תפריט עמוד

המדריך המלא לטיול משפחתי בטוקיו

טוקיו, המשלבת בין קדמה טכנולוגית למסורות עתיקות, היא אחד היעדים המעניינים והמסקרנים ביותר למשפחות. רובוטים עתידניים, אורות ניאון מסחררים, פארקי שעשועים, גנים ואפשרויות טיול בטבע ליד העיר - כל אלה ישמחו במידה שווה את הילדים וההורים

טוקיו היא מקום נהדר לבלות בו עם ילדים. היא משלבת בין מסורת עתיקת שנים לקדמה טכנולוגית מדהימה, אורות ניאון מסנוורים במרכזי הקניות, מתאבקי סומו כבדי משקל, רובוטים עתידניים, גנים מעוצבים להפליא ושפע של אטרקציות נהדרות לכל המשפחה. אם ברצונכם להגיע אל היעד הנכסף, טיסות לטוקיו אורכות כ-11 שעות ובסופן תגיעו ארץ השמש העולה. הנה כמה המלצות שימושיות שיסייעו לכם במלאכה.

היכן ישנים?

אם אתם מתלבטים היכן לישון, דעו כי מרבית המלונות בטוקיו מספקים מיטת תינוק (לעתים הדבר כרוך בתשלום נוסף) ובחלק מהמלונות יש חדרים גדולים או חדרים עם דלת מקשרת. מומלץ לבדוק את האפשרויות טרם ההזמנה.

אפשרות נוספת ללינה היא בבתי הארחה או אכסנייה. המחיר, כמובן, נמוך יותר,  על אף שלרוב אין תמחור זול יותר לילדים. עם זאת, מתקני האירוח הללו מצוידים לרוב במטבח, הדבר יאפשר לכם להכין את ארוחותיכם במקום, כך תוכלו לחסוך כסף על ארוחות בחוץ.

אם תעדיפו חווית לינה אותנטית יותר, תוכלו לבחור בבתי "Minshuku". מדובר בבתי הארחה או צימרים המציעים חוויה יפנית מסורתית המאפשרת לחוות את אורח החיים המקומי, כמו גם להכיר את המקומיים מקרוב, הרחק ממרכזי התיירות. הלינה נעשית על גבי פוטונים וארוחת הבוקר, לרוב, תוגש במשותף עם המטיילים האחרים במקום. כחלק מהלינה המסורתית, נהוג לישון בפוטון משותף – הורים וילדים. זוהי, כמובן, אפשרות זולה יותר אך במקרה בו אתם מעדיפים לישון בנפרד, תאלצו לשלם על פוטון נוסף.

ניידות בטוקיו עם ילדים

טוקיו נחשבת לאחת הערים הבטוחות בעולם. תיירים ומקומיים כאחד משוטטים בה בכל שעות היממה, כך שגם אם תיאלצו לישון במקום מרוחק מהמרכז או ללכת מעט ברגל, תוכלו לעשות זאת בתחושת ביטחון מקסימלית. הוסיפו לכך את התחבורה המעולה שמציעה העיר ותקבלו יעד מעולה לטיול משפחתי.

משפחות המבקרות עם ילדים בטוקיו זוכות ליחס מועדף על ידי המקומיים. היפנים חולקים כבוד גדול לילדים, לכן אם תמצאו את עצמכם נאלצים לעמוד בפתח המטרו, סביר להניח שמיד יציעו לכם מקום ישיבה נוח.

נסיעה ברכבת

על אף שבטוקיו יש רשת אוטובוסים נוחה למדי, הדרך הנוחה ביותר להתנייד בעיר היא באמצעות נסיעה ברכבת. טוקיו מונגשת היטב לנוסעי התחבורה הציבורית. היא מרושתת בשירותי מטרו החולשים על העיר כולה ובכל התחנות יש מעלית, כך שלא תיאלצו לסחוב את הטיולון או להקשות על הילדים במדרגות. הנסיעה ברכבת היא ללא תשלום עד גיל שש ומגיל שש עד 11 יש הנחה של 50 אחוז

נסיעה במונית

מונית היא גם דרך נוחה מאוד להתנייד בעיר  והיא אפילו מוצעת במחירים סבירים למדי. ביפן לא נוהגים לתת טיפ לנהגי מוניות ולא זו בלבד, אלא שמצופה מנהג המונית לפתוח ולסגור את הדלת האחורית. רוב היפנים דוברים אנגלית סבירה, אך הדבר לא בהכרח כולל את נהגי המוניות, לכן מומלץ לכתוב את כתובת הנסיעה על דף או להצביע לו על הכתובת במפה.

אטרקציות עם ילדים

  • פארק אינוקאשירה – אחד המקומות היפים ביותר בטוקיו ואחד המובילים לבילוי נעים למשפחות. במקום ניתן לערוך פיקניק, ליהנות מהנוף היפה ולצאת לשייט נעים באגם הממוקם בלב הפארק.
  • פארק השעשועים Hanayashiki – זהו פארק השעשועים העתיק ביותר ביפן, הממוקם בסמוך למקדש סנסו ג'י. הפארק נבנה בשנת 1853 והוא מציע מגוון אטרקציות מהנות המתאימות לילדים, לצד חנויות מזכרות, מסעדות ופינות מנוחה.
  • מוזיאון Edo-Tokyoדרך נהדרת ללמוד על ההיסטוריה של טוקיו, לילדים ומבוגרים כאחד. המוזיאון חושף את מבקריו להיסטוריה המיוחדת של העיר, באמצעות הצגות מרשימות ואמצעים וויזואליים מושכים.
  • הר טקאו – אחד מאתרי הטיולים הפופולריים ביותר בטוקיו. ההר היפהפה מושך אליו אלפי תיירים מדי יום והוא מספק חוויה נהדרת לכל המשפחה. לאחר ההגעה לפסגה, מחכה למבקרים נוף מדהים, שפע של דוכני מזון, חנויות מזכרות, מקדש עתיק ומרבדי מנוחה נעימים ונוחים. הילדים יוכלו לבקר בפארק הקופים הממוקם בראש ההר.
  • דייג באיצ'יגאיהזהו מרכז הדגים הגדול של העיר, בו המקומיים נוהגים לבלות את זמנם הפנוי ולדוג מאכלי ים שונים. במקום יש בריכות קטנות המיועדות למתחילים, בהם תוכלו להתנסות בדייג משפחתי נעים. אם אתם מנוסים, תוכלו לעבור אל בריכת הקרפיונים הגדולה.
  • דיסנילנד טוקיו – הגרסה המקומית של ארץ החלומות הבלתי מעורערת היא אחד מיעדי החובה לביקור עם ילדים בטוקיו. בדיסנילנד שבטוקיו תוכלו לבלות שעות בין דמויות הילדים האהובות, שפע של הפעלות וחנויות מזכרות.

יום בבית ספר ביפן

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.