תפריט עמוד

הטיסות הישירות בין ישראל וסיישל החלו לפעול

קו הטיסות הישירות בין ישראל לסיישל התחיל לפעול והפך את ההגעה לגן עדן קרובה מתמיד: הטיסה תיארך 6:20 שעות. "זהו רגע היסטורי לראות את המטוס שלנו מעל שמי תל אביב", אמר מנכ"ל אייר סיישל עם הנחיתה בנתב"ג

הטיסה השבועית הראשונה של אייר סיישל נחתה בישראל. המטוס החדש איירבוס 320-200 ceo היה מלא עד אפס מקום. הטיסה יוצאת כל יום רביעי בשעה 23:55 ונוחתת בגן העדן של סיישל כעבור 6:20 שעות. משם ניתן להמשיך עם קונקשן קצר למאוריציוס – טיסה של כשעתיים. הטיסה בחזרה לת"א יוצאת מסיישל בשעה 17:30; נחיתה בת"א ב-21:50.  במטוס 168 מקומות כולל 12 מושבים בביזנס. מחיר הטיסה לסיישל: החל מ-799 דולר (המחיר כולל שרות מלא, כולל מזוודות).

בדרך לגן עדן: הנוסעים הראשונים עולים בנתב"ג לטיסה לסיישל | צילומים: אמיר לשם

בדרך לגן עדן: הנוסעים הראשונים עולים בנתב"ג לטיסה לסיישל | צילומים: אמיר לשם

מנכ"ל אייר סיישל, רמקו אלטוס, היה נרגש לעלות יחד עם הנוסעים הישראלים הראשונים בדרכו לסיישל ואמר: "זה רגע היסטורי לראות את המטוס שלנו מעל שמי תל אביב וכך ליצור גשר אנושי בין שתי המדינות שלנו. אנחנו מרוצים מאוד לראות את ההתלהבות של השוק הישראלי, שמילא את הטיסות הראשונות עד אפס מקום. אנחנו שוקדים על תכנון הלו"ז לקיץ 2020 עם אפשרות להגביר את הקו".

השגריר הישראלי בסיישל, מר עודד יוסף, היה נוכח בטיסה הראשונה מסיישל. יום לפני כן הוא הגיש את כתב האמנה לנשיא סיישל. בעת הטקס הביע את התקווה שהטיסה החדשה תחזק את הקשר בין המדינות בשני הכיוונים, כולל מאוריציוס.

העוגה של לירז מלכה בטקס קבלת הפנים לטיסה הראשונה של אייר סיישל

העוגה של לירז מלכה בטקס קבלת הפנים לטיסה הראשונה של אייר סיישל

לקראת תחילת הטיסות הישירות הוחלט לעשות משהו מקורי, התואם את רוחה של חברת התעופה הססגונית. סטודנטים בבית הספר לקונדיטוריה של אסטלה הוזמנו ליצור עוגה המסמלת את האירוע החגיגי. 14 סטודנטים ובוגרי בית הספר ענו לאתגר ויצרו עוגות מרהיבות. צוות השופטים, שהיה מורכב מקונסול הכבוד של סיישל בישראל, מנכ"ל אייר סיישל והשף קונדיטורית אסטלה בלפר, בחרו את העוגה של לירז מלכה, וזאת הוצגה במהלך הטקס שהתקיים בנתב"ג לכבוד נחיתת הטיסה הראשונה מסיישל. האירוע בנתב"ג כלל גם את הטקס המסורתי של התזת סילוני מים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.