תפריט עמוד

המלון הגסטרונומי נובו בדרכו לוורשה

השף היפני הנודע מטסוהיסה נובו והשחקן רוברט דה נירו, השותפים ברשת של מסעדות יוקרתיות ומלונות ייחודיים, מגיעים לוורשה, בירת פולין, עם מלון גסטרונומי חדש ומסקרן

אם תמיד חלמתם לאכל באחת מהמסעדות של השף היפני המהולל מטסוהיסה נובו, אבל המחשבה שתצטרכו לטוס 10 או 20 שעות בשביל ארוחה הרתיעה אתכם, עכשיו החלום קרוב מתמיד. בחודש אוגוסט 2020 ייפתח הסניף הראשון של מלון ומסעדת נובו בוורשה, בירת פולין. על הקונספט הייחודי אמונים השף מטסוהיסה נובו, השחקן ההוליוודי רוברט דה נירו ומפיק הסרטים מאיר טפר.

מלון Nobu Warsaw החדש יציע 117 חדרים מרשימים, מתחם ספא מפנק, בית קפה, בר, חדרי פגישות אינטימיים ואולם אירועים גדול, שאפשר יהיה להתאים לחללים שונים, בהתאם לצרכי האורחים. אבל, כמובן, הדבר שכולם מחכים לו בכיליון עיניים הוא הצד הגסטרונומי. מסעדת Nobu הראשונה נפתחה במנהטן בשנות התשעים, מאז נפתחו מעל 40 מסעדות נוספות ברחבי העולם. הגסטרונומיה של שף נובו מבוססת על פילוסופיית החיים היפנית. בין מנות הדגל של השף נציין רק אחת: דג קוד שחור המוגש עם רוטב מיסו קטיפתי.

לרשת מלונות נובו יש כיום עשרה סניפים ברחבי העולם, בין השאר בלאס וגאס, מיאמי ואיביזה. כעת, כאמור גם ורשה, בירת פולין, מצטרפת. כל אחד ממלונות הרשת ייחודי ושונה מהאחרים, כשהתכנון הוא ברוח המקום בו הוא נמצא. הסניף החדש בוורשה הוא פרויקט שאפתני במיוחד: בית דירות היסטורי שחודש ושופץ בשילוב מבנה חדש לחלוטין, בעל חזית מרשימה מזכוכית ואבן, עם צמחייה המקשטת את המרפסות המלון. עיצוב הפנים גם הוא משתלב בהרמוניה מושלמת עם המבנים: החדרים בבניין המשופץ משלבים את מיטב מסורות האדריכלות והאמנות של ורשה, בעוד שהאגף החדש מעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי. עכשיו רק נותר לקוות שהטיסות לפולין יתחדשו בהקדם וגם הישראלים יוכלו ליהנות מחוויית האירוח והקולינריה של המותג Nobu. פרטים והזמנות באתר המלון.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.