי כולו ממלח – הקירות, התקרה, הרצפה ואפילו המיטות (אל דאגה, על המיטות יש מזרנים נוחים ומצעים מפנקים). ל-16 החדרים, המעוצבים בסגנון מודרני, יש תקרה  דמוית כיפה העשויה מבלוקים של מלח. גולת הכותרת היא המרחבים האינסופיים של מדבר המלח הנשקפים מהמרפסת, ובחלק מהחדרים אפילו מהמיטה. אתר אינטרנט

מלון המלח בסלאר דה אויוני, בוליביה

Montana Magica Lodge, צ'ילה

בליבה של שמורת הטבע Hulio Hulio בצ'ילה, בין עצי היער, מתבלט מבנה שנראה כאילו נלקח מסיפור אגדה. זהו מלון Montana Magica Lodge, שצורתו החרוטית מזכירה הר געש. המלון מכוסה בצמחייה ומראשו נופל מפל, כך שהוא משתלב להפליא בסביבתו.  להשלמת החוויה, הגישה למבנה אפשרית רק דרך גשר מתנדנד התלוי גבוה בין העצים.

הסוואה מושלמת: אם תסתכלו טוב, תגלו את מלון Montana Magica בין העצים מסביב

הסוואה מושלמת: אם תסתכלו טוב, תגלו את מלון Montana Magica בין העצים מסביב

האווירה הקסומה נמשכת גם בתוך החדרים עצמם, הבנויים מעץ טבעי – מהרצפה ועד התקרה, כולל הרהיטים. הלובי מוקף בחלונות ענק שמכניסים את נוף היער פנימה. בשמורה מסביב תמצאו יער בתולי, הר געש, אגמים חבויים ומעיינות חמים.
להשוואת מחירים והזמנות במלון זה לחצו כאן

מלון Montana Magica. האווירה הקסומה נמשכת גם בתוך החדרים | צילום: Huilo Huilo Biological Reserve

חדר מעץ טבעי במלון Montana Magica | צילומים באדיבות Huilo Huilo Biological Reserve

Crane Hotel, אמסטרדם

לא לבעלי פחד גבהים: Crane Hotel Faralda הוא מלון סוויטות קטן הממוקם בראש עגורן בשכונת אמסטרדם נורד ההיפסטרית ומציע תצפית נהדרת ולא שגרתית על העיר. במלון יש שלוש סוויטות מעוצבות להפליא הממוקמות בגובה של כ-45-35 מטר.

ללון על הגובה: מלון Crane ממוקם במרומי עגורן

ללון על הגובה: מלון Crane ממוקם במרומי עגורן | צילום באדיבות Crane Hotel Farlada

הסוויטות המרווחות מחולקות לשני מפלסים והן כוללות אמבט בחלל החדר, מכונת קפה ומיני בר. כל סוויטה מעוצבת בסגנון שונה ולא שגרתי  – סוויטת הרוח החופשית מעוצבת בסגנון מודרני עם השפעה תעשיתית ויש בה פסל של פינגווין ופוחלץ של טווס ליד המיטה. הסוויטה הסודית שוכנת במה שהיה פעם חדר מכונות ויש בה משהו רומנטי, עם הרבה כחול וסגול ואמבט נחושת ליד המיטה. בסוויטה המיסטית הצבעים שחור, זהב ואדום שולטים. לפינוק מושלם אפשר להזמין ארוחת בוקר עם שמפניה לחדר. בראש העגורן יש ג'קוזי שמשקיף על כל העיר ואם אתם צריכים עוד קצת ריגושים, אפשר לקפוץ משם קפיצת בנג'י.
להשוואת מחירים והזמנות במלון זה לחצו כאן

סוויטה במלון Crane. נוף לעיר ופוחלץ של טווס ליד המיטה | צילום: Denise Keus

סוויטה במלון Crane. נוף לעיר ופוחלץ של טווס ליד המיטה | צילום: Denise Keus

Kruisherenhotel, מאסטריכט, הולנד

מנזר וכנסייה גותית מהמאה ה-15 הוסבו למלון חמישה כוכבים יוקרתי בלב המרכז העתיק של מאסטריכט. השילוב בין הכנסייה הגותית, עם החלונות המעוטרים בוויטראז'ים והתקרות המקומרות, לבין העיצוב הנקי והסופר מודרני של החדרים הוא שהופך את המלון הזה למעניין כל כך.

מלון kruisheren. כנסייה גותית ומנזר שהוסבו למלון יוקרתי ומוקפד | צילום: באדיבות מלון Kruisheren

מלון kruisheren. כנסייה גותית ומנזר שהוסבו למלון יוקרתי ומוקפד | הצילום באדיבות מלון Kruisheren

60 חדרי המלון נמצאים במבנה המנזר והם מעוטרים בפריטים בעיצוב פיליפ סטארק ולה קורבוזייה ומאובזרים במכונות אספרסו ומקלחות גשם. המסעדה ממוקמת בחלל המרכזי של הכנסייה, עם תקרות מקומרות, חלונות ויטראז' וציורי קיר.
להשוואת מחירים והזמנות במלון זה לחצו כאן

המסעדה של מלון Kruisheren ממוקמת בחלל המרכזי של הכנסייה צילום: באדיבות מלון Kruisheren

המסעדה של מלון Kruisheren ממוקמת בחלל המרכזי של הכנסייה | הצילום באדיבות מלון Kruisheren

The Sala Silvermine Hotel, שוודיה

אם תמיד חלמתם לגור מתחת לאדמה, תוכלו להגשים את הפנטזיה ב-The Sala Silvermine Hotel. זהו מכרה כסף לשעבר שנחצבה בו הסוויטה העמוקה בעולם – 155 מטר מתחת לפני הקרקע. כצפוי, זהו חדר אפל וקריר, שהלינה בו בהחלט לא מתאימה לסובלים מקלסטרופוביה.

עמוק באדמה: חדר אפלולי וצונן ב-Sala Silvermine | צילום Maria Andersson, באדיבות Sala Silvermine

עמוק באדמה: חדר אפלולי וצונן ב-Sala Silvermine | צילום Maria Andersson, באדיבות Sala Silvermine

בדרך לחדר תעברו במחילות מפותלות ותראו אגמים תת קרקעיים. עם הגיעכם לחדר המלווה ישאיר לכם סל עם גבינות, פירות, שוקולד ושמפניה ויעזוב אתכם עד ליום המחרת, כשבינתיים תוכלו ליהנות מתחושת הניתוק האולטימטיבית. אם תחושו צורך לתקשר עם העולם החיצון תוכלו לשוחח עם עובד המלון (שנמצא מעל הקרקע) באמצעות אינטרקום. כדאי להצטייד בבגדים חמים כי הטמפרטורה במכרה עומדת על שתי מעלות (הסוויטה עצמה מחוממת ל-18 מעלות).אתר אינטרנט

אגם תת קרקעי בדרך לחדר ב-Sala Silvermine | צילום: Lars Olsson, באדיבות Sala Silvermine

אגם תת קרקעי בדרך לחדר ב-Sala Silvermine | צילום: Lars Olsson, באדיבות Sala Silvermine

Manta resort, זנזיבר

האי פמבה הוא אחד האיים היפים והבתוליים בזנזיבר, ובמיקום כזה, גם מקום השינה הסטנדרטי ביותר הופך להיות גן עדן. עם זאת, לחוויה בלתי נשכחת באמת הזמינו את החדר התת מימי ב-Manta Resort. זהו החדר המיוחד ביותר במלון, אשר מרבית חדריו הם בונגלוס על החוף (גם זה, אם להודות על האמת, נשמע בכלל לא רע).

Manta Resort. חדר צף בלב ים טורקיז | צילום: באדיבות Manta Resort ©

Manta Resort. חדר צף בלב ים טורקיז | צילום: באדיבות Manta Resort ©

החדר צף בלב הים, כאשר המפלס העליון שלו נמצא מעל המים וכולל לאונג' וחדר רחצה. משם אפשר לעלות בסולם לגג המבנה,  לתפוס שמש או לצפות בכוכבים בשמי הלילה. ואפשר גם לרדת בסולם למפלס התחתון הנמצא כולו מתחת למים. שם נמצאת המיטה, ואפשר לשכב בה ולצפות מהחלונות בהמוני הדגים הצבעוניים השוחים מסביב. בלילה תאורה מיוחדת מושכת את הדיונונים והתמנונים.
להשוואת מחירים והזמנות במלון זה לחצו כאן

מן החלונות בחדר התת ימי ב-Manta Resort אפשר להשקיף על עולם תת ימי עשיר | צילום באדיבות © Manta Resort

האוקיינוס ודייריו נשקפים מחלונות החדר התת ימי של Manta Resort | צילום באדיבות Manta Resort ©

SiloStay, ניו זילנד

אזור ליטל ריבר (Little River) לא התברך באטרקציות עוצרות נשימה כמו מקומות אחרים בניו זילנד. זהו אזור חקלאי מבודד למדי, הרחק מהמולת התיירים, אבל יש בו אטרקציה אחת שבשבילה שווה להגיע לכאן: בלב הנופים הפסטורליים ניצבים עשרה גלילי מתכת צרים וגבוהים – ממגורות תבואה שהוסבו לחדרי מלון ידידותיים לסביבה.

Silo Stay. בתוך כל ממגורה מסתתר חדר מלון מודרני

Silo Stay. בתוך כל ממגורה מסתתר חדר מלון מודרני

וככה זה נראה מבפנים

וככה זה נראה מבפנים

בקומת הכניסה תמצאו מטבחון מאובזר, פינת ישיבה, שירותים ומרפסת חיצונית. גרם מדרגות מוביל לקומה העליונה שבה יש חדר שינה מודרני ומרפסת. כל היחידות מאובזרות בטלוויזיה עם מסך ענק, ערוצי לווין, מכשיר DVD ואינטרנט אלחוטי, אבל כדאי לאמץ את ההמלצה של בעלי המקום, להתנתק מהמסכים, להירגע ולעשות מדיטציה.
להשוואת מחירים והזמנות במלון זה לחצו כאן

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.