תפריט עמוד

הכנות לחופשה משפחתית מוצלחת

חופשה משפחתית מוצלחת היא כזאת שמספקת שפע של עניין וכיף לילדים, ועם זאת מאפשרת שקט נפשי ואווירת נופש להורים. טיפים והמלצות ליעדי חופשה שבהם תוכלו לשלב בין השניים

חולמים על החופשה השנתית שלכם כל ימות השנה? רוצים ליהנות מחופשה משפחתית שמצד אחד תאפשר לכם ליהנות מהבילוי המשותף ביחד עם כל בני המשפחה ומצד שני תאפשר לכם ליהנות מהשקט הנפשי ומאווירת נופש אמיתית? ריכזנו כאן עבורכם מספר טיפים ועצות לבחירת יעדי החופשה בהם תוכלו לשלב בין השניים.

חופשה עם הילדים בראש שקט מתחילה בתכנון
על מנת ליהנות מחופשה משפחתית עם הילדים, הדבר הראשון שתדרשו לעשות הוא לתכנן את החופשה שלכם מתחילתה ועד סופה עוד בטרם הגעתכם אל היעד. הקפידו לבדוק האם יעד החופשה בו אתם חושקים מעמיד לרשותכם מגוון רחב של פעילויות המותאמות לגילאי הילדים. במקביל, בדקו מה הן האטרקציות התיירותיות המוצעות לכם בסביבה, וגם כאן מומלץ לבחור באטרקציות בהן ילדיכם יוכלו לשחק ולהפעיל את עצמכם באופן עצמאי.

מים מים בששון… ובשלווה
אם אתם מתזמנים את החופשה השנתית שלכם לחודשי הקיץ, הקפידו לשלב באטרקציות אותן אתם בוחרים פארקי מים, חופי רחצה ובריכת שחייה. אטרקציות המשלבות בתוכן מקורות מים הן אופציה מרעננת לבילוי משפחתי וגם יכולות להעניק לכם מספר שעות של שקט ושלווה, כאשר ילדיכם מתרוצצים ומשתוללים בבריכות השחייה ומתקני המים.


בחופשה בעונה החמה מומלץ לשלב פארקי מים, בריכה וים להנאה מושלמת של הילדים

מה חשוב לקחת איתכם מהבית?
כחלק מההכנות המקדימות לקראת הנופש המשפחתי, בראש ובראשונה הקפידו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם באופן אישי לכל אחד ואחת מבני המשפחה ובאופן כללי לאופי החופשה אותה אתם מתכננים וליעד החופשה. במקביל, הכינו רשימות ציוד הכרחי אותו תיקחו איתכם לצורך הטיול. לרשימה זו מומלץ להוסיף אלמנטים כגון טאבלט עם אפליקציות משחק האהובות על הילדים, סרטוני DVD של סרטי ילדים אהובים, דיסקים של מוסיקה האהובה על ילדיכם וכדומה. פריטים אלו נועדו לשמור על שלוותכם במהלך הטיסה והנסיעות בעת הטיול. כמו כן, פריטים אלו יוכלו לשמש מעין בייביסיטר לילדיכם בזמן שאתם (ההורים) רוצים להתפנק מדרינק זוגי על הבר במלון.

אל תשכחו לקחת לחופשה טאבלט עם אפליקציות של משחקים שהילדים אוהבים 

מופעים והפעלות לילדים במלון

בדומה לכל אחד מהמלונות המובילים בארץ, גם ביעדים מובילים באירופה או כל יבשת אחרת בעולם, תוכלו ליהנות מתכנית פעילות המיועדת לילדים. פעילות זו מתקיימת בשטח המלון והיא נערכת בעיקר בעונת התיירות החמה (במהלך חודשי הקיץ). לפני שאתם סוגרים מלון ביעד בו אתם חושקים, בדקו מה הן אפשרויות הבילוי במלון לילדים בגילאים שונים והאם קיימת תכנית הפעלה לילדים הכוללת מופעים, סדנאות וכדומה.


גם בחופשה עם ילדים, פנו זמן לבילוי רומנטי

לסיכום, נופש עם הילדים הוא בהחלט אתגר לא פשוט עבור ההורים, אך תכנון נכון והקפדה יתרה על איתור אטרקציות והפעלות לילדים, תאפשר גם לכם ליהנות מחופשה משפחתית מהנה וכיפית אותה אתם וילדיכם לא תרצו לשכוח. זכרו- התאמת האטרקציות חייבת להיעשות בהתאם להעדפות הילדים, ולכן מומלץ לשתף אותם בבחירת האטרקציות השונות עוד בטרם הגעתכם אל יעד החופשה. בילוי נעים!

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.