תפריט עמוד

המלונות הכי רומנטיים בעולם

מה הופך בית מלון מסתם בניין נאה עם מסעדה טובה וחדר שנעים להעביר בו את הלילה למקום הכי רומנטי בעולם, כזה ששווה לעבור חצי עולם כדי להגיע אליו? קשה לנתח את אותו מרכיב חמקמק, זה שמצליח להתגנב ללב ולגרום לכם לרצות להישאר עוד ועוד ועוד. לפעמים זאת החברה – בן זוג מושלם או חברת נפש אהובה. לפעמים זה השירות, מישהו שיודע לנחש מה תרצו עוד לפני שאתם עצמכם ידעתם. כמעט תמיד זה הנוף – ים פרוש עד קצה האופק, הרים נישאים שפסגותיהם מושלגות, חדר הצופה אל גנים פורחים באלפי גוונים מסחררים. לרוב זה הגודל – קל יותר להרגיש נאהבים במלון של עשרה חדרים מאשר בקומפלקס המתגאה בתואר "הגדול ביותר ביבשת אמריקה". וכמובן, המרחק. בקתת קש בבורה בורה תמיד תהיה רומנטית יותר ממלון המשקיף על החוף בנתניה.

כל אחד מהמלונות לפניכם יכול להפוך למקום המיוחד הזה, זה שהלב יתרחב בו והרומנטיקה תלבלב. נופים נפלאים, חופים קסומים, חדרים מפנקים, מיקום מושלם – כל המרכיבים נמצאים כאן. השאר תלוי בכם.

גואטמלה: פנינה קולוניאלית
העיר היפהפייה אנטיגואה גואטמלה, שנמצאת במרכז גואטמלה, הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו בזכות בתיה הצבעוניים והמבנים הקולוניאליים הרבים שהשתמרו בה. היופי שבחוץ גולש אל תוך מלון הבוטיק המרהיב פוסדה דל אנגל (Posada del Angel, פונדק המלאכים). שבע סוויטות, כל אחת מרוהטת ברהיטים ייחודיים ההולמים את שמה (סוויטת הוורד, החדר הכחול וכדומה), ומצוידת במיטה רומנטית להפליא, באח עם עצים ובכורסאות רכות ומזמינות. תקרות עם קורות עץ מוסיפות לקסם. פייר טרודו, ראש ממשלת קנדה בעבר, נהג להתארח כאן וקרא למקום "פנינה אמיתית". בתום היום הראשון ודאי תסכימו איתו.

פוסדה דל אנגל
מחיר: מ-175 דולר ללילה
אתר אינטרנט

פוסדה דל אנגל.  היופי שבחוץ גולש אל תוך מלון הבוטיק המרהיב  הזה

המלדיביים: להסתכל על הדגים בגובה העיניים
אם חשקתם בחופשה מהסרטים והכסף לא משחק תפקיד, שימו פעמיכם אל קונרד מלדיב רנגלי איילנד (Conrad Maldives Rangali Island), מלון שהמילה מדהים קטנה עליו בכמה מידות. המלון שוכן על שני איים זעירים באוקיינוס ההודי, חלק מהאיים המלדיביים, שכל הקלישאות המוכרות מתגשמות בהן עד תום: דקלי קוקוס דקיקים, חופים לבנים כקמח ומי טורקיז צלולים כבדולח. בתפאורה המושלמת הזאת תמצאו וילות בגדלים שונים – גדולות, ענקיות וענקיות במיוחד (אלה כמובן לא השמות הרשמיים אבל איך תגדירו סוויטות שנעות בין 75 ל-300 מטרים רבועים?), חלקן ממוקמות על החול הרך, אחרות נבנו על עמודים בתוך המים כשגשרי עץ מובילים לפתחן. ההפתעות לא נגמרות כאן: במסעדה התת מימית אפשר לאכול דגים ובה בעת לצפות בחבריהם שוחים בחדווה מעל ובספא המדהים תוכלו להתפנק בטיפולים היאים למלכים. הכל נפלא, חוץ מהידיעה שבסוף כל חלום מגיעה יקיצה, ובמקרה הזה היא עלולה להיות קשה במיוחד.

קונרד מלדיב רנגלי איילנד
מחיר: מ-1,295 דולר ללילה
אתר אינטרנט

אוסטרליה: גן עדן עכשיו
מאי טאי רזורט (Mai Tai Resort) הוא המקום המושלם למי שחפץ להתנתק מסאון החיים. לא תמצאו פה יותר משמונה אורחים בבת אחת, שכן המלון מציע רק ארבעה חדרים. המיקום נפלא: על ראש גבעה בצפון-מזרח אוסטרליה, קילומטרים ספורים מהאוקיינוס השקט באזור שונית האלמוגים הגדולה, ועם זאת הנוף מסביב הררי וירוק. הכביש הפרטי המוביל למלון הזעיר והצמחייה הטרופית העשירה שמקיפה אותו מעצימים את התחושה שהגעתם לגן עדן. הסוויטות מרוהטות במינימליזם עם נגיעות מהמזרח – האי באלי הוא מקור ההשראה – והמארחים, אנתוני ואנדרה, חביבים עד מאוד. אחרי ארוחת בוקר של פירות טרופיים על המרפסת, תתקשו להבין איך לא הגעתם הנה קודם.

מאי טאי רזורט
מחיר: מ-320 דולר ללילה
אתר אינטרנט

מאי טאי. החדרים מרוהטים במינימליזם עם נגיעות מהמזרח

סיאטל: על קו המים
מלונות רבים נמצאים בקרבת הים, רבים עוד יותר ממוקמים בלב עיר. אבל מעטים נמצאים על קו המים במרכזה של עיר תוססת. אדג'ווטר (The Edgewater) נהנה משני העולמות: הוא נמצא בלב סיאטל, נושק למימי המפרץ – למעשה, מרפסת המסעדה תלויה מעל המים. חדרים אחדים משקיפים על המפרץ, אחרים על קו הרקיע של סיאטל. ולמרות שהעיר נמצאת ממש מעבר לדלת, המלון מקרין חמימות כפרית: ריהוט עץ כבד, שטיחים עבים, דובוני פרווה מוטלים ברישול מכוון על הספות. בשקיעה, כשמפרץ נצבע בכתום והאוניות הגדולות שטות מול החלון שלכם, ודאי תחושו צביטה של קנאה במאות אלפי האנשים שמתעוררים כל בוקר אל היופי הזה.

אדג'ווטר
מחיר: מ-210 דולר ללילה
אתר אינטרנט

אדג'ווטר. חמימות כפרית בלב העיר, אל מול מפרץ יפהפה


פלורידה: להרגיש כמו מיליון דולר
עד שתתיידדו עם מיליונר שיזמין אתכם לחופשה באי הפרטי שלו, הנה הדבר הטוב הבא: ליטל פאלם אילנד (Little Palm Island), מלון-ספא על אי פרטי בפלורידה קי. השקט מוחלט: אין פה כבישים וכמובן גם לא מכונית והחדרים נטולי טלוויזיות וטלפונים. בין הדקלים האלגנטיים פזורות 30 בקתות עם מרפסות עץ וגגות קש. אבל אל תתנו למראה הפשוט להטעות אתכם: המקום מלא פינוקים מהדרגה הגבוהה ביותר, החל בריהוט המרהיב בחדרים וכלה בארוחות גורמה המוגשות על חוף הים. יש גם ספא חלומי המציע עשרות דרכים להירגע – מטבילה באמבט פרחים טרופיים ועד מסאז'ים בסגנון המזרח הרחוק. כשתשבו בלילה על מזח העץ, כוס יין ביד ורחש הגלים באוזניים, לגמרי לא בטוח שתרצו לחזור לעולם האמיתי.

ליטל פאלם אילנד
מחיר: מ-625 דולר ללילה לחבילה בסיסית (הכוללת שיט אל האי, משקאות לא אלכוהוליים וספורט ימי)
אתר אינטרנט

ליטל פאלם איילנד.  הכי קרוב לאי פרטי משלכם

ונציה: להתעורר מעל תעלה
מה לא נאמר על ונציה? שהיא שוקעת, פיזית ורוחנית, שהיא עיר מתה, שתושביה בורחים ממנה. הכל נכון, ובכל זאת, בעינינו ונציה היא אחת הערים היפות והכובשות בעולם. הארמונות המתקלפים, התעלות הקטנות שנושקות לסימטאות הצרות, הגשרים הקמורים שחוצים את התעלות – כל אלה הופכים את ונציה למקום קסום מעין כמוהו, במיוחד באזור הגטו היהודי. ובדיוק באזור הזה שוכן מלון Ca' Dogaressa, שמאגד את כל הקסם הוונציאני במקום אחד. המלון הקטן ממוקם בבניין עתיק יפהפה שניצב ממש על גדות תעלת Cannaregio הציורית, במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת המרכזית. הריהוט העתיק, הטפטים הדהויים משהו על הקירות, התעלה שנשקפת מחלונות הסוויטה ומרפסת הגג המקסימה – כל אלה הופכים את השהות כאן לחוויה ייחודית ורומנטית מאוד, והכל במחיר מצחיק.

מלון קא' דוגרסה
Fondamenta di Cannaregio 1018
מחיר: החל מ-70 אירו
אתר אינטרנט

המרפסת במלון קא' דוגרסה. כל הקסם הוונציאני במקום אחד

פריז: שיק מעוצב
לא קשה להרגיש נאהבים בעיר הכי רומנטית בעולם, אבל אם מצאתם מלון קטן ונפלא במיקום נהדר – האושר ירגיע לשחקים. כזה הוא מלון לה פטיט פריז (Le Petit Paris), בלבו של הרובע הלטיני, לא רחוק מגני לוקסמבורג. מאחורי חזית מהמאה ה-17 מסתתר מלון בוטיק בן 20 חדרים, שעבר לאחרונה שיפוץ יסודי ועיצוב מחודש. החדרים אמנם קטנים אבל נוחים להפליא, וכל חדר מעוצב בסגנון שונה, כשהקו המנחה הוא שילוב מוצלח במיוחד בין נגיעות קלאסיות לנוחות עכשווית. המלון מציע גן נעים לישיבה נינוחה ואינטרנט אלחוטי בחינם, למי שחייב להתעדכן גם בעיצומה של חופשה רומנטית. שירות מאיר פנים משלים את החוויה.

לה פטיט פריז
214 Rue Saint Jacques
מחיר: מ-185 אירו ללילה לחדר זוגי
אתר אינטרנט

אוהל בקליוקוט וילדרנס רזורט. מחנאות מפנקת במיוחד

קנדה: רומנטיקה ירוקה
תשכחו מכל מה שידעתם על לינה באוהלים. קליוקוט וילדרנס ריזורט (Clayoquot Wilderness Resort) הוא מלון אוהלים בלב שמורה ביוספרית בקנדה. הטבע המתפרץ מסביב, התפיסה הירוקה, מיטות העץ היפהפיות בתוך אוהלים לבנים חלומיים – כל אלה הופכים את השהות כאן לחוויה חד פעמית. הספא מציע טיפולים הוליסטיים אל מול נוף עוצר נשימה. הריחוק מאזורים מיושבים פירושו שאין בסביבה מסעדות או חנויות להצטיידות, ולכן הלינה פה היא חלק מחבילת "הכל כלול" הכוללת שלוש ארוחות ביום, חטיפים ושתייה (גם אלכוהולית), עיסויים וטיפולים הוליסטיים ופעילויות מודרכות בטבע כמו רכיבה על סוסים, צפייה ביונקים ימיים ומסע דיג. אין ספק, מחנאות מעולם לא היתה מענגת (או יקרה) כל כך.

קליוקוט וילדרנס ריזורט
מחיר: חבילות "הכל כלול" החל מ-4,750 דולר לאדם לשלושה לילות.
אתר אינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.