תפריט עמוד

היער השחור: טעויות שכדאי להימנע מהן

היער השחור הוא אחד מיעדי התיירות הכי אטרקטיביים ומבוקשים בעולם, אבל יש כמה טעויות נפוצות שכנראה קשה להיגמל מהן. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הטיול הבא

תכנון טיול ביער השחור מחייב תשומת לב לפרטים הקטנים. למרות שמדובר ביעד תיירותי אטרקטיבי ומבוקש, הוא שונה מיעדים אחרים בכל הנוגע לבחירת מקומות לינה, אמצעי תחבורה וכן הלאה. זו הסיבה בגללה קיימות טעויות נפוצות שמשותפות לכל מי שלא יודע איך לתכנן את הטיול בצורה נכונה. 

הנה 4 טעויות שכדאי להימנע מהן עוד לפני שאורזים מזוודה:

1. אל תחכו לרגע האחרון עם השכרת רכב
טיול ביער השחור מחייב השכרת רכב בגרמניה והסביבה. הטעות הנפוצה היא לחכות עם זה לרגע האחרון ולהתחיל להשוות מחירים רק אחרי הנחיתה, במקום לעשות את זה מהארץ. היום כבר הרבה יותר פשוט להיכנס לאתרי האינטרנט הרלוונטיים, לקבל הצעות מחיר מסודרות ולקרוא המלצות של לקוחות קודמים. כך מתגברים בקלות על קשיי השפה ומונעים עיכובים מיותרים. בנוסף, הרבה יותר קל לדעת איפה כדאי לאסוף ולהחזיר את הרכב כשמבצעים את ההזמנה דרך המחשב ועם מפה מקוונת פתוחה מול העיניים.


תמיד עדיף לשכור את הרכב מהארץ ולא לחכות לרגע האחרון אחרי שכבר נחתם ביעד

2. בחרו היטב את העונה המתאימה
אל תתפתו למחירי טיסות זולים בעונות שלא מתאימות לתיירות ולביקור ביער השחור. זכרו שמדובר באזור הררי ומיוער, עם חורפים קרים ומושלגים וקיצים שיכולים להיות גשומים למדי. העונות המתאימות ביותר לטיול ביער השחור הן הסתיו, בחודשים ספטמבר ואוקטובר, והאביב, באפריל ומאי. היתרון הוא שאלו לא עונות גשומות כמו בקיץ וקרות כמו בחורף, וכמות התיירים בהן נמוכה משמעותית מאשר בתקופות אחרות.


פריחה אביבית בעיירה ביער השחור. העונות הטובות ביותר לטייל באזור הן האביב והסתיו

3. בצעו השוואת מחירים
השוואה פשוטה של מחירים בין מקומות לינה, אטרקציות ומקומות בילוי תחסוך לכם אלפי שקלים. במהלך השוואת מחירים תגלו שיש מקומות מאוד יקרים שלא שווים את ההשקעה, לעומת מקומות הרבה יותר זולים באותה רמה בדיוק. בצעו השוואת מחירים לפי הצרכים הספציפיים שלכם. נסו כמובן לקבל כמה שיותר המלצות מחברים או קרובי משפחה שכבר טיילו ביער השחור, אבל אל תשכחו שבסופו של דבר אתם אלו שיוצאים לטיול.


מלון כפרי ביער השחור. מומלץ בחום להזמין את מקומות הלינה מראש

4. הזמינו מראש מקומות לינה
עוד טעות נפוצה וקריטית היא להמתין עם הזמנת בתי המלון ולסגור אותם בהתאם לאופי המסלול והטיול. זו טעות שלעיתים קרובות תגרום לכך שפשוט תיתקעו בלי מלון או בית הארחה, כי אי אפשר לדעת מה יהיה העומס באותו יום שבו תגיעו למקום, או האם יש באזור איזה פסטיבל מיוחד שמושך אליו מבקרים מכל יבשת אירופה. הפתרון הוא להזמין מראש את מקומות הלינה – גם אם זה אומר תוספת מחיר קטנה לכל לילה.

בתמונה הפותחת: נוף טיפוסי ביער השחור | צילומים: שאטרסטוק 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.