תפריט עמוד

הישראלים מגלים את טנריף

פתיחת הטיסות הישירות לטנריף, באביב 2018, הגדילה את מספר הישראלים המבקרים באי היפה ושטוף השמש. משלחת תיירות מטנריף שתגיע ליריד IMTM תסביר למה טנריף הוא יעד מוצלח כל כך

לקראת יריד התיירות IMTM תגיע לישראל משלחת מהאי טנריף, ברשות שר התיירות אלברטו ברנבה. טנריף, החביב על תיירים אירופאים מזה שנים, התחיל להתגלות גם על ידי הישראלים. נתונים מראים כי בחודשים מרץ עד דצמבר 2018 ביקרו בטנריף יותר מ-10,000 ישראלים, בין השאר בזכות טיסות ישירות שישראייר החלה להפעיל בחודש מרץ האחרון. הצפי בשלושת החודשים הראשונים של 2019 הוא ליותר מ-2,450 ישראלים.

האי טנריף, הגדול והפופולרי ביותר מבין שבעת האיים הקנריים, שייך לספרד אבל הוא ממוקם באוקיינוס האטלנטי מול חופי מרוקו. מדי שנה מבקרים בטנריף יותר מחמישה מיליון תיירים, בין השאר בזכות מזג האוויר המצוין לאורך כל השנה. טנריף מתאפיין בנופים וולקניים מרהיבים, יערות שופעים, צמחייה ייחודית וחופים נהדרים. צפון האי עשיר בצמחייה, בדרום יש חופים שטופי שמש. חובבי שופינג ישמחו לגלות שהמע"מ בטנריף הוא רק 7%, מה שמאפשר חווית קניות מוצלחת ומשתלמת.

מסלול הליכה בלב יער בצפון האי טנריף

מסלול הליכה בלב יער בצפון האי טנריף | הצילומים באדיבות משרד התיירות של טנריף

טנריף הוא גם יעד מועדף על ידי צוללנים, עם פעילויות רבות הקשורות לצלילה. בחלקו הדרומי של האי ניתן למצוא מגוון אפשרויות לספורט מים, בין השאר גלישת גלים, גלישת רוח, ג'ט סקי ועוד. אבל הים והחופים הם רק חלק אחד מהסיפור: בטנריף ישנם יותר מ-1,500 ק"מ של שבילי הליכה, המתאימים לכל אחד ובכל רמת קושי: מטיולים קלים לאורך קו החוף ועד כאלה, בהרים, המתאימים למטיבי לכת.

ואם אתם אוהבים לחגוג, הקרנבל של טנריף מציע חוויה של פעם בחיים, עם חגיגות שנמשכות שבועיים, עם מוזיקה, תהלוכות ושלל צבעים וטעמים (הקרנבל הקרוב יתקיים בין התאריכים 24 לפברואר עד 10 למרץ).

לצד טבע, נופים וחופים מקסימים, בטנריף יש הרבה אטרקציות למשפחות

לצד טבע, נופים וחופים מקסימים, בטנריף יש הרבה אטרקציות למשפחות

גם למשפחות יש הרבה פעילויות ואטרקציות – פארקי מים ופארקי שעשועים, מסלולי קרטינג ועוד. אחת האטרקציות המיוחדות נמצאת בלב יער בצפון האי – פארק ההרפתקאות Forestal Park מציע עשרות מתקנים ופעילויות על העצים, קיר טיפוס, גשרי חבלים ואומגות ועוד. אלה מצטרפים לחופים הידידותיים למשפחות, שמבטיחים חופשה מלאת הנאה וכיף.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.