תפריט עמוד

החופשה הכי טובה שהיינו בה בפסח: לקוחות שינפלד מספרים על חוויות משרתון רודוס

כמו רבים גם אנחנו טסים כמעט בכל שנה לחופשה בחו"ל, אך דבר לא הכין אותנו לרמה הגבוהה שקיבלנו בחופשה בשרתון רודוס עם שינפלד תיירות. כל הלקוחות שראיינו לכתבה הסכימו בפה מלא - האוכל היה סיפור הצלחה, ליל הסדר חוויה בלתי נשכחת, הופעות מוזיקה נפלאות, וטיולים קסומים עם עוד ים של הפתעות לחג (תוכן שיווקי)

פסח קורה רק פעם בשנה וגם אנחנו כמו רבים מהישראלים נוהגים לבלות אותו בחופשה בחו"ל. השנה החלטנו לטוס פעם נוספת עם חברת שינפלד תיירות, מהחברות המובילות והאמינות ביותר לנופש כשר, אך באמת שלא יכולנו לדמיין איזו חוויה מדהימה מחכה לנו בפסח. נכון, החופשה שמציעים שינפלד אינה זולה ביחס לאלטרנטיבות אחרות בשוק, אך לאחר שהיינו וחווינו בעצמנו חייבים להודות: החופשה שלהם שווה את ההשקעה!

ים של הפתעות לכבוד אלפי אורחים

פסח כשר ברודוס עם חברת שינפלד תיירות כולל חבילה מפנקת ויוקרתית, שלא תמצאו דומה לה באף אחת מן החברות המתחרות. החופשה כוללת הכל מהכל – אם זה אוכל גורמה של שפים, מופעים של הכוכבים הגדולים, ליל סדר כיד המלך, פעילות מגוונת למשפחות ועוד הפתעות שמיד נגיע אליהן.

לאור ביקוש חסר תקדים לקראת הפסח, השנה שינפלד נערכו לארח כ-1,500 אורחים בשרתון רודוס ובמלון הסמוך רודוס-ביי. הגענו לאחד הריזורטים היותר גדולים ומפנקים שיצא לנו להתארח בהם בחו"ל, שרתון רודוס ששוכן על חוף ים כחול ונדיר שגם קרוב למרכז העיר. בריזורט העצום הזה יש 5 בריכות שחייה יפהפיות, כולל בריכה פנימית מקורה ובריכת ילדים חיצונית, והמון שטחים ציבוריים ירוקים שכיף לטייל בהם תחת השמיים הכחולים והבריזה המלטפת.

משקיעים בכל ערב עם קונספט חדש

שינפלד תיירות אוהבים להשקיע בלקוחות והצליחו להפתיע אותנו בכל ערב. למשל, מיד בתחילת החופשה העמידו לכבוד ליל הסדר עמדת איפור עם צוות מאפרות מקצועיות, והנשים והילדות הצעירות הגיעו לאירוע מאופרות כמו כלות. שינפלד הרימו הפקות מושקעות, כל פעם בקונספט חדש ומפתיע – היה לנו ערב בשרים אמריקאיים ויינות – חוויה קולינארית מהסרטים עם נתחי קצבים, אנטריקוט ופילה לצד יינות משובחים ומופע של יונתן שינפלד. היה גם ערב קוקטיילים מיוחדים וערב ברביקיו על שפת הבריכה, וזו רק ההתחלה. מר אושרי שמעון תושב רמת גן שטס קבוע עם שינפלד בכל פסח, מספר "אני זוכר שסיימנו ארוחת ערב שכללה בופה בשרים, קארווינג, אנטריקוט, טומהוק, נתח קצבים וקינוחים מכאן עד אמריקה. בשעה 11 וחצי בלילה שינפלד מודיעים לנו שמתחיל אירוע בשרים ויינות משובחים, כאילו שכחו שרק ששעתיים לפני עדיין אכלנו. נהניתי מאד אבל ממחר אני מתחיל דיאטה."

כמיטב המסורת שינפלד דאגו לכבוד פסח להביא שורת כוכבים שסחפו את הקהל בשירה, ריקודים וזכו למחיאות כפיים ותשואות – ההופעות כללו את מוישי רויכר, דודו פישר, ישי לפידות, יונתן שינפלד, אומן החושים בן קלה, הרב דודי ליבוביץ ואשר גבאי המוכשר על הקלידים.

חוויה קולינרית סוחפת עם שפים בין לאומיים

נופש כשר עם שינפלד זה מעל הכל חוויה קולינרית. הפעם שינפלד התכוננו להגעת אלפי אורחים והעמידו בשרתון רודוס שני חדרי אוכל ענקיים, כל כך ענקיים שהיה אפשר לערוך בהם משחק כדורגל. בנוסף לשפים הקבועים של שרתון רודוס, שינפלד הטיסו במיוחד מעל 120 אנשי צוות מקצועיים הכוללים שפים זוכי פרסים, קונדיטורים, ברמנים, טבחים ועוד. זה היה פסח קולינרי ברמה הכי גבוהה שיש – ארוחות בוקר, צהרים וערב עם כמות אדירה של בשרים, דגים, סלטים, עוגות וקינוחים. הלקוחה דלית חיסין מירושלים מספרת "שינפלד סיפקו לנו בכל יום בחדר האוכל הצגה מעולם אחר – כזו כמות ושפע לא יוצא לראות או לטעום אפילו במסעדות הכי יקרות שיצא לי להיות בהן".

שינפלד דואגים שהחגיגה הקולינרית לא תסתיים בארוחות, אלא שתימשך כל היום וגם בלילה. בשרתון רודוס פתחו השנה שני בארים עם שתיה ואוכל חופשי. בר אירי בו הוגשו שתיה קרה וחמה, עוגות, פירות וגם מתקנים מיוחדים להכנת פנקייקים שהילדים והמבוגרים הסתערו עליהם בהתלהבות. בחלק אחר במלון היה לובי-בר אירי פתוח עד השעות הקטנות, בו צוות ברמנים הכין קוקטיילים כשרים לפסח, והגישו יינות וליקרים יוקרתיים מישראל, צרפת, איטליה ואנגליה. האוכל בפסח בכשרות מוקפדת גלאט כשר לא שרויה וללא קטניות.

שינפלד זה בנק שמעניק לכולם בלב שלם

אם טסתם לנופש פסח בחו"ל אתם מבינים שזוהי אופרציה מורכבת ולא פשוטה ששמורה למקצוענים, יש המון ארגון ולוגיסטיקה, צריך לעמוד בלוחות זמנים, להקפיד על כל הפרטים וכל הזמן לדאוג לאורחים. אך בפסח האחרון שינפלד תיירות עשו הרבה יותר מזה, הם דאגו גם ללקוחות של חברות נופש אחרות. היו כמה חברות ש"נתקעו" ברגע האחרון כי מכולות מזון התעכבו ולא הגיעו לבתי מלון ביוון. שינפלד לא היססו ומיד דאגו לצייד את בתי המלון בכל החוסרים כמו קמחים, שמנים, תבלינים, בשרים, חומרי גלם וציוד נוסף. ישראל שינפלד מנכ"ל שינפלד תיירות מספר לנו "השנה כולם אמרו ששינפלד זה בנק, מאחר והענקנו ביד רחבה לכל מי שהיה צריך, ובסוף אפילו נותרו שני קונטיינרים מלאים בחומרי גלם איכותיים לטובת חופשת הקיץ בע"ה. אנו  מאמינים שיש בורא עולם אחד ופועלים ככל יכולתנו שלכולם יהיה טוב ועוזרים שלא למטרת רווח – גמ"ח במלוא מובן המילה. להיות ראשונים בנופש כשר זה בשבילנו יותר מסיסמה – זה מחייב. כבר למעלה מ-30 שנה שאנו עושים את מה שאנחנו אוהבים ומוכשרים בו. זו הסיבה שכל חופשה יוצאת מושלמת, כפי שמעידים שנה אחר שנה אלפי לקוחות."

לקוחות מספרים על חוויות מחופשת הפסח

שוחחנו עם לא מעט לקוחות במהלך הכנת הכתבה, וכולם ללא יוצא אומרים רק דברי שבח והלל על הפסח עם שינפלד בשרתון רודוס. משפחת אהרונסון מפתח-תקווה מספרים "אין לנו מילים להודות לחברת שינפלד על השפע, התכנון המקצועי, תשומת הלב לפרטים, ועל חג מושלם שחווינו כל דקה ודקה, הרגשנו כולנו משפחה מאוחדת ומיוחדת ונמשיך לנפוש עם שינפלד גם שנים קדימה." שלמה צוקר שהגיע מארצות הברית "לפני פסח חיפשנו חברות נופש כשר ביוון ושינפלד אמרו לנו שאחרי שננפוש איתם לא נחשוב לעולם על אף חברה אחרת. הם צדקו בהחלט! סיימנו שבועיים של חופשה ברודוס עם שינפלד וקיבלנו סטנדרט גבוה ביותר, שמהיום נצפה לרמה כזו בכל חופשה שנטוס אליה."

נסכם ונאמר שפסח עם שינפלד לא דומה לשום חוויה שהכרנו, נופש יוקרתי שמתאים לאנשים שחולמים להתפנק עד הסוף – אנו מכתירים אותה כחופשה הכי טובה שהיתה לנו עד היום.

 

 

 

 

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.